|
asdfghjklş
|
|
Bu seneki rakipler özellikle Almanya,Fransa ve İngiltere çok güçlü. Biz daha kendi içimizde bu çocuğu bu kadar tartışırken yani türkiyede bile bazılarının müzik zevkine hitap edip bazılarının kine etmezken ki şahsın evrensel müziğe yakınlıkla uzaktan yakından alakası yok iyi sonuç almayı beklememiz yazın kar yağmasını beklemek gibi birşey olsa gerek. Ne diyim içten bi başarı dilemeyi çok isterdim kendi milletim adına ama malesefki sonuç kötü olacaktır arkadaşlar.
|
|
kimse kalmamışmıydı zaten inglterenin adayı adele o kazanıcak bide bari bizi 2 veya 3 c yapıcak bir grup seçselerdi
|
|
iyiki CAN BONOMO katılıyoooo!!! =)
|
|
Adam şiir yazıyo,beste yapıyo,hertürlü telli ve vurmalı çalgıları çalıyo,şarkı söylüyo,senaryo yazıyo,film çekiyo aynızamanda oyuncu,bilgisayarda harikalar yaratıyo üstüne karikatür çiziyo. Can gitmesinde kim gitsin ??? Bunu sordumya şimdi sis Serdar Ortaç dersiniz ahhaaa
Arada benden önce yorum yapan arkadaş Tarkan varken diyo :) Çok zekisin sen yaa.Bi bak bakalım hangi ülke en popüler yada en iyi dedikleri adamı yollamış ? Bana göre Can Tarkana 5 basar oda ayrı tabbiiiii....
|
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde 756 yazmıştı:
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Melisbaşak yazmıştı: doğrusu ben hala kendime gelemedim . internetteki anketlerde bile bu isimi koymaya kimse ihtiyaç duymamış. onnlarca değerli rock pop vs . sanatçımız varken bu seçim yapıldıysa ya birilerinde sorun var yada bu işin içinde bir iş var. haksızmıyım? günahını almak istemem ama torpil olabilir bir şekilde mümkün mü ya bu? katılıyorum bunca değerli sanatçımız varken.. bari profesyoneller çalıştırsa onu. yoksa geçen sennekinden de beter olabilir.. gençlere fırsat verilmeli bu yapılması gereken bişey elbette .ama en azından seneye çıkabilirdi belki de biraz daha tanınmasında yarar vardır ha.
|
|
eurovizyon şarkı yarışması o kadar da önemsenecek bir yarışma değil bence bütün ülkeler kendi kültürlerini göstermek için (reklam amaçlı) bu yarışamaya katılıyorlar ve bu yüzden çok ünlü sesler gitmiyor bu yarışmaya. maksat yarışmaya girmiş olmak zaten. eğer önemsenmiş olsaydı birçok ülke kendi ünlü sanatçılarını yollardı fakat ben hiç duymadım ünlü bir isim bu yarışmada. bence haksızlık değil sonuna kadar can bonomo nun arkasındayım kazansa da kaybetsede :)
|
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Melisbaşak yazmıştı: doğrusu ben hala kendime gelemedim . internetteki anketlerde bile bu isimi koymaya kimse ihtiyaç duymamış. onnlarca değerli rock pop vs . sanatçımız varken bu seçim yapıldıysa ya birilerinde sorun var yada bu işin içinde bir iş var. haksızmıyım? günahını almak istemem ama torpil olabilir bir şekilde mümkün mü ya bu? katılıyorum bunca değerli sanatçımız varken.. bari profesyoneller çalıştırsa onu. yoksa geçen sennekinden de beter olabilir..
|
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Joa yazmıştı: Adamın dansı var sesi var daha ne istiyorsunuz ben onu anlamış değilim ?? Hep aynı şarkıcıları görmekten sıkılmadımı bizim insanlar. gençlere böyle görev verilmesi gerçekten iyiye işaret bence iyi bir yarışma olacak <p><em><strong>bence de haklı ne die üstüne gelionuz adamın zaten stresli"/fck/editor/images/smiley/msn/omg_smile.gif" alt=""/></strong></em></p>
|
|
yani olabilir ama onu hiç dnlemedim herkes beğendii için ben de seviyomuş numarası yapıyum:)
|
|
Adamın dansı var sesi var daha ne istiyorsunuz ben onu anlamış değilim ?? Hep aynı şarkıcıları görmekten sıkılmadımı bizim insanlar. gençlere böyle görev verilmesi gerçekten iyiye işaret bence iyi bir yarışma olacak
|
21 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde B.Gallagher yazmıştı: iğrenç iğrenç iğrenç! Almanya büyük kozu , dünyaca ünlü metal grubu ''Rammstein''i , İngiltere 2011 yılında en çok albüm satmış yetenekli ''Adele''i , Fransa Zaz'ı , Fillandiya Children Of Bodoom'u yolarken biz tanınmamış Can Bonomoyla yarı finale bile kalamayız kimse kusura bakmasın!Bi kaç şarkısını dinlemiştim ve hiç beenmemiştim tesadüfe bak ki o çıktı eurovision'a.. Bence bunca dişli rakibe karşı Şebnem Ferah'ı yollamalıydık.. Ne "dişli rakibi" ya? Bu daha çok siyasi bir yarışma. Şebnem Ferah'ı göndermek saçmalık olur asıl. Zaten Şebnem Ferah akıllı da yıllardır kabul etmiyor teklifleri.
|
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde gitaristrh yazmıştı:
10 Ocak 2012 Salı tarihinde gtrstokan yazmıştı: YAAA Tarkan varken şu çıkana bak:( her zaman iyiler çıkmasada olur yeni seslere de ihtiyaç var hep çk ünlü olacak diye bi şart yok .d Tarkan mı kaldı ya. Tarkanın neresini begenip MegaStar diyorsunuz.
|
|
iğrenç iğrenç iğrenç! Almanya büyük kozu , dünyaca ünlü metal grubu ''Rammstein''i , İngiltere 2011 yılında en çok albüm satmış yetenekli ''Adele''i , Fransa Zaz'ı , Fillandiya Children Of Bodoom'u yolarken biz tanınmamış Can Bonomoyla yarı finale bile kalamayız kimse kusura bakmasın!Bi kaç şarkısını dinlemiştim ve hiç beenmemiştim tesadüfe bak ki o çıktı eurovision'a.. Bence bunca dişli rakibe karşı Şebnem Ferah'ı yollamalıydık..
|
|
Arkadaşlar burası TÜRKİYE. Burada Normal böyle şeyler. Boşversenize :)
|
10 Ocak 2012 Salı tarihinde gtrstokan yazmıştı: YAAA Tarkan varken şu çıkana bak:( her zaman iyiler çıkmasada olur yeni seslere de ihtiyaç var hep çk ünlü olacak diye bi şart yok .d
|
|
KIRAÇ gitseydi keşke ya
|
|
Güzel seçim .. Şuan sanatçı olarak geçinen insanlardan çok çok daha iyi biri
|
|
güzeeel
|
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde AthenaKolik yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı: bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin. Eğer bunu bana dediysen yazdığımı yanlış anlamışsın:))) Ben Eurovision'a onun gideceğini yeni duymuştum ama genlleme yaptıysan bilemem ztn Can Bonomo'yu yalnızca dergilerden gördüğümkadarıyla tanıyorum:))Daha önce hiç dinlemedim..Umarım bizi hüsrana uğratmaz geçen yıl olduğu gibi:))) bu şaka olmalı tarzı yorumlar yapıp,aşağılamaya çalışanlar için söylemiştim.sonuçta seninkisi iyi bir temenni,umarım söylediğin gibi olur :) Umarım:))
|
|
doğrusu ben hala kendime gelemedim . internetteki anketlerde bile bu isimi koymaya kimse ihtiyaç duymamış. onnlarca değerli rock pop vs . sanatçımız varken bu seçim yapıldıysa ya birilerinde sorun var yada bu işin içinde bir iş var. haksızmıyım?
|
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde biolab yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı: bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin. Komik adamlarsınız gerçekten. Ben sana 150 bin tane grup söylerim ve senin müzik kapasitenin alamayacağı kadar kaliteli gruplardır hepsi ama sen bir tanesini bile duymamışsındır eminim. Bu seni müzikle alakası olmayan birisi yapıyorsa söyleyeceğim bir şey yok.
Ayrıca TRT yine her zaman ki gibi saçmalıyor. Bonomo nun şansı da diğer bir çok seçilen gibi yok. En başta Eurovision diğer ülkelerin eğlencesine ve tamamen dikkate almadan katıldıkları ama Türkiye nin canını dişine takarak sürekli en iyileri göndermeye çalıştığı bir yarışma (En iyiler tartışılır tabi ama bana göre bir tek Sertap Erener ve Hadise - ki saçma sapan bir şarkıyla çıkması dışında - iyi sanatçı statüsündeydi. Diğerleri Türkiyenin dışına çıkabilecek kapasitede insanlar değiller.
Şu müzik eleştirmenliği yapan arkadaşlara rica ediyorum yaptıkları yorumlara biraz düşünüp yapsınlar. İyi müzik, bilinen müzik, evrensel müzik, belli bir kitlenin müziği vs bunların hepsi farklı şeylerdir. Türkü iyidir ama kısırdır kitlesel değildir. Bir çok Türk grubu da kısır müzik yapar, evrensel değildir kendi kabuğu içine kapanmıştır.
Bonomo yu ben biliyorum, her ne kadar müzik alt yapısı, yaratıcılığı vs olsun yine de bu ülke sınırları dışına çıkabilecek bir kapasitesi yok bu yüzden TRT adam gibi puan toplamak istiyorsa Evrensel Müzik e yakın birilerini seçsin ki bunu bulması için zihniyetini değiştirmesi lazım ki o da imkansız.
O yüzden burada kişisel görüşlerinizden ziyade tarafsız olalım. Bonomo da orada saçma sapan bir şarkı seslendirecek ve saçma bir koreografiyle anlamsız şeyler yapacak diğer bir çokları gibi ve sonuç yine hüsran. TRT yıllardır ders almıyor almasını da beklemiyorum zaten.
bir arkadaşın dediği gibi eğlenceli olacağı kesin ama bu kadar. Bizim milletin müzik anlayışı 'eğlence' olduğundan gülüp geçiyor Eurovision a da TRT ye de, gönderdikleri kişilere de. yazının tamamını okudum ve komik olan sensin gördüğüm kadarıyla.hadise'nin canlı performansının ne kadar kötü olduğunu hepimiz gördük.şarkı saçmaydı demişsin,ama hadise allah vergisi müthiş bir jazz gırtlağı olduğunu düşünmüştür veya ona böyle düşündürülmüştür ve bunu da biz zavallı türklere yedirmiştir.aynı müzik yarışmalarına aklı sıra müthiş jazz gırtlağıyla katılıp komik duruma düşenler gibi.ve eğer sen bu sanatçıyı (ki bence sanatçı değildir,medyatik bir şarkıcıdır) sertab erener'le aynı kategoriye koyarsan diğer söylediklerin de benim gözümde önemsizleşir.atiye katılsaydı müthiş olurdu değil mi? :) benim belirtmek istediğim can bonomo adını duyanların daha onun hakkında bir fikir sahibi olmadan 'böyle soyad mı olur,tipine bak' tarzı yorumlar yapmasıdır.bunu idrak edemediğin için de olayı üstüne alınıp bir makale kaleme alman gerekmezdi. böylece 150bin grup bilmenin aslında pek bir marifeti olmadığı ortaya çıkıyor maalesef... özür dileriz büyük müzik üstadı, haddimiz olmadan yazdık birşeyler,bir dahakine size danışır öyle yazarız. :) En başta konu birilerini aşağılama ise ' yeni duyanların müzikle alakası olmadığı kesin' gibi kişisel bir yorumu 'gerçek' miş gibi ifade ederek bunu yapan zaten sensin. Ayrıca bu yorumunun, birilerinin onun ismi için böyle ad mı olur gibi eleştiri yapmalarıyla uzaktan yakından bir alakası bile yok. Böyle saçma bir savunmayı yaparken ne düşündüğünü gerçekten bilmiyorum. Çünkü senin ifaden kesin ve netti : 'müzikle alakaları olmadığı kesin'. Ve ben sana yine 150 bin tane grup söylerim derken senin ifadenin yanlışlığını sana anlatmak istemiştim ama sen bunu anlamadığın gibi üstüne tutarlı göründüğünü düşündüğün bir yorum yazmışsın ki Hadise nin jazz gırtlağına güvenmesi gibi bir şey olmuş bu. Hadise, iyi bir şeyler yapabilecek bir potansiyele sahipti. İngilizce yi akıcı olarak kullanması, büyüdüğü yerin getirisi olarak sahip olduğu alt yapı vs. Eurovision a saçma bir şarkıyla çıkıp orada neler yaptığı beni ilgilendirmiyor. Ben potansiyel olarak iyi dediğim gibi 'sanatçı' kelimesini de özellikle bilerek kullanmadım. 'iyi sanatçı statüsündeydi' dememin sebebi budur. Şayet ne Sertap Erener ne de Hadise benim gözümde sanatçı değillerdir. Çünkü sanatçı ünvanını kazanmak öyle kolay bir şey değil. 'Yorumcu' lar kısaca. 'Atiye katılsaydı müthiş olurdu' yorumunu ise görmezden geliyorum. eğer hak ediyor olsaydın sana seni daha az eleştiren bir yorum yapardım ama 'özür dileriz büyük müzik üstadi...' gibi laubali ve lakayit yorumlar yaptığın için zaten önemsemiyorum. Benim yazımda ki ifade çok açık ve netti: Eurovision un önemi, Can Bonomo nun yaptığının diğer bir çok Türk ünlünün yaptığı gibi 'kısır ve belli bir kitlenin müziği' oluşu. Ve TRT nin olaya mantıksal bir hata ile yaklaştığı. Sen bunları anlamayıp yazdıklarıma alınarak yine 'kişisel savunma' amaçlı yorumlar yapıyorsan bu beni ilgilendirmiyor. Ve bir daha kine evet bana danışırsan belki bir kaç şey öğrenirsin. En azından lakayit tavır sergilememeyi öğrenirsin belki.
|
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde AthenaKolik yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı: bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin. Eğer bunu bana dediysen yazdığımı yanlış anlamışsın:))) Ben Eurovision'a onun gideceğini yeni duymuştum ama genlleme yaptıysan bilemem ztn Can Bonomo'yu yalnızca dergilerden gördüğümkadarıyla tanıyorum:))Daha önce hiç dinlemedim..Umarım bizi hüsrana uğratmaz geçen yıl olduğu gibi:))) bu şaka olmalı tarzı yorumlar yapıp,aşağılamaya çalışanlar için söylemiştim.sonuçta seninkisi iyi bir temenni,umarım söylediğin gibi olur :)
|
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde biolab yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı: bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin. Komik adamlarsınız gerçekten. Ben sana 150 bin tane grup söylerim ve senin müzik kapasitenin alamayacağı kadar kaliteli gruplardır hepsi ama sen bir tanesini bile duymamışsındır eminim. Bu seni müzikle alakası olmayan birisi yapıyorsa söyleyeceğim bir şey yok.
Ayrıca TRT yine her zaman ki gibi saçmalıyor. Bonomo nun şansı da diğer bir çok seçilen gibi yok. En başta Eurovision diğer ülkelerin eğlencesine ve tamamen dikkate almadan katıldıkları ama Türkiye nin canını dişine takarak sürekli en iyileri göndermeye çalıştığı bir yarışma (En iyiler tartışılır tabi ama bana göre bir tek Sertap Erener ve Hadise - ki saçma sapan bir şarkıyla çıkması dışında - iyi sanatçı statüsündeydi. Diğerleri Türkiyenin dışına çıkabilecek kapasitede insanlar değiller.
Şu müzik eleştirmenliği yapan arkadaşlara rica ediyorum yaptıkları yorumlara biraz düşünüp yapsınlar. İyi müzik, bilinen müzik, evrensel müzik, belli bir kitlenin müziği vs bunların hepsi farklı şeylerdir. Türkü iyidir ama kısırdır kitlesel değildir. Bir çok Türk grubu da kısır müzik yapar, evrensel değildir kendi kabuğu içine kapanmıştır.
Bonomo yu ben biliyorum, her ne kadar müzik alt yapısı, yaratıcılığı vs olsun yine de bu ülke sınırları dışına çıkabilecek bir kapasitesi yok bu yüzden TRT adam gibi puan toplamak istiyorsa Evrensel Müzik e yakın birilerini seçsin ki bunu bulması için zihniyetini değiştirmesi lazım ki o da imkansız.
O yüzden burada kişisel görüşlerinizden ziyade tarafsız olalım. Bonomo da orada saçma sapan bir şarkı seslendirecek ve saçma bir koreografiyle anlamsız şeyler yapacak diğer bir çokları gibi ve sonuç yine hüsran. TRT yıllardır ders almıyor almasını da beklemiyorum zaten.
bir arkadaşın dediği gibi eğlenceli olacağı kesin ama bu kadar. Bizim milletin müzik anlayışı 'eğlence' olduğundan gülüp geçiyor Eurovision a da TRT ye de, gönderdikleri kişilere de. yazının tamamını okudum ve komik olan sensin gördüğüm kadarıyla.hadise'nin canlı performansının ne kadar kötü olduğunu hepimiz gördük.şarkı saçmaydı demişsin,ama hadise allah vergisi müthiş bir jazz gırtlağı olduğunu düşünmüştür veya ona böyle düşündürülmüştür ve bunu da biz zavallı türklere yedirmiştir.aynı müzik yarışmalarına aklı sıra müthiş jazz gırtlağıyla katılıp komik duruma düşenler gibi.ve eğer sen bu sanatçıyı (ki bence sanatçı değildir,medyatik bir şarkıcıdır) sertab erener'le aynı kategoriye koyarsan diğer söylediklerin de benim gözümde önemsizleşir.atiye katılsaydı müthiş olurdu değil mi? :) benim belirtmek istediğim can bonomo adını duyanların daha onun hakkında bir fikir sahibi olmadan 'böyle soyad mı olur,tipine bak' tarzı yorumlar yapmasıdır.bunu idrak edemediğin için de olayı üstüne alınıp bir makale kaleme alman gerekmezdi. böylece 150bin grup bilmenin aslında pek bir marifeti olmadığı ortaya çıkıyor maalesef... özür dileriz büyük müzik üstadı, haddimiz olmadan yazdık birşeyler,bir dahakine size danışır öyle yazarız. :)
|
|
saçma bi dizide aysun kayacıyla oynamıstı tarzını sevmem ama sahne sovu iyi olabilir
|
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı: bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin. Komik adamlarsınız gerçekten. Ben sana 150 bin tane grup söylerim ve senin müzik kapasitenin alamayacağı kadar kaliteli gruplardır hepsi ama sen bir tanesini bile duymamışsındır eminim. Bu seni müzikle alakası olmayan birisi yapıyorsa söyleyeceğim bir şey yok. Ayrıca TRT yine her zaman ki gibi saçmalıyor. Bonomo nun şansı da diğer bir çok seçilen gibi yok. En başta Eurovision diğer ülkelerin eğlencesine ve tamamen dikkate almadan katıldıkları ama Türkiye nin canını dişine takarak sürekli en iyileri göndermeye çalıştığı bir yarışma (En iyiler tartışılır tabi ama bana göre bir tek Sertap Erener ve Hadise - ki saçma sapan bir şarkıyla çıkması dışında - iyi sanatçı statüsündeydi. Diğerleri Türkiyenin dışına çıkabilecek kapasitede insanlar değiller. Şu müzik eleştirmenliği yapan arkadaşlara rica ediyorum yaptıkları yorumlara biraz düşünüp yapsınlar. İyi müzik, bilinen müzik, evrensel müzik, belli bir kitlenin müziği vs bunların hepsi farklı şeylerdir. Türkü iyidir ama kısırdır kitlesel değildir. Bir çok Türk grubu da kısır müzik yapar, evrensel değildir kendi kabuğu içine kapanmıştır. Bonomo yu ben biliyorum, her ne kadar müzik alt yapısı, yaratıcılığı vs olsun yine de bu ülke sınırları dışına çıkabilecek bir kapasitesi yok bu yüzden TRT adam gibi puan toplamak istiyorsa Evrensel Müzik e yakın birilerini seçsin ki bunu bulması için zihniyetini değiştirmesi lazım ki o da imkansız. O yüzden burada kişisel görüşlerinizden ziyade tarafsız olalım. Bonomo da orada saçma sapan bir şarkı seslendirecek ve saçma bir koreografiyle anlamsız şeyler yapacak diğer bir çokları gibi ve sonuç yine hüsran. TRT yıllardır ders almıyor almasını da beklemiyorum zaten. bir arkadaşın dediği gibi eğlenceli olacağı kesin ama bu kadar. Bizim milletin müzik anlayışı 'eğlence' olduğundan gülüp geçiyor Eurovision a da TRT ye de, gönderdikleri kişilere de.
|
10 Ocak 2012 Salı tarihinde gtrstokan yazmıştı: YAAA Tarkan varken şu çıkana bak:( Büyük sanatçılar kendilerini riske edip çıkmazlar genelde bu yarışmaya.
|
|
bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin.
|
|
değişik bi tarzı var bonomo nun olabilir yani
|
|
sonucu bilmem ama çok eğlenceli olacağı kesin :)
|
|
aaa!!!yeni duyuyorum!!!Dinleyenler bilirler tabii nası biri olduğunu inş ii bi derece alır hüsrana uğramayalımda :)))
|
|
amatör yada duyulmadik bırının olması daha mantıklı bence
|
|
YAAA Tarkan varken şu çıkana bak:(
|
|
Bu Şaka olmalı....
|