Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Barış Manço - Dağlar Dağlar
Biçim: Akor, Gitar Akorları -
Tarih: 25 Eylül 2006 Pazartesi
Gönderen: love_to_believe
Toplam Okuyan: 21.873 kişi
Bu Ay Okuyan: 121 kişi
Bu Hafta Okuyan: 4 kişi
 
Beğendiniz mi? Dağlar Dağlar Akor sayfasını Şimdi paylaşın:

Barış Manço - Dağlar Dağlar - Akor

  (versiyon 3)
Puanlama:
 (24 kişi)

Dağlar Dağlar şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
 Gm
 Ellerimle büyüttügüm solar iken dirilttigim
 
 Cm       Ab            Gm            )
 Çiçegimi kopardin sen, ellere verdin ) 2
 
   ( Bb                                         )
   ( Daglar daglar                              )
   ( Cm          Gm                             )
 A ( Kurban olam yol ver geçem                  ) 2
   ( Cm        Ab            Gm                 )
   ( Sevdigimi son bir olsun yakindan görem (2) )
 

 Gm
 Kuslar ötmez, güller soldu yüce daglar duman oldu
 
 Cm          Ab           Gm             )
 Belli ki gittigin yerden kara haber var ) 2
 
 TEKRAR A (2)


Dağlar Dağlar Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? Dağlar Dağlar Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Barış Manço - Dağlar Dağlar KULLANILAN AKORLAR (Beta)
Gm3 5 5 3 3 3x x 0 3 3 3
Cmx 3 5 5 4 3x x 5 5 4 3
Ab4 6 6 5 4 4
Bb1 1 3 3 3 1x 1 3 3 3 1x x 0 3 3 1
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)

Dağlar Dağlar şarkısı için amatör kayıtları dinleyin: (Siz de Ekleyin)

Dağlar Dağlar Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: chudley lowry, daglardaglar akor, dağlar dağlar, barış manço dağlar dağlar basit nota, barış manço dağlar dağlar orjinal akor, Daglar daglar baris manco, barış manco dağlar, kolay akorlu dağlar dağlar, yolver daglar barışmanço, barıs manco daglar daglar akor
Barış Manço - Dağlar Dağlar için Kullanıcı Görüşleri

dostum helal olsun harikasın :)


Bu Yoruma Cevap Ver
m_turkmen_78 | 07 Mart 2012 Çarşamba 18:23
gerçekten harika olmuş orjinal ton ve şarkıyla birlikte denedim birebir aynısı hiç bi değişiklik yok böyle çalışmalara sölenecek laf yoktur kimsnin bunu eleştirmeye de hakkı yok teşekkürler :)


Bu Yoruma Cevap Ver
gitarist_rocker | 11 Eylül 2011 Pazar 21:14
18 Şubat 2009 Çarşamba tarihinde SAHINNNNNN yazmıştı:
16 Ocak 2007 Salı tarihinde dogucuk yazmıştı:
akorların orjınallerını buldum
yakında siteye koyucam bu akorların onlarla uzaktan yakından alakası yok ayrıca sarkıyı Barış Mançonun bir videosundan ellerıne bakarak cıkardım yani 1 e 1 orjinal akorları
Gecenin bu saatinde beni gülmekten kopardın arkadaşım.
aslında genel olarak Ab kullanılır giriş seviyesi bazı orglarda Ab yazıyor


Bu Yoruma Cevap Ver
Afk12 | 14 Haziran 2011 Salı 00:14
la bemol = sol diyez olduguna gore aynı ses cıkar saten :D


Bu Yoruma Cevap Ver
kingsaygin2 | 04 Mart 2011 Cuma 18:04
orjinal ton


Bu Yoruma Cevap Ver
unut19 | 06 Şubat 2011 Pazar 21:06
24 Ağustos 2010 Salı tarihinde Ruzgr yazmıştı:
Kardeşim Ab yerine G# koydunmu tam oturuyor böyle deneyin arkadaşlar emeğine sağlık .
:D Ab:4 6 6 5 4 4
G#:4 6 6 5 4 4
aynı akorlar yani problem yk :D


Bu Yoruma Cevap Ver
quitar_ibrahim | 03 Kasım 2010 Çarşamba 14:45
orijinal ton ve kusursuz.


Bu Yoruma Cevap Ver
kcb | 27 Eylül 2010 Pazartesi 20:44
en iyisi


Bu Yoruma Cevap Ver
metallica james | 07 Eylül 2010 Salı 23:26
Kardeşim Ab yerine G# koydunmu tam oturuyor böyle deneyin arkadaşlar emeğine sağlık .


Bu Yoruma Cevap Ver
Ruzgr | 24 Ağustos 2010 Salı 01:28
Mükemmelsin dostum...


Bu Yoruma Cevap Ver
Gitarist...:) | 20 Ocak 2010 Çarşamba 22:45
güzellll :)


Bu Yoruma Cevap Ver
kxl9mm | 04 Ocak 2010 Pazartesi 18:42
mükemmel olmuş yaa, kutluyorum! saygılar


Bu Yoruma Cevap Ver
himen500 | 23 Aralık 2009 Çarşamba 23:36
20 Temmuz 2009 Pazartesi tarihinde geo_lazz yazmıştı:
insanlar neden burada hep eleştiriyor anlamıyorum.Daha iyi bilen varsa yazsın delikanlı gibi.Ama insanlarında emek edip bulduklarına lütfen saygı gösterelim.Ya da hazırcı olmak yerine bir şeyler katalım.
İnsanlar bilmeyebilir.Çoğumuz yarım yalamalak gitar eğitimi alarak buralarda kendimize bir şeyler katmaya çalışıyoruz.Burada kimsenin aslında bir birinde farkı yok.Gitarı yalayıp yutmuş adam,solfeji,armoniyi bitirmiş adamın zaten burada işi olmaz.Bu adamlar bile bu kadar mütevazi iken genelllikle bizim eleştirmek neyimize?Lütfen biraz daha hoş görülü olmak dileğiyle..
haklısın..


Bu Yoruma Cevap Ver
barismanco21 | 13 Ekim 2009 Salı 01:02
insanlar neden burada hep eleştiriyor anlamıyorum.Daha iyi bilen varsa yazsın delikanlı gibi.Ama insanlarında emek edip bulduklarına lütfen saygı gösterelim.Ya da hazırcı olmak yerine bir şeyler katalım.
İnsanlar bilmeyebilir.Çoğumuz yarım yalamalak gitar eğitimi alarak buralarda kendimize bir şeyler katmaya çalışıyoruz.Burada kimsenin aslında bir birinde farkı yok.Gitarı yalayıp yutmuş adam,solfeji,armoniyi bitirmiş adamın zaten burada işi olmaz.Bu adamlar bile bu kadar mütevazi iken genelllikle bizim eleştirmek neyimize?Lütfen biraz daha hoş görülü olmak dileğiyle..


Bu Yoruma Cevap Ver
geo_lazz | 20 Temmuz 2009 Pazartesi 23:22
16 Ocak 2007 Salı tarihinde dogucuk yazmıştı:
akorların orjınallerını buldum
yakında siteye koyucam bu akorların onlarla uzaktan yakından alakası yok ayrıca sarkıyı Barış Mançonun bir videosundan ellerıne bakarak cıkardım yani 1 e 1 orjinal akorları
Gecenin bu saatinde beni gülmekten kopardın arkadaşım.


Bu Yoruma Cevap Ver
SAHINNNNNN | 18 Şubat 2009 Çarşamba 05:08
G# nin yerine neden Ab yazıyor ben onu anlamadım. ikisi de aynı ama alışılan akor G# dir yani. ama çok güzel olmuş eline sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
ocanacy | 19 Eylül 2008 Cuma 20:38
&nbsp;q&ouml;t&uuml;... :S<br/>


Bu Yoruma Cevap Ver
üye-silinmiş | 23 Ağustos 2008 Cumartesi 20:28
akorlar güzel oturmus eline sağlık ayrıca ritim oryantal ritmi olcak


Bu Yoruma Cevap Ver
yarasa1478520 | 12 Mart 2008 Çarşamba 00:59
tebrikler...


Bu Yoruma Cevap Ver
emreonline | 03 Aralık 2007 Pazartesi 15:01
hocam sen getir orjinal akoruda bizde çalalım nasıl bir ses çıkacak merak içindeyim o videolarada fazla güvenme adam böyle yapar şöyle çalar hadi acele et bakalım


Bu Yoruma Cevap Ver
love_to_believe | 08 Şubat 2007 Perşembe 16:27
akorların orjınallerını buldum
yakında siteye koyucam bu akorların onlarla uzaktan yakından alakası yok ayrıca sarkıyı Barış Mançonun bir videosundan ellerıne bakarak cıkardım yani 1 e 1 orjinal akorları


Bu Yoruma Cevap Ver
dogucuk | 16 Ocak 2007 Salı 16:52
bence de çok güzel olmuş ama acemiler için daha kolay akorlara emprove edilebilir


Bu Yoruma Cevap Ver
volky_bass | 16 Ocak 2007 Salı 09:52
bence de çok güzel olmuş ama acemiler için daha kolay akorlara emprove edilebilir


Bu Yoruma Cevap Ver
volky_bass | 16 Ocak 2007 Salı 09:52
gerçekten çok güzel yapmışın abi kutlarım.böyle sanatçılar her zaman gelmiyor dünyaya değerlerini bilmek lazım...


Bu Yoruma Cevap Ver
r@ck | 19 Aralık 2006 Salı 16:34


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)




Anket
beatless soruyor:
Mızıka çalabiliyor musunuz?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler




Radyo Dinle
AkorMerkezi.com © 2019
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,05 saniye.