Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli
Los bilbilicos cantan
En los arvos de la flor.
Debacho se assentan
Los ke sufren del amor.
El dia vo yorando
La notche sin dormir
Yorando i suspirando.
Asta quando vo a sufrir?
A la cama yo me etcho,
No lo tomo por dormir,
Con las estreyas de los sielos
Me meto a discuvrir.
Ven, keridha, ven agora,
Ven al bodre de la mar !
Ai te contaré mis males
Ke te metas a yorar
Los Bilbilicos Sözleri, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com
İçerik Kısa Linki:
Beğendiniz mi? Los Bilbilicos Sözleri sayfasını Şimdi paylaşın:
Los Bilbilicos Sözleri için Komoçotoko'dan Gelenler
Kadril & Alumea - Los Bilbilicos için Kullanıcı Görüşleri
Henüz buraya yazan çizen olmamış. Yorum yapmak için buraya tıklayabilirsiniz.
Siz de Görüş Bildirin
Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat )
Anket
sweet_girl soruyor: Çok profesyonel değilim, kendi kendime çalacağım daha çok. Anadolu rock, metallica, red hot chilli peppers gibi anladınız bahsettiğim tarzı çalabileceğim bir gitar istiyorum. Hangisi olabilir?