|
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli
Anason Tab için Komoçotoko'dan Gelenler
Zakkum - Anason için Kullanıcı Görüşleri
07 Haziran 2014 Cumartesi tarihinde Shift. yazmıştı: Çok ufak bir hata var. Bana kalırsa şu altta çizgilerin içine aldığım kısmı yazdığım gibi çalarsanız daha güzel oluyor.
E|------------------------- |------------------|------------------- B|------------------------- |------------------|------------------- G|---0-2--3-3-2-0----2- |-------0-2-0-2--|--3-3-2-0----2--- D|-3-----------------3----|--3-------------- |------------3------ A|-------------------------|------------------|------------------- E|------------------------ |------------------|------------------- Tabi kulak zevkinize hangisi güzel geliyorsa öyle çalabilirsiniz fakat hatırladığım kadarıyla orjinali böyle çalınıyordu. Pardon yanlış hatırlamışım orjinali böyle değilmiş sanırım, orjinali yazdığınız gibiymiş ben sözlerin temposuna göre düşünmüşüm bi an. Fakat böyle de çalınabilir sıkıntı olmuyor.
|
|
Çok ufak bir hata var. Bana kalırsa şu altta çizgilerin içine aldığım kısmı yazdığım gibi çalarsanız daha güzel oluyor.
E|------------------------- |------------------|------------------- B|------------------------- |------------------|------------------- G|---0-2--3-3-2-0----2- |-------0-2-0-2--|--3-3-2-0----2--- D|-3-----------------3----|--3-------------- |------------3------ A|-------------------------|------------------|------------------- E|------------------------ |------------------|------------------- Tabi kulak zevkinize hangisi güzel geliyorsa öyle çalabilirsiniz fakat hatırladığım kadarıyla orjinali böyle çalınıyordu.
|
Siz de Görüş Bildirin
Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)
|
|
|
Anket
#hKnHsYn# soruyor: Bildiğiniz şarkıların ritmlerini kendiniz çıkarabiliyor musunuz?
|
|