|
Amatör Demolar
Demolar Anasayfası | Playlistlerim
Demo: sila-ne cok
|
Aynen devam etseymiş şarkı iyimiş .))
|
|
şarkının tamamını soyleseydın keske
|
Siz de Görüş Bildirin
Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)
|
|
|
Anket
SeckinKalmaz soruyor: İbanez Grg 170dx Ne Kadar Eder ? (ikinci El)
|
|