|
Amatör Demolar
Demolar Anasayfası | Playlistlerim
Demo: Duman - Bebek
18 Haziran 2014 Çarşamba tarihinde mi-sol-fa yazmıştı: Hoş olmuuş :) Arada hatalar var ama beğendim :) Sesindeki umursamazlık :) teşekkür ederim :) rtim sorunum var kurtulamadım gitti :)
|
|
Hoş olmuuş :) Arada hatalar var ama beğendim :) Sesindeki umursamazlık :)
|
Siz de Görüş Bildirin
Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)
|
|
|
Anket
smh_gtr soruyor: Size Büyük Markalardan Birinin Gitarı Verilse Mi Alırsınız Yoksa Daha İyi Olduğu Garanti Edilen Ve Markası Olmayan Bir Gitarı Mı?
|
|