|
Amatör Demolar
Demolar Anasayfası | Playlistlerim
Demo: Puddle of Mudd-Blurry
14 Şubat 2012 Salı tarihinde resoxx yazmıştı: kendine iyi bi ekipman edin , güzel bir kayıt yap gönder bize ,
yüreğine sağlık çok hoş olmuş :) bize derken ? :) çok teşekkür ederim güzel yorumun icin.... Evet su an eksik olanları yavaş yavaş topluyorm sonrasında kaliteli kayıtlar gelecek inşallah... Müzikle kal ;)
|
|
kendine iyi bi ekipman edin , güzel bir kayıt yap gönder bize ,
yüreğine sağlık çok hoş olmuş :)
|
14 Şubat 2012 Salı tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: ve müzik ruha dokunur... sesinize gitarınıza sağlık :) efenim sagolun begendiyseniz ne ala sevgili müzik dostum =)
|
|
ve müzik ruha dokunur... sesinize gitarınıza sağlık :)
|
Siz de Görüş Bildirin
Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)
|
|
|
Anket
sonsofheavy soruyor: Klasik Gitarınıza Akustik Gitar Teli Takar Mısınız?
|
|