Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Sıla - İnşallah
Biçim: Akor, Gitar Akorları - HİÇBİRİ
Tarih: 25 Ağustos 2009 Salı
Gönderen: fly_v
Toplam Okuyan: 13.573 kişi
Bu Ay Okuyan: 47 kişi
Bu Hafta Okuyan: 5 kişi
 
Beğendiniz mi? İnşallah Akor sayfasını Şimdi paylaşın:
DİKKAT!
İnşallah Akor sayfasını düzgün görüntüleyemiyor olabilirsiniz.
Eğer böyle bir sıkıntınız varsa tıklayın.

Sıla - İnşallah - Akor

  (versiyon 5)
Puanlama:
 (26 kişi)

İnşallah şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
Cm             Cm(7)
İnan kalmadı solumda dermanım
C#    D#  C# -> C#/Db7       Cm(7)      
Dün bütün gece oturdum da ağladım       
Cm          C#                              
Hekimde yok çaresi                     
Cm7              C#        Cm              
Dile kolay kalbe zor söylemesi             
                                          
Cm           Cm7-D#
Sende de hava kışa dönmüştür
C#    D#  C# -> C#/Db7       Cm(7)   
Eminim ellerin dizlerini dövmüştür             
                                              
Cm          C#
Bir ışık yakmaz hayat
Cm7            C#    D#          Cm
Mecbur ayrılığımız aşka küstürmüştür
Cm          C#m 
Bir ışık yakmaz hayat                     
Cm7            C#    D#          Cm        
Mecbur ayrılığımız aşka küstürmüştür       
                                           
  C# - D# - Fm (GEÇİŞ KISMI)              
                                          
Cm-C#-Cm    Fm       Cm         C#
İnşallah unutursun unutursun sende
    C#     D#       C#      Cm
Kendimi avuturum uyuturum bende
  D#       Bbm     Cm
Zamanla unuturum bende

 - C#/Db7 >>> 0/4/6/4/6/4 olarak basılacak,D# akoru 3/6/5/3/4/3 şeklinde.Diğer a
korları site yayınlayacaktır…
 - Bare akorlar elimi çok yoruyor diyen arkadaşlar 3. Perdeye kapo takarak çalab
ilir…
 - Öneri olarak, parçanın nakarat kısımlarını akorların 2. Pozisyonlarıyla çalın
.
Bu şarkıya armonik bir lezzet katacaktır.Tabi zorunluluk yoktur…
 - Parçanın tam olarak orjinal hali kesinlikle budur.Parçanın her kısmında yedil
i akorlar
 kullanırsanız hata etmiş olursunuz çünki bu şekilde parçanın makamı değişmesede
 
tınısı ve tabiki duygusu değişecektir.
 KEYİFLİ COVER’LAR…
İnşallah Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? İnşallah Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Sıla - İnşallah KULLANILAN AKORLAR (Beta)
Cmx 3 5 5 4 3x x 5 5 4 3
C#4 4 6 6 6 4x 4 3 1 2 1x 4 6 6 6 4
D#x 1 1 3 4 3x x 1 3 4 3x x 5 3 4 3
Fmx 3 3 1 1 1x x 3 1 1 1
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)

İnşallah şarkısı için amatör kayıtları dinleyin: (Siz de Ekleyin)

İnşallah Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: kapo takınca bare basılır mı, sıla dan sonra gitar akoru, Sıla mecbur ayrılığımız, ekimde yok çare akor, müğziğin sesi dinle, 7li akorlu sarkilar, sılanın demo olarak radyolara yolladıgı şarkı, sıla akor, hekimde yok çaresi mecbur ayrı, söylemedi deme sakın bana gıtar akor
Sıla - İnşallah için Kullanıcı Görüşleri

Güzel paylaşım ve açıklamalar için teşekkürler. Ayrıca uğraşmayın gereksiz kişiliklerle kendi hallerine bırakmak gerek nasıl olsa onlar en iyisi :)


Bu Yoruma Cevap Ver
GoRaNfb | 23 Ocak 2010 Cumartesi 16:05
19 Ekim 2009 Pazartesi tarihinde tfuzelli yazmıştı:
28 Ağustos 2009 Cuma tarihinde fly_v yazmıştı:
28 Ağustos 2009 Cuma tarihinde fly_v yazmıştı:
Merhaba arkadaşlar birkaç şey söylemek istiyorum...Bakın bu sitede yanlızca birkaç şarkı ekledim zira herkesin kendi çabalarıyla birşeylere ulaşması en iyisidir.
Merhaba arkadaşlar birkaç şey söylemek istiyorum...Bakın bu sitede yanlızca birkaç şarkı ekledim zira herkesin kendi çabalarıyla birşeylere ulaşması en iyisidir.Çok sevdiğim ve nerdeyse yayımlanan tüm dökümanların yanlış yada eksik olduğunu gördüğüm bu şarkıyı oturup doğru haliyle sizlerle paylaşmak istedim...Bilen arkadaşlarımız zaten biliyordur bilmeyen yadan henüz bişeyleri yeni öğrenen arkadaşlara parça ile ilgili önemli nokta tavsiyelerim şunlardır...
1 - Şarkının orjinal tonu Do minör'dür. Ha isteyen kendi sesine göre istediği tona transpoze eder o ayrı mesele....
2 - Parçaya kesinlikle 7 li bir sesle başlanamaz çünki yapısını değiştirmeyecek ama etkileyecek bir insurdur...Zaten 7 li akor basılabilecek kısımları itinayla yazmaya çalıştım...Ancak tabiki yine isteyen full 7 li akorlarla çalar buda tercihtir ama sözler bu parçaya ait müzikse başka parçaya ait olur bunuda belirtmek isterim
3 - Bu parçayı yayınlama isteğimin asıl sebebi parçanın can alıcı noktasının hep atlanmış olmasıydı...Neresi burası
Cm C#
Bir ışık yakmaz hayat
Cm7 C# D# Cm
Mecbur ayrılığımız aşka küstürmüştür
Cm C#m
Bir ışık yakmaz hayat
Cm7 C# D# Cm
Mecbur ayrılığımız aşka küstürmüştür

Dikkat ederseniz ilk mezurda "yakmaz" kısmını söylerken C# , 2. mezurda ise bu kısımda C#m kullanılıyor...Bunun sebebi sılanın parçada sadece iki kez ve sadece o kısımda minör akor eşliğinde nağme atmasıdır.Biraz dikkatli dinlenirse kulağı olan direkt anlar...Kalan hiçbir kısımda C#m basılamaz...

4 - Bunları ukalalık olsun diye değil nasıl insanların yanlış birşey hakkında bukadar kesin dille konuşup emeğe kolayca çamur atabilmelerine şaşırdığım ve açıkçası kızdığım için yazıyorum...Bu düpedüz bişeyler örenmek isteyen,açık insanların kulaklarını bozmaktır emektende öte.O adam yanlışa inanacak ve belkide bidaha asla kulağını düzeltemeyecek bu resmen hak yemektir yazık günah değilmi...?..
Herneyse başka herhangi bir yorum yapmıyorum isteyen herkezlede yüz yüze oturur tartışırım hatta hocalarımın karşısına çıkarırım kendilerini onların önündede tartışırım...İsteyen buyursun buluşalım...Burada uzun zamandır gördüğüm birşeyi dile getiriyorum...Mis gibi akorları tabları çıkarmış birsürü arkadaşımıza bir küfretmedikleri kalıyor onlar akıllı cevap dahi vermiyolar matab alıp bense köyün delisi yazıyorum iste...Ama bir bakıyyorum ki kulağı bozulmuş öğrenen arkadaşlarım ertesi gün resmen katledilmiş bir şarkıya övgüler düzüyo ama bu onun değil onu bu hale getirenin suçu.....
Herneyse...İnşallah anlamak isteyen yazdıklarımdan birşey anlar ve site yönetimide bu tür şeylere müğziğin doğruluğu açısından daha fazla özen gösterirde birdaha bu konuşmalar değil nasıl daha iyi olurlar konuşulur zira birçok insan gitar çalmayı özellikle bu sitede yayınlanan akorlara güvenerek öğreniyor.Yönetici arkadaşlardan biraz daha özveri bekliyoruz teşekkürler iyi günler....
1.Katılıyorum, zaten bunu bilmeyen kişi amatörce bile olsa müzikle uğraşmasın... :)

2.Neden bi şarkıya 7' li akorla başlanamaz? İlk kez böyle bişey duyuyorum. Nedenini öğrenmek istiyorum... Sanata kural konduğunu ilk kez duyuyorum... :) (Aşağıda da yazdığım gibi bu şarkıya Cm ile başlarsan solist nasıl şarkıya girecek?)

3.Ben bu şarkının ilk versiyonunu yazdım. Yaptığın yorum doğru fakat bir bölümde yanlış, bir bölümde doğru yazılan bir kısım için şarkıyı yeniden faklı bir şekil ile yazmak ne kadar doğru?

4.Ben bu sitede doğru yazılan bir şarkının kötü eleştirildiğini görmedim. Gerçekten yanlış akor sayısı çok fazla, doğru akor az. İşte tam da bu nedenle bu siteden bişey öğrenmeye çalışanlar yanılırlar. İnsanlar bu siteden gitar çalmayı öğrenemezler, sadece şarkı akorlarına ulaşabilirler.

5.Ben bi şekilde(!) yazılan bir şarkının akorlarını kendimce çıkartıp siteye yolladığım zaman 'benzer akorlar' olduğu gerekçesiyle onaylanmazken; benim şarkımın bemol (b) yerine diez (#) kullanılarak yazılan versiyonu bu sitede yayınlanıyor. Ben de buna anlam veremiyorum...

6. Sonuçta doğrusu daha iyiye ulaşmaya çalışmak. Benim yazdığım akorlarda 1 tane hata varsa bunun yorumlanarak düzeltilmesi (Yara Bende adlı şarkıdaki yorumlarda olduğu gibi) bence daha doğru. Ortada yazılan akorlar var ve bunlara bir düzeltme(?) yapılarak yeniden yayınlanıyor ve site de bunu onaylıyor. Madem en doğru akorları çıkartıyorsunuz, hem de kusursuz olarak, bunları bizimle daha çok paylaşında biz de bizşeyler öğrenelim(!)... (Yalnız ikinci veya üçüncü versiyonları olmasın lütfen)
Merhabalar.Öncelikle yaptığın yapıcı yorumlar ve üslubundaki efendilikten ötürü sana teşekkür ederim.
Şimdi sanırım birkaç yerde bir yanlış anlaşılma olmuş mesela 2. maddende neden bir parçaya 7 li akorla başlanamasınki demişsin... Doğru haklısın ancak ben 7 li akorla başlanamaz yorumunu diğer yorumlar gibi sadece bu parça için söyledim o konuda mutabakata varalım öncelikle...Başlanamaz çünki bu parçanın orjinalinin doğasına birçok yönden aykırıdır ki orjinalindede böyledir ha ksinlikle başlanamazmı?keyif meselesi isteyen müzikal yapısıyla oynayıpta yorumlayabilir hatta cover olur kulağada hoş gelirse sorun yok ancak öyle bir hal içerisinde parçanın bir değil birçok yeri müzikal doğrulara göre(bakın dikkat edin kural değil doğru diyorum zira kuralcı değilim kesinlikle müzikte) hoş bir hal alması için oynamak yada rütuşlamak gerekir...Herneyse seiz demek istediğimi eminim anlamışsınızdır bu konuda...

4. maddenizde bu siteden bişey öğrenemezler demişsizniz .Şu açıdan haklısınız ki ,bu site insana gitar yada bir enstruman çalmayı pek tabiki öğretemez ancak ve ancak bu enstrumanı kullanmak için gerekli materyal e ulamayı sağlar ki bununda en doğru şekilde olması gereklidir kanımca.Çünki taktir edersinizki özellikle makam olarak yanlış bir şekilde enkode edilmiş parçalar tıpkı akortsuz enstruman çalmak gibi müzisyenin kulağını ciddi şekilde bozar...

5. maddedeki serzenişinizi anlayamadım açıkçası zira sorun değil isterseniz sizinkini düzeltmelerini talep edip bunu kaldırabiliriz üstad ben şahsen zevk duyarım katkı yapabilmiş olduğumdan ötürü...Benim enkode ettiğim bir şarkıyada aynı şekilde doğru olan bir düzeltme yapıldığındada aynı keyfi alırım...Ancak dikkat edin doğru ve yapıcı düzeltmelerden bahsediyorum bağzı kişilerin yaptığı gibi kuru gürültüden değil....

6. maddeeniz 5 in devamı gibi olmuş üstad..Gerçekten böyle bir serzenişe gerek yok ben sizi anlayabiliyorum ve neye kafanızı taktığınızı ki haklı yönde görmeye çalışıyorum.Ancak şu madem herşeyi kusursuz yapıyorsunuz tarzındaki cümlenizi beğenmedim ki öyle bir iddam olmadı kesinlikle hiçbir yazımda.Ha bu şarkıdan eminmiyim kesinlikle evet o ayrı bir hussus..

Kısacası burda benim kızdığım nokta insanların emeklerine bilip bilmeden yorum yapılması ki sizi bana dediğiniz madem biliyorsunuz "daha çok şarkı kazandırın bizde öğrenelim" şeklindeki yakışıksız bulduğum cümleyi bu yorumları yazanlara söylüyorum ancak onlardan hiçbir ses çıkmıyor...Düzeltin diyoruum kendilerini övüp duruyorlar ama yine ses yok:) Kısacası üstad sen sinirlenme hiç seninki gibi yapıcı yorumlar her zmaan güzel hatta varsa kusur her türlü söyle beraberde düzeltiriz olur biter;) Önemli olan dökümanların olabildiğince sağlıklı ve doğru olması...

İyi günler



Bu Yoruma Cevap Ver
fly_v | 21 Ekim 2009 Çarşamba 18:44
28 Ağustos 2009 Cuma tarihinde fly_v yazmıştı:
28 Ağustos 2009 Cuma tarihinde fly_v yazmıştı:
Merhaba arkadaşlar birkaç şey söylemek istiyorum...Bakın bu sitede yanlızca birkaç şarkı ekledim zira herkesin kendi çabalarıyla birşeylere ulaşması en iyisidir.
Merhaba arkadaşlar birkaç şey söylemek istiyorum...Bakın bu sitede yanlızca birkaç şarkı ekledim zira herkesin kendi çabalarıyla birşeylere ulaşması en iyisidir.Çok sevdiğim ve nerdeyse yayımlanan tüm dökümanların yanlış yada eksik olduğunu gördüğüm bu şarkıyı oturup doğru haliyle sizlerle paylaşmak istedim...Bilen arkadaşlarımız zaten biliyordur bilmeyen yadan henüz bişeyleri yeni öğrenen arkadaşlara parça ile ilgili önemli nokta tavsiyelerim şunlardır...
1 - Şarkının orjinal tonu Do minör'dür. Ha isteyen kendi sesine göre istediği tona transpoze eder o ayrı mesele....
2 - Parçaya kesinlikle 7 li bir sesle başlanamaz çünki yapısını değiştirmeyecek ama etkileyecek bir insurdur...Zaten 7 li akor basılabilecek kısımları itinayla yazmaya çalıştım...Ancak tabiki yine isteyen full 7 li akorlarla çalar buda tercihtir ama sözler bu parçaya ait müzikse başka parçaya ait olur bunuda belirtmek isterim
3 - Bu parçayı yayınlama isteğimin asıl sebebi parçanın can alıcı noktasının hep atlanmış olmasıydı...Neresi burası
Cm C#
Bir ışık yakmaz hayat
Cm7 C# D# Cm
Mecbur ayrılığımız aşka küstürmüştür
Cm C#m
Bir ışık yakmaz hayat
Cm7 C# D# Cm
Mecbur ayrılığımız aşka küstürmüştür

Dikkat ederseniz ilk mezurda "yakmaz" kısmını söylerken C# , 2. mezurda ise bu kısımda C#m kullanılıyor...Bunun sebebi sılanın parçada sadece iki kez ve sadece o kısımda minör akor eşliğinde nağme atmasıdır.Biraz dikkatli dinlenirse kulağı olan direkt anlar...Kalan hiçbir kısımda C#m basılamaz...

4 - Bunları ukalalık olsun diye değil nasıl insanların yanlış birşey hakkında bukadar kesin dille konuşup emeğe kolayca çamur atabilmelerine şaşırdığım ve açıkçası kızdığım için yazıyorum...Bu düpedüz bişeyler örenmek isteyen,açık insanların kulaklarını bozmaktır emektende öte.O adam yanlışa inanacak ve belkide bidaha asla kulağını düzeltemeyecek bu resmen hak yemektir yazık günah değilmi...?..
Herneyse başka herhangi bir yorum yapmıyorum isteyen herkezlede yüz yüze oturur tartışırım hatta hocalarımın karşısına çıkarırım kendilerini onların önündede tartışırım...İsteyen buyursun buluşalım...Burada uzun zamandır gördüğüm birşeyi dile getiriyorum...Mis gibi akorları tabları çıkarmış birsürü arkadaşımıza bir küfretmedikleri kalıyor onlar akıllı cevap dahi vermiyolar matab alıp bense köyün delisi yazıyorum iste...Ama bir bakıyyorum ki kulağı bozulmuş öğrenen arkadaşlarım ertesi gün resmen katledilmiş bir şarkıya övgüler düzüyo ama bu onun değil onu bu hale getirenin suçu.....
Herneyse...İnşallah anlamak isteyen yazdıklarımdan birşey anlar ve site yönetimide bu tür şeylere müğziğin doğruluğu açısından daha fazla özen gösterirde birdaha bu konuşmalar değil nasıl daha iyi olurlar konuşulur zira birçok insan gitar çalmayı özellikle bu sitede yayınlanan akorlara güvenerek öğreniyor.Yönetici arkadaşlardan biraz daha özveri bekliyoruz teşekkürler iyi günler....
1.Katılıyorum, zaten bunu bilmeyen kişi amatörce bile olsa müzikle uğraşmasın... :)

2.Neden bi şarkıya 7' li akorla başlanamaz? İlk kez böyle bişey duyuyorum. Nedenini öğrenmek istiyorum... Sanata kural konduğunu ilk kez duyuyorum... :) (Aşağıda da yazdığım gibi bu şarkıya Cm ile başlarsan solist nasıl şarkıya girecek?)

3.Ben bu şarkının ilk versiyonunu yazdım. Yaptığın yorum doğru fakat bir bölümde yanlış, bir bölümde doğru yazılan bir kısım için şarkıyı yeniden faklı bir şekil ile yazmak ne kadar doğru?

4.Ben bu sitede doğru yazılan bir şarkının kötü eleştirildiğini görmedim. Gerçekten yanlış akor sayısı çok fazla, doğru akor az. İşte tam da bu nedenle bu siteden bişey öğrenmeye çalışanlar yanılırlar. İnsanlar bu siteden gitar çalmayı öğrenemezler, sadece şarkı akorlarına ulaşabilirler.

5.Ben bi şekilde(!) yazılan bir şarkının akorlarını kendimce çıkartıp siteye yolladığım zaman 'benzer akorlar' olduğu gerekçesiyle onaylanmazken; benim şarkımın bemol (b) yerine diez (#) kullanılarak yazılan versiyonu bu sitede yayınlanıyor. Ben de buna anlam veremiyorum...

6. Sonuçta doğrusu daha iyiye ulaşmaya çalışmak. Benim yazdığım akorlarda 1 tane hata varsa bunun yorumlanarak düzeltilmesi (Yara Bende adlı şarkıdaki yorumlarda olduğu gibi) bence daha doğru. Ortada yazılan akorlar var ve bunlara bir düzeltme(?) yapılarak yeniden yayınlanıyor ve site de bunu onaylıyor. Madem en doğru akorları çıkartıyorsunuz, hem de kusursuz olarak, bunları bizimle daha çok paylaşında biz de bizşeyler öğrenelim(!)... (Yalnız ikinci veya üçüncü versiyonları olmasın lütfen)


Bu Yoruma Cevap Ver
tfuzelli | 19 Ekim 2009 Pazartesi 00:44
21 Eylül 2009 Pazartesi tarihinde m_ege1986 yazmıştı:
Sol basıyorsa gitarı yemiş bitirmiştir !!! uzatmaya gerek yok ...paylaşım yeri burası.. ;) ayrıca 7 yıldır çalan birisi akorlar için hala geliyorsa ne haline...
sen kaç yıldır gitar çalıyosun. bana sadece bunu söyle


Bu Yoruma Cevap Ver
gitar--man | 21 Eylül 2009 Pazartesi 14:25
Sol basıyorsa gitarı yemiş bitirmiştir !!! uzatmaya gerek yok ...paylaşım yeri burası.. ;) ayrıca 7 yıldır çalan birisi akorlar için hala geliyorsa ne haline...


Bu Yoruma Cevap Ver
m_ege1986 | 21 Eylül 2009 Pazartesi 03:03
en iyisi bu, tebrikler


Bu Yoruma Cevap Ver
avril17 | 6 Eylül 2009 Pazar 14:11
27 Ağustos 2009 Perşembe tarihinde fly_v yazmıştı:
Diğer arkadaşlardan özür diliyorum ancak bu tür insanların emeklerini bir halt biliyormuş gibi ukalaca eleştiren insanlara tahammül edemiyorum... saygılar
katılıyorum fly_v ...anlamayan insanlar yorum bile yapmasın emeğine sağlık gerçekten güzel olmuş...tonlar çok iyi..


Bu Yoruma Cevap Ver
corstikmania | 2 Eylül 2009 Çarşamba 13:11
29 Ağustos 2009 Cumartesi tarihinde bozkurtmeto yazmıştı:
3,perdeye kapo taktıktan sonra akorları yazarmısın transpozesi nasıl olucak
Tabi dostum yazayım...3. perdeye kapo takınca ;
Cm >> Am
D# >> C
C# >> Bb
C#M >> Bbm
Fm >> Dm
Bbm >> Gm Pozisyonlarıyla basılır.Çıkan sesler orjinal halinden farklı olmaz...Keyifli çalımlar



Bu Yoruma Cevap Ver
fly_v | 30 Ağustos 2009 Pazar 15:39
3,perdeye kapo taktıktan sonra akorları yazarmısın transpozesi nasıl olucak


Bu Yoruma Cevap Ver
bozkurtmeto | 29 Ağustos 2009 Cumartesi 11:59
gayet başarılı olmuş...
+
emeğe saygı..
CİHAN K.
NOT:aşk durdukça nın akorlarına baktım da çalmak için sabırsızlanıyorum
DAHA ÇOK İÇERİK BEKLİYORUZ SENDEN.


Bu Yoruma Cevap Ver
bounce_ | 29 Ağustos 2009 Cumartesi 00:38
28 Ağustos 2009 Cuma tarihinde fly_v yazmıştı:
Merhaba arkadaşlar birkaç şey söylemek istiyorum...Bakın bu sitede yanlızca birkaç şarkı ekledim zira herkesin kendi çabalarıyla birşeylere ulaşması en iyisidir.
Merhaba arkadaşlar birkaç şey söylemek istiyorum...Bakın bu sitede yanlızca birkaç şarkı ekledim zira herkesin kendi çabalarıyla birşeylere ulaşması en iyisidir.Çok sevdiğim ve nerdeyse yayımlanan tüm dökümanların yanlış yada eksik olduğunu gördüğüm bu şarkıyı oturup doğru haliyle sizlerle paylaşmak istedim...Bilen arkadaşlarımız zaten biliyordur bilmeyen yadan henüz bişeyleri yeni öğrenen arkadaşlara parça ile ilgili önemli nokta tavsiyelerim şunlardır...
1 - Şarkının orjinal tonu Do minör'dür. Ha isteyen kendi sesine göre istediği tona transpoze eder o ayrı mesele....
2 - Parçaya kesinlikle 7 li bir sesle başlanamaz çünki yapısını değiştirmeyecek ama etkileyecek bir insurdur...Zaten 7 li akor basılabilecek kısımları itinayla yazmaya çalıştım...Ancak tabiki yine isteyen full 7 li akorlarla çalar buda tercihtir ama sözler bu parçaya ait müzikse başka parçaya ait olur bunuda belirtmek isterim
3 - Bu parçayı yayınlama isteğimin asıl sebebi parçanın can alıcı noktasının hep atlanmış olmasıydı...Neresi burası
Cm C#
Bir ışık yakmaz hayat
Cm7 C# D# Cm
Mecbur ayrılığımız aşka küstürmüştür
Cm C#m
Bir ışık yakmaz hayat
Cm7 C# D# Cm
Mecbur ayrılığımız aşka küstürmüştür

Dikkat ederseniz ilk mezurda "yakmaz" kısmını söylerken C# , 2. mezurda ise bu kısımda C#m kullanılıyor...Bunun sebebi sılanın parçada sadece iki kez ve sadece o kısımda minör akor eşliğinde nağme atmasıdır.Biraz dikkatli dinlenirse kulağı olan direkt anlar...Kalan hiçbir kısımda C#m basılamaz...

4 - Bunları ukalalık olsun diye değil nasıl insanların yanlış birşey hakkında bukadar kesin dille konuşup emeğe kolayca çamur atabilmelerine şaşırdığım ve açıkçası kızdığım için yazıyorum...Bu düpedüz bişeyler örenmek isteyen,açık insanların kulaklarını bozmaktır emektende öte.O adam yanlışa inanacak ve belkide bidaha asla kulağını düzeltemeyecek bu resmen hak yemektir yazık günah değilmi...?..
Herneyse başka herhangi bir yorum yapmıyorum isteyen herkezlede yüz yüze oturur tartışırım hatta hocalarımın karşısına çıkarırım kendilerini onların önündede tartışırım...İsteyen buyursun buluşalım...Burada uzun zamandır gördüğüm birşeyi dile getiriyorum...Mis gibi akorları tabları çıkarmış birsürü arkadaşımıza bir küfretmedikleri kalıyor onlar akıllı cevap dahi vermiyolar matab alıp bense köyün delisi yazıyorum iste...Ama bir bakıyyorum ki kulağı bozulmuş öğrenen arkadaşlarım ertesi gün resmen katledilmiş bir şarkıya övgüler düzüyo ama bu onun değil onu bu hale getirenin suçu.....
Herneyse...İnşallah anlamak isteyen yazdıklarımdan birşey anlar ve site yönetimide bu tür şeylere müğziğin doğruluğu açısından daha fazla özen gösterirde birdaha bu konuşmalar değil nasıl daha iyi olurlar konuşulur zira birçok insan gitar çalmayı özellikle bu sitede yayınlanan akorlara güvenerek öğreniyor.Yönetici arkadaşlardan biraz daha özveri bekliyoruz teşekkürler iyi günler....


Bu Yoruma Cevap Ver
fly_v | 28 Ağustos 2009 Cuma 12:52
28 Ağustos 2009 Cuma tarihinde fly_v yazmıştı:
28 Ağustos 2009 Cuma tarihinde tfuzelli yazmıştı:
İlk baştaki akor 7'li olmazsa şarkıyı söyleyen kişi doğru sesi bulamaz, şarkı si bemol ile başlıyor akorda ses yok.

Ayrıca

Cm C#
Hekimde yok çaresi

kısmında C# KESİNLİKLE C#m olacaktır.
Dostum öncelikle merhaba...Şarkı Bb ile başlamıyor kesinlikle istersen gir internetten sılanın canlı performanslarında dikkatlice gitaristini izle,istersen birkaç linkte verebilirim kaldıki kulağımlada bunu duyabiliyorum 8 yıl konservatuar eğitimi aldım...İkincisi ise kesinlikle Cm den sonra C# geliyor sadece"Bir ışık yakmaz hayat " kısmında C#m geliyor ve ordada sıla zaten yarım ses aşağıdan okuyor bilmem anlatabildimmi...Şarkıyı biraz daha iyi dinlemeni tavsiye ederim iyi günler;)
Merhaba, şarkı Bb akoru ile başlamıyor doğru, ses olarak Bb ile başlıyor. İlk akor Cm7 olmazsa Bb sesini veremiyorsun. İyi günler...


Bu Yoruma Cevap Ver
tfuzelli | 28 Ağustos 2009 Cuma 12:49
Merhaba arkadaşlar birkaç şey söylemek istiyorum...Bakın bu sitede yanlızca birkaç şarkı ekledim zira herkesin kendi çabalarıyla birşeylere ulaşması en iyisidir.


Bu Yoruma Cevap Ver
fly_v | 28 Ağustos 2009 Cuma 12:31
28 Ağustos 2009 Cuma tarihinde tfuzelli yazmıştı:
İlk baştaki akor 7'li olmazsa şarkıyı söyleyen kişi doğru sesi bulamaz, şarkı si bemol ile başlıyor akorda ses yok.

Ayrıca

Cm C#
Hekimde yok çaresi

kısmında C# KESİNLİKLE C#m olacaktır.
Dostum öncelikle merhaba...Şarkı Bb ile başlamıyor kesinlikle istersen gir internetten sılanın canlı performanslarında dikkatlice gitaristini izle,istersen birkaç linkte verebilirim kaldıki kulağımlada bunu duyabiliyorum 8 yıl konservatuar eğitimi aldım...İkincisi ise kesinlikle Cm den sonra C# geliyor sadece"Bir ışık yakmaz hayat " kısmında C#m geliyor ve ordada sıla zaten yarım ses aşağıdan okuyor bilmem anlatabildimmi...Şarkıyı biraz daha iyi dinlemeni tavsiye ederim iyi günler;)


Bu Yoruma Cevap Ver
fly_v | 28 Ağustos 2009 Cuma 12:26
İlk baştaki akor 7'li olmazsa şarkıyı söyleyen kişi doğru sesi bulamaz, şarkı si bemol ile başlıyor akorda ses yok.

Ayrıca

Cm C#
Hekimde yok çaresi

kısmında C# KESİNLİKLE C#m olacaktır.


Bu Yoruma Cevap Ver
tfuzelli | 28 Ağustos 2009 Cuma 01:55
27 Ağustos 2009 Perşembe tarihinde fly_v yazmıştı:
27 Ağustos 2009 Perşembe tarihinde Adminos yazmıştı:
27 Ağustos 2009 Perşembe tarihinde fly_v yazmıştı:
Diğer arkadaşlardan özür diliyorum ancak bu tür insanların emeklerini bir halt biliyormuş gibi ukalaca eleştiren insanlara tahammül edemiyorum... saygılar
Gayet güzel çıkarmışsın eline sağlık daha o akorları basmayı bile bilmiyordur zaten salla gitsin yazmış olmak için yazıyor işte.Ben kenarda ki açıklamaları silmek zorunda kaldım çünkü akorlarla açıklamalar birbirine geçmişti farkettiysen bilgin olsun iyi günler.
Sorun değil dostum.Takılan arkadaşlara burdanda yardımcı oluruz...
Birde dostum senden bir ricam eğer elindeyse D# akorunu 3/6/5/3/4/3 olarak yayınlayabilirsen bilmeyen arkadaşlar tam olması gerektiği şekilde basabilir bu akoru... Saygılar


Bu Yoruma Cevap Ver
fly_v | 27 Ağustos 2009 Perşembe 19:26
27 Ağustos 2009 Perşembe tarihinde fly_v yazmıştı:
Diğer arkadaşlardan özür diliyorum ancak bu tür insanların emeklerini bir halt biliyormuş gibi ukalaca eleştiren insanlara tahammül edemiyorum... saygılar
Gayet güzel çıkarmışsın eline sağlık daha o akorları basmayı bile bilmiyordur zaten salla gitsin yazmış olmak için yazıyor işte.Ben kenarda ki açıklamaları silmek zorunda kaldım çünkü akorlarla açıklamalar birbirine geçmişti farkettiysen bilgin olsun iyi günler.


Bu Yoruma Cevap Ver
244056 | 27 Ağustos 2009 Perşembe 17:59
Diğer arkadaşlardan özür diliyorum ancak bu tür insanların emeklerini bir halt biliyormuş gibi ukalaca eleştiren insanlara tahammül edemiyorum... saygılar


Bu Yoruma Cevap Ver
fly_v | 27 Ağustos 2009 Perşembe 16:36


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


Anket
BurhanCatili soruyor:
Masterwork 4000 Ce Natural Akustik Gitar Sizce İyi Mi ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2024
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,08 saniye.