|
Amatör Demolar
Demolar Anasayfası | Playlistlerim
Demo: ZOR SEVDİĞİMDEN
11 Şubat 2014 Salı tarihinde maksatcaka yazmıştı: zor bir parça gayet güzel olmuş tebrikler Teşekkürler:)
|
|
zor bir parça gayet güzel olmuş tebrikler
|
Siz de Görüş Bildirin
Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)
|
|
|
Anket
ege34 soruyor: Arkadaşlar sizce İbanez aeg8 400 tl'ya alıncak bi gitar mı hakkını verir mi ?
|
|