26 Nisan 2012 Perşembe tarihinde zehrasann yazmıştı: çok kötüsün,, eziyet seni dinlemek,hem kötü çalıyorsun hem sesin detone,hem de şarkı böyle değil, kulak yok ses yok.. bence de kimseler duymasın..ritim duygusu da yok... Bunu yapıyorsan yalnızken yap.. .. lütfen..
her insanda müzik yeteneği ya da ses olacak diye bişey yok bu kadar acımasız yorumlar yapmak yerine emeğe saygı gösterin