|
Amatör Demolar
Demolar Anasayfası | Playlistlerim
Demo: İŞTE ÖYLE BİR ŞEY
|
Bence çok güzel. Ses de süper, Ağzına sağlık :)
|
Siz de Görüş Bildirin
Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)
|
|
|
Anket
Crysis Max soruyor: Sizce Bu Gruplardan Hangisi Daha İyi Müzik Yapıyor ?
|
|