|
Amatör Demolar
Demolar Anasayfası | Playlistlerim
Demo: naz_dön özledim seni
|
ben nasıl yorum yazmamışım şaşırdım eski kayıtlar gibi bu da çok güzel....
|
Siz de Görüş Bildirin
Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)
|
|
|
Anket
Gokay35TR soruyor: Klasik Gitar Olarak Hangisini Tercih Edersiniz?
|
|