|
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli
 |
Bilgiler |
 |
| |
| Seslendiren ve Şarkı: |
Anonim Türküler - Dane Dane Benleri Var |
| Biçim: |
Akor, Gitar Akorları - INTRO |
| Tarih: |
13 Haziran 2008 Cuma |
| Gönderen: |
Çağlar KESKİN |
| Toplam Okuyan: |
18.847 kişi |
| Bu Ay Okuyan: |
43 kişi |
| Bu Hafta Okuyan: |
10 kişi |
|
|
|
 |
|
 |
Beğendiniz mi? Dane Dane Benleri Var Akor sayfasını Şimdi paylaşın:
Anonim Türküler - Dane Dane Benleri Var - Akor
Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)
|
|
Dane Dane Benleri Var Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Anonim Türküler - Dane Dane Benleri Var için Kullanıcı Görüşleri
|
ellerine sağlık gayet güzel..
|
|
İYİ ÇALIŞMA ..
|
|
yakisikli05 arpej olmaz buna olur ama şunu dene A-Y-Y-A-Y söyleyerek bu ritmi tuttur ben gitar kursuna gitmedim o yüzden pek fazla bilgim yok sana teorik cümleler söyleyemem ama içinden nasıl geliyorsa iyi dinledikten sonra öyle vur tellere ;) Bağlama çalan varsa bende ona yardımcı olabilirim
|
|
bunu ark lar hangi ritimle güzrl olur arpej mi yoksa 4/4 lük mü
|
|
abi olmuş vallaha ritm de de sorn yhokk eline sağlıkk ;)
|
|
arkadaşlar yorumlara açık türkü severler öneri ve şikayetlerini dile getirebilir <br/>
|
Siz de Görüş Bildirin
Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)
|
|
|
Anket
neithankh soruyor: Amatör şarkı söylüyorum ama sesim çok iyi geliştirmeli miyim?
|
|