Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Yüksek Sadakat - Belki Üstümüzden Bir Kus Geçer
Biçim: Akor, Gitar Akorları -
Tarih: 24 Şubat 2007 Cumartesi
Gönderen: YSN_MaCroL
Toplam Okuyan: 84.167 kişi
Bu Ay Okuyan: 1.082 kişi
Bu Hafta Okuyan: 111 kişi
 
Beğendiniz mi? Belki Üstümüzden Bir Kus Geçer Akor sayfasını Şimdi paylaşın:

Yüksek Sadakat - Belki Üstümüzden Bir Kus Geçer - Akor


Puanlama:
 (16 kişi)

Belki Üstümüzden Bir Kus Geçer şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
İntro’dan soloya geçişte  F F GG

Solo:Em-Dm

Em                    G
Gül renginde gün doğarken
G              F#       Fm   Em
Boğazdan gemiler usulca geçerken
Em                  G
Gel çıkalım bu şehirden
G		    F#    Fm    Em
Ağaçlar, gökyüzü ve toprak uyurken

Am            F
Dolaşalım kumsallarda
G
Çılgın kalabalık artık uzaklarda
Am             F
Yorulursan yaslan bana 
G
Sarılıp uyuyalım gün batımında


Am    F          G           Em
Belki üstümüzden bir kuş geçer
F	   G	
Kanadından bir tüy düşer
Am   F         G           Em 
İner döne döne gökyüzünden 
F                             G                        
Hiçbir yüz güzel değil senin yüzünden
                                            Burada son tekrarda G-G#-Am yapılabilir.


Am    F            G       Em 
Haydi kalk gidelim bu şehirden
F                 G
Gün doğarken ya da güneş batarken
Am    F              G     Em
Belki kuşlar geçer üstümüzden
F               G
Kanatlanır senin ellerinden




Bu döküman AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır. http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? Belki Üstümüzden Bir Kus Geçer Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Yüksek Sadakat - Belki Üstümüzden Bir Kus Geçer KULLANILAN AKORLAR (Beta)
F1 3 3 2 1 1x 0 3 2 1 1x 3 3 2 1 1
Em0 2 2 0 0 03 x 2 0 0 0x 2 5 x x 0
Gx 10 12 12 12 103 2 0 0 0 33 2 0 0 3 3
F#2 4 4 3 2 2x 4 4 3 2 2x x 4 3 2 2
Fmx 3 3 1 1 1x x 3 1 1 1
Amx 0 2 2 1 0x 0 7 5 5 5x 3 2 2 1 0
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)


Belki Üstümüzden Bir Kus Geçer Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: gi̇tar cm akoruuuu
Yüksek Sadakat - Belki Üstümüzden Bir Kus Geçer için Kullanıcı Görüşleri

Beyler nakaratta piyano gitarın çaldığı akorların ilgili minörünü 7 l i çalmış olay bu bakar basit.


Bu Yoruma Cevap Ver
emo55 | 25 Temmuz 2014 Cuma 05:15
herkes kendi anladığı gibi nota yazmaya çalışırsa böyle olur. crazyemre18 in söylediklerine tamamen katılıyorum. F# bas gitarda veya başka bir enstrümanda arka planda çalınıyor olabilir o esnada ama gitarda aynı anda o kadar sesi tek mısrada basamazsın. çok fazla vuruş veya geçiş yapman lazım, hadi onu da geçtim yeni bir gam türü yapmış olursun :). F# orada gereksiz arkadaşlar çalmaya çalışmanıza gerek yok..



Bu Yoruma Cevap Ver
junana | 22 Haziran 2013 Cumartesi 17:31
28 Ocak 2010 Perşembe tarihinde crazyemre18 yazmıştı:
iyide şu anki durumda armoniyle bi bağlantı kuramıyorum yani. parçada yazdığın seslerin gamıyla bahsettiğin Dm-D armoni ikilisi arasında bi ilişki yoki. armoni dediğin şey şu anki durumdan ayrı bişey. armoniyi ve gamı senden daha iyi bildiğimi söyleyebilirim. bak kendin diyosun ben gitar değil klavye çalıyorum diye. klavyede bunu yapabilirsin klavyeden anlamam saygı duyarım ama gitarda G-F#-Fm-Em bu sırayı kullanamazsın. yani gitardaki gam kuralına aykırı bişey. sen akorları parçadaki bas sesine göre yazdım diyosun ama akor yazarkende parçadaki orkestradan çıkan bütün halindeki sesleri gitara dökersin.bas gitarı tamamıyla gitara dökersen böyle bi manzara çıkar.... gamı çiğnemiş olursun
yanlışın var dm-d armonisi arasında ilşki var ki zaten armoni diye buna denio
ama G-F#-Fm-Em konusunda doğru söyledin gamı çiğnemiş olur



Bu Yoruma Cevap Ver
ayaktaboğa | 23 Temmuz 2011 Cumartesi 23:58
ya tamamda bu şarkının solosunu çalmak için ben biraz acemiyim vuruşlarıda yazsaydınız keske


Bu Yoruma Cevap Ver
emre aydıncı | 1 Aralık 2010 Çarşamba 12:38
şarkıyı çok güzel çıkarmışsın kulağına sağlık ancak Em yerine sanki başka bir akor olacak.ben basmadan çalıorum biraz daha iyi oluor ama yine tam oturmuyor yardımcı olursanız sevinirim


Bu Yoruma Cevap Ver
gitarcıgökberk | 15 Haziran 2010 Salı 14:07
iyide şu anki durumda armoniyle bi bağlantı kuramıyorum yani. parçada yazdığın seslerin gamıyla bahsettiğin Dm-D armoni ikilisi arasında bi ilişki yoki. armoni dediğin şey şu anki durumdan ayrı bişey. armoniyi ve gamı senden daha iyi bildiğimi söyleyebilirim. bak kendin diyosun ben gitar değil klavye çalıyorum diye. klavyede bunu yapabilirsin klavyeden anlamam saygı duyarım ama gitarda G-F#-Fm-Em bu sırayı kullanamazsın. yani gitardaki gam kuralına aykırı bişey. sen akorları parçadaki bas sesine göre yazdım diyosun ama akor yazarkende parçadaki orkestradan çıkan bütün halindeki sesleri gitara dökersin.bas gitarı tamamıyla gitara dökersen böyle bi manzara çıkar.... gamı çiğnemiş olursun


Bu Yoruma Cevap Ver
crazyemre18 | 28 Ocak 2010 Perşembe 19:49
Arkadaşlar bakın klavyenin aldıgı akorlar bunlar..Şimdi akorlara tekrar bakıyorum da boş konusulmasın sadece nakaratta 7 li akorlar kullanılmıs düz akorlar yerine ..Onlarıda zaten kulagı olan çıkarır.buraya bakmaz.3 sene olmuş bunu çıkartalı kimse anasından müzisyen dogmadı..Lütfen biraz daha yapıcı olalım.saygılar..


Bu Yoruma Cevap Ver
YSN_MaCroL | 27 Ocak 2010 Çarşamba 22:15
dostum senin yanlışın var ben gitar değilklavye çalıyorum..ayrıca gamı az çok bende biliyorum..parçada aynı anda dm basım sonra d de basabilirsin buna da armoni denir.Aklında olsun lazım olur..


Bu Yoruma Cevap Ver
YSN_MaCroL | 26 Ocak 2010 Salı 21:11
iyide o bas sesi zaten arkadaşım. sen orkestrayı tek kalıp halinde nasıl gitara dökebiliyosunki. bence sen gitmelisin o KBB doktoruna. kulağında aşırı ses kalabalığı olmuş:) hem 4 ses birden yanyana nasıl basabiliyosunki. 8 lik vuruştanda daha büyük bi vuruş yapman gerekiyo. hem G-F#-Fm-Em sırası aynı anda gitarda kullanılamaz. gam diye bişey var dostum kuralları çiğneme. bas gitar çalmıyosun orkestrada. gitar çalıyosun gitar:) F# yapamazsın orada


Bu Yoruma Cevap Ver
crazyemre18 | 26 Ocak 2010 Salı 20:02
bas ile piyanonun aldığı sesleri dikkatli bir şekilde dinlerseniz F# akorunu duyacaksınız..Hala duyamıyorsanız en yakın zaman da bir KBB doktoruna başvurunuz ..Saygılar...


Bu Yoruma Cevap Ver
YSN_MaCroL | 7 Aralık 2009 Pazartesi 17:18
bas ile piyanonun aldığı sesleri dikkatli bir şekilde dinlerseniz F# akorunu duyacaksınız..Hala duyamıyorsanız en yakın zaman da bir KBB doktoruna başvurunuz ..Saygılar...


Bu Yoruma Cevap Ver
YSN_MaCroL | 7 Aralık 2009 Pazartesi 17:18
NE YAZMIŞIM YA SOLODA dm falan yazmısım :D Ne alakaysa.Neyse Lütfen Diğer yazdığım akorlara bakarak bu akor sayfasını görmemezlikten geliniz :D


Bu Yoruma Cevap Ver
YSN_MaCroL | 18 Ekim 2008 Cumartesi 22:13
Arkadaşlar bir yazım yanlışı oldu..F# yazmışım G# olcak .Çok özür dilerim..


Bu Yoruma Cevap Ver
YSN_MaCroL | 18 Ekim 2008 Cumartesi 22:10
bazı yerlerde sol ile mi akoruu yda re ile si akoruuu mönör olan naturel nyse yakındr ama notaların dizilişne göre yanltırr yeni baslaynları ama burda fa diez ne alaka nerden cıktı arkadasm kulakkkk bnnce yanlıs yazdın heralde



Yanıt :

Zaten Em7 li sesinde mi minoru aynı anda da sol majörü alıyorsun.Fakat,parçanın basslarını dinlediğimde benim kulagıma gelen sesler bunlar.Sadece Ritm gitarı dinleyerek akor yazılmaz..


Bu Yoruma Cevap Ver
YSN_MaCroL | 18 Ekim 2008 Cumartesi 21:58
F# Aslında Bas alır ama ben yinede bütün enstrumanları düşünerek yazdım tabi sametceylanın da dediği kromatikte düşülebilir.farklı şeylerde yapılabilir.Ben en doğal halini yazdım.. İlginize teşekkürler..


Bu Yoruma Cevap Ver
YSN_MaCroL | 18 Ekim 2008 Cumartesi 21:52
f diyezin olmamması gerek paylasım için sağol


Bu Yoruma Cevap Ver
seven | 15 Ekim 2008 Çarşamba 16:11
F# bana biraz fazla geldi güzel sağolasın


Bu Yoruma Cevap Ver
Revahak | 7 Ekim 2008 Salı 23:33
G&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;G#&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;G&nbsp;&nbsp;&nbsp; Fm&nbsp;&nbsp;Em<br/>
boğazdan gemiler usulca ge&ccedil;erken<br/>
<br/>
BnCe B&ouml;Le cHoq HoŞ oLuo..


Bu Yoruma Cevap Ver
sametceylan | 25 Temmuz 2008 Cuma 23:10
<p>&ccedil;ok gsl olmuş arkadaşlar dimi ama "/fck/editor/images/smiley/msn/confused_smile.gif" alt=""/>"/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/></p>


Bu Yoruma Cevap Ver
nerfin | 21 Temmuz 2008 Pazartesi 11:26
bazı yerlerde sol ile mi akoruu yda re ile si akoruuu m&ouml;n&ouml;r olan naturel nyse yakındr ama notaların dizilişne g&ouml;re yanltırr yeni baslaynları ama burda fa diez ne alaka nerden cıktı arkadasm kulakkkk bnnce yanlıs yazdın heralde&nbsp;


Bu Yoruma Cevap Ver
tripcan | 2 Temmuz 2008 Çarşamba 18:16
tebrik ederim kardeşim g&uuml;sel pi paylaşım teşekk&uuml;r ederim...


Bu Yoruma Cevap Ver
serhat222 | 29 Haziran 2008 Pazar 16:22
G G# Dm Em <br/>
Boğazdan gemiler usulca ge&ccedil;erken..<br/>
akorların hepsini bare basın. ben bole bi kolerasyon buldum gercekten guzel bi deneyin :)<br/>


Bu Yoruma Cevap Ver
wht | 14 Haziran 2008 Cumartesi 16:06
f diyez yok g diyez olsa gerek bi deneyin


Bu Yoruma Cevap Ver
ares83 | 7 Nisan 2008 Pazartesi 12:11
G F Em
Boğazdan gemiler usulca geçerken..........................(budur)

....................... F# de nerden çıktı ilginç.. :)


Bu Yoruma Cevap Ver
ilkerjimy | 18 Şubat 2008 Pazartesi 12:23
f dıyez yok orda sankı ama


Bu Yoruma Cevap Ver
muratatagitar | 28 Ocak 2008 Pazartesi 20:16
iyi


Bu Yoruma Cevap Ver
rYAn07 | 6 Eylül 2007 Perşembe 16:18
teşekkürler gayet iyi


Bu Yoruma Cevap Ver
dolantin | 9 Haziran 2007 Cumartesi 08:39
bu şarkı güzel ama ritmini yazarsan sevinirim


Bu Yoruma Cevap Ver
the_warrior | 11 Mart 2007 Pazar 19:40
güzel eline
sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
iLL_NiNo | 2 Mart 2007 Cuma 15:06
güzel


Bu Yoruma Cevap Ver
CemReeee | 25 Şubat 2007 Pazar 22:03


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)


Anket
Davutt soruyor:
Batıda elektronik müzik yaygınken , neden bizde pop müzik yaygın?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2024
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,09 saniye.