|
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli
Ünzile Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Şebnem Ferah - Ünzile için Kullanıcı Görüşleri
11 Mart 2009 Çarşamba tarihinde sgurbuz yazmıştı: hocam çok eksik bi çalışma olmuş.biraz daha bak baya bi eksik olduğunu sende göreceksin. wala hocam bu benm ilk çıkarttığım parçalardan o yüzden biraz ilerletebilirsem kendimi daha ii parçalar çıkartacağıma inanıorm daha acemiyim yani ok
|
|
hocam çok eksik bi çalışma olmuş.biraz daha bak baya bi eksik olduğunu sende göreceksin.
|
Siz de Görüş Bildirin
Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)
|
|
|
Anket
serhatdeniz soruyor: grg170 + RP-50 mi grg 270 mi? [Trash(sololar dahil), hardcore çalmak istiyorum!]
|
|