Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Akor|Tab|Söz|Nota Arşivi
Gitar Akorları | Tab,Söz ve Nota Anasayfası | En Yeni Şarkılar | En Popüler Şarkılar | Akor Cetveli

Bilgiler
 
Seslendiren ve Şarkı: Gökhan Türkmen - Büyük İnsan
Biçim: Akor, Gitar Akorları -
Tarih: 29 Ocak 2007 Pazartesi
Gönderen: gkhnkrhn
Toplam Okuyan: 20.722 kişi
Bu Ay Okuyan: 143 kişi
Bu Hafta Okuyan: 14 kişi
 
Beğendiniz mi? Büyük İnsan Akor sayfasını Şimdi paylaşın:

Gökhan Türkmen - Büyük İnsan - Akor

  (versiyon 4)
Puanlama:
 (11 kişi)

Büyük İnsan şarkısının diğer versiyonlarına bakın >>

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( - Küçült)   
İNTRO (D#m-G#m-D#m-G#m-B-F#-G#m-D#m)

E--------------------------  // --------------------------  //        
B--------------------------  // --------------------------  // 
G--------------------------  // --------------------------  //        
D---8---6-8-6h8h6---6------  // ---8---6-8-6h8h6---6------  //
A-6---9-----------9---9-7-6  // -6---9-----------9---9-7-6  //
E--------------------------  // --------------------------  //

E--------------------------  // --------------------------  // 
B--------------------------  // --------------------------  //
G--8----6-8-6----6---------  // --------------------------  //
D----9---------9---9-8-6---  // -9-8-9-8h9h8-6---6--------  //
A-6------------------------  // ---------------9---9-7-9-6  //
E--------------------------  // --------------------------  //
  

G#m         D#m                G#m
At savur at sevdayı bir yere fırlat
            D#m               G#m
Bitti sayıp acıyı kaldır öyle at...
G#m         D#m               G#m
Sor herkese sor acılar unutuluyor
          D#m                G#m
Ağlayınca gözlerinden silinmiyor 
        D#m                 G#m
Aşk her defasında bak bulunuyor
          D#m               B
Bırakırım zamanı öyle biraz da
         F#               B 
Sen olmadan da yine geçer nasılsa
        F#               C#m
Hatırla bunları sakın unutma
        C#m
Diyordun ama o zaman gülüyordun
C#m                      F#                  D#m
Yanımdaydın canımdaydın şimdi nasıl geçer bu ömür...


D#m           G#m               D#m
Susma söyle nasıl yaşar böyle insan
                G#m
Susma konuş hadi anlat büyük insan
B                F#
Söyle bir aşk mı çare olurdu zaman mı
G#m              D#m         
Böyle kaldırıp atardık ya sevdayı
              G#m             D#m
Susma söyle nasıl yapar bunu insan
              G#m
Susma nasıldı anlat hadi ayrılırsam
B               F#
Söyle hayat mı çare bulurdu kendin mi 
G#m            D#m    
Böyle büyük aşklar böyle mi biterdi



E--------------------------  // --------------------------  //        
B--------------------------  // --------------------------  // 
G--------------------------  // --------------------------  //        
D---8---6-8-6h8h6---6------  // ---8---6-8-6h8h6---6------  //
A-6---9-----------9---9-7-6  // -6---9-----------9---9-7-6  //
E--------------------------  // --------------------------  //

E--------------------------  // --------------------------  // 
B--------------------------  // --------------------------  //
G--8----6-8-6----6---------  // --------------------------  //
D----9---------9---9-8-6---  // -9-8-9-8h9h8-6---6--------  //
A-6------------------------  // ---------------9---9-7-9-6  //
E--------------------------  // --------------------------  //
  

G#m          D#m               G#m
At silip at aşkları bir yere fırlat
            D#m                G#m
Bitti say ki derdini kaldır öyle at...
G#m         D#m               G#m
Sor ne olur sen benden ayrılırsan
         D#m                  G#m
Ne olur düşümde bir ömrü durdursan
         D#m                G#m
Aşk her defasında bende ararsan
          D#m                B
Bırakırım kendimi öyle biraz da
         F#                     B
Sen olmadan da ben yaşarım nasılsa
        F#              C#m
Hatırla bunları sakın unutma
          C#m              
Diyordun ama o zaman gülüyordun
                        F#                   D#m   
Yanımdaydın canımdaydın şimdi nasıl geçer bu ömür



D#m           G#m               D#m
Susma söyle nasıl yaşar böyle insan
                G#m
Susma konuş hadi anlat büyük insan
B                F#
Söyle bir aşk mı çare olurdu zaman mı
G#m              D#m         
Böyle kaldırıp atardık ya sevdayı
D#m           G#m             D#m
Susma söyle nasıl yapar bunu insan
              G#m
Susma nasıl anlat hadi ayrılırsam
B               F#
Söyle hayat mı çare bulurdu kendin mi 
G#m            D#m    
Böyle büyük aşklar böyle mi biterdi



E--------------------------  // --------------------------  //        
B--------------------------  // --------------------------  // 
G--------------------------  // --------------------------  //        
D---8---6-8-6h8h6---6------  // ---8---6-8-6h8h6---6------  //
A-6---9-----------9---9-7-6  // -6---9-----------9---9-7-6  //
E--------------------------  // --------------------------  //

E--------------------------  // --------------------------  // 
B--------------------------  // --------------------------  //
G--8----6-8-6----6---------  // --------------------------  //
D----9---------9---9-8-6---  // -9-8-9-8h9h8-6---6--------  //
A-6------------------------  // ---------------9---9-7-9-6  //
E--------------------------  // --------------------------  //


D#m            G#m              D#m
Susma hani aşk insanı zaten bulurdu
D#m              G#m
Susma hani yıllar aşka çare bulurdu
B               F#
Söyle yıllar mı daha hızlı bir kurşun mu
G#m               D#m                 
Böyle sensiz her gün biraz yok olsun mu

Büyük İnsan Akor, AkorMerkezi.com'da yayınlanmıştır.
http://www.akormerkezi.com


İçerik Kısa Linki:


Beğendiniz mi? Büyük İnsan Akor sayfasını Şimdi paylaşın:


Gökhan Türkmen - Büyük İnsan KULLANILAN AKORLAR (Beta)
G#mx x 6 4 4 4
D#mx x 4 3 4 2
Bx 2 4 4 4 2
F#2 4 4 3 2 2x 4 4 3 2 2x x 4 3 2 2
C#mx 4 6 6 5 4x x 2 1 2 0x 4 6 6 x 0
Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi)

Büyük İnsan Akor için Komoçotoko'dan Gelenler
Aramalar: her gün biraz daha akor, büyük insan akor merkezi, büyük insan akor 4, gökhan türkmen büyük insan orjinal gitar akorları, insan, baran duran ınsan gıtar akor tab, büyük insan orjinal ton, şimdi nasıl geçer bu ömür akor ver 4, İnsan akor, büyük insan arpej
Gökhan Türkmen - Büyük İnsan için Kullanıcı Görüşleri

aynen D#m ler F# olcak gerisi sağlam olmuş eline sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
takehun | 24 Kasım 2011 Perşembe 09:24
14 Ocak 2010 Perşembe tarihinde byhandsome yazmıştı:
Emeğin sağlık hocam çok güzel çalışma şarkının Orjinal Tonalitesi .Şu olmamış diyen arkadaşlar açıp şarkıyla birlikte çalmayı denesinler tabi şarkıylaçalıp doğru olup olmadığını anlayacak kulakları varsa ..:)
Kesinlikle doğru yanlış diyenlerin müzik kulaklarından şüpheliyim :))


Bu Yoruma Cevap Ver
Ze-uS | 19 Ağustos 2011 Cuma 08:33
Emeğin sağlık hocam çok güzel çalışma şarkının Orjinal Tonalitesi .Şu olmamış diyen arkadaşlar açıp şarkıyla birlikte çalmayı denesinler tabi şarkıylaçalıp doğru olup olmadığını anlayacak kulakları varsa ..:)


Bu Yoruma Cevap Ver
byhandsome | 14 Ocak 2010 Perşembe 19:05
05 Temmuz 2009 Pazar tarihinde RockFfaN yazmıştı:
şunuda söylemeden geçemicem. arkadaşım akorlar tamamen yanlış.
öyle bi şansın hiç yok=))


Bu Yoruma Cevap Ver
st.ilkay | 16 Eylül 2009 Çarşamba 14:54
müthiş ya bakma sen bilen bilmeyen herkes yorum yapıyo işte


Bu Yoruma Cevap Ver
legolasaragorns | 18 Temmuz 2009 Cumartesi 17:33
şunuda söylemeden geçemicem. arkadaşım akorlar tamamen yanlış.


Bu Yoruma Cevap Ver
RockFfaN | 05 Temmuz 2009 Pazar 07:54
arkadaşlar mrb. karışmak istemem tartışmanıza ama bilmediin bişi var. arkadaş demiş ki ; gökhan türkmeni canlı izledim aynen böyle çalıodu akorlar doğru demiş. örnek veriiim size; Teoman albümlerinde Am den okuduu şarkıyı konserlerinde G#m ye transpoze yapıo. Aynı şey geçerli bu şarkı içinde. Konserde transpoze etmişlerdir ama albümde Am den çalınıo şarkı :) ii çalışmalar.


Bu Yoruma Cevap Ver
RockFfaN | 05 Temmuz 2009 Pazar 07:52
tuncer771---bırak ya sen gitarı bırak hiç şarkıya benzemiyo.-----

eğer ben bu şarkının akorlarını ve tabını çıkarıp buraya yazma cesaretini gösteriyorsam ve neredeyse herkes bunu beğeniyorsa benim değil de senin gitar işlerinden uzak durmanı tavsiye ediyorum yapılan emeğe saygı göstermeyip sadece yorum yapmak için yazan senin gibileri kafaya takmıyorum,arkadaşlar ben hiç bir yerde izlemedim gökhan türkmeni bu akorları çıkarmadan önce,o dönemde şarkıyı dinlediğimde kulağıma en yakın ve orjinal olarak bu akorlar oturdu ve bunu oluşturdum,daha sonra ise bi çok yerde izledim ve daha değişik akorlarla da benim çaldığım akorlarla da çaldığını gördüm ama dediğim gibi ilk kaydında bunların orjinal olduğunu düşündüm ve bunu yolladım çaldığım zamanlarda da bu akorlarla çalıp söylüyorum başka yerlerde transpozesi olabilir çok normal çıkaranın kendi sesine göre oluşuturulmuşlardır,benim kulağım bu akorların doğru olduğunu söylüyor,düşünerek ve faydalı olması amacıyla yapılan oumlu-olumsuz tüm yorumlara teşekkür ederim kolay gelsin..


Bu Yoruma Cevap Ver
gkhnkrhn | 21 Haziran 2009 Pazar 00:43
Tamamen yanlış.


Bu Yoruma Cevap Ver
f3elings | 18 Haziran 2009 Perşembe 19:02
güzel olmus diyin baska bisey diyinde nedir bu yorumlarda hemen orjinal diye yazma

güzel olmus arkadasim lafım sana degil orjinal diyenlere ve izledim biyerde bu akorlarla diyenlere

girin youtube a gökhan türkmen büyük insan yazin orda konya tv de caldıgı bi vide o var bakın orjinalmiymis
orjinali Gm F seklinde basliyor


Bu Yoruma Cevap Ver
aldrecords | 27 Mayıs 2009 Çarşamba 19:33
gerçekten çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık ama şu kısım sanki şöyle olsa daha güzel oluyor

E D#m
Böyle sensiz her gün biraz yok olsun mu


Bu Yoruma Cevap Ver
Namarie | 12 Mayıs 2009 Salı 19:26
bırak ya sen gitarı bırak hiç şarkıya benzemiyo.


Bu Yoruma Cevap Ver
tuncer771 | 11 Mayıs 2009 Pazartesi 20:42
orjinal demiyenlerin resmen kulağı bozuk adam uğraşmış çıkarmış emeğe saygı deyin bari süper olmuş devamını bekliyoruz....


Bu Yoruma Cevap Ver
sercinho | 03 Mayıs 2009 Pazar 19:13
çok iyi olmuş birader eline sağlık süper olmuş yalnız ben bu şarkının ritmini oturtamadım sen hangi ritmle çalıyosun paylaşırsan sevinirim...


Bu Yoruma Cevap Ver
burockmy | 27 Şubat 2009 Cuma 19:37
ben orjinalini yaptım yolladım siteye bekleyin arkadaşlar yakında düşer


Bu Yoruma Cevap Ver
beawulf31 | 14 Şubat 2009 Cumartesi 22:38
baştaki d#m ler kesinlike f# olmalı. buna orjinal diyenin müzik kulağı yoktur. sizin de yoksa orjinaldir, eyvallah. takılın siz.


Bu Yoruma Cevap Ver
Cthulhu. | 27 Ocak 2009 Salı 18:13
orjinale en yakın bu akorlar.emeğine sağlık
bi arkadaş d#m ler f# olcak demiş tam tersine f# ler de d#m olcak lütfen iyi dinleyin


Bu Yoruma Cevap Ver
blackheart35 | 18 Ekim 2008 Cumartesi 01:30
masumserseri:g&ouml;z&uuml;ne bi g&ouml;zl&uuml;k al kardes.vıdeoda ızledgn akolar bunlar deil&nbsp; git bidaha izle bunu kendı sesıne gore ayarlamıs sanrm.gercege en ykaın akorlar b&uuml;y&uuml;k insan 6 kısmndakı gm akoru ıle baslayn b&ouml;l&uuml;mdr ac vıdeoyu suna bakarak ızle bazı yerler dogru olmayablr ama en yakın budur.kolay gelsn<br/>


Bu Yoruma Cevap Ver
transbaran | 04 Ağustos 2008 Pazartesi 18:25
&Ccedil;OK TESEKKURLER FENA OLMAMIS


Bu Yoruma Cevap Ver
koryantes | 07 Temmuz 2008 Pazartesi 12:00
ellerine saglık ama bunun arpeji nasıl yazarsan daha da sevinirim:)


Bu Yoruma Cevap Ver
fbc_ast55 | 03 Nisan 2008 Perşembe 19:53
eyvallah çok güzel de sesime gitmiyo...ama şunuda söliim arkadaşlar illaki şarkının orjinalini sölicem die kendimöizi yıpratmayalım..aslında orjinali die bişey yoktur ..enstürmantel diil nihayetinde önemli olan sesinize gidip gitmediği..gökhan kardeş eline emeğine sağlık sağolasın çok güzel.


Bu Yoruma Cevap Ver
darkbox | 06 Şubat 2008 Çarşamba 00:57
Canlı izlemiştim bunu Gökhan Türkmen den.Bastığı akorlar aynen bunlardı.Emeğine sağlık arkadaşım süper olmuş teşekkürler...


Bu Yoruma Cevap Ver
masumserseri | 31 Aralık 2007 Pazartesi 16:19
arkdaşlar Nakaratlardaki G#m yerine E alın 1.pozisyondan orjinali öle bnce bi deneyin.


Bu Yoruma Cevap Ver
yesil1907.. | 22 Aralık 2007 Cumartesi 18:39
öncelikle yorumlar için teşekkür ederim arkadaşlar..Baştaki D#m ler F# olacak diyen arkadaşlar;ton olarak F# gibi görünüyo ama tab aynen introyu takip ediyo ve o kısım da sanırım Dm#,dikkat ederseniz D#m olduğunu farketceksiniz,tamamen orjinal olmasını istediğim için en küçük ayrıntı ve yorumlara da önem veriyorum.kolay gelsin!..


Bu Yoruma Cevap Ver
gkhnkrhn | 26 Temmuz 2007 Perşembe 23:17
akorlar tamamen orjinal tebrikler


Bu Yoruma Cevap Ver
n_a_r_a | 21 Haziran 2007 Perşembe 08:18
öncelikle eline yüreğine saglık çok güzel olmuş ama yasinin de dedigi gibi baştaki d#m ler f# olacak bence de çalınca aradaki farkı göreceksiniz tekrar eline saglık herkese bol müzikler...


Bu Yoruma Cevap Ver
dryildirim | 11 Haziran 2007 Pazartesi 02:24
Baştaki D#m ler yerine F# olacak gerisi orjinal akorlar..:)


Bu Yoruma Cevap Ver
freewaver | 04 Haziran 2007 Pazartesi 03:15
orginal akorları tam alamıyla yakalamışsın tebrikler.... emeğine sağlık... çalışmalarında başarılar....


Bu Yoruma Cevap Ver
erjan_s | 28 Mayıs 2007 Pazartesi 13:55
süper olmuş eline emeğine sağlık


Bu Yoruma Cevap Ver
uNRuLLy | 13 Nisan 2007 Cuma 10:32
paylasımın için sagol kardeş...okadarda değil vahap erkekler aglamaz aglarsada ..yalnız aglar..


Bu Yoruma Cevap Ver
tween60 | 20 Mart 2007 Salı 20:09
kardeşimmmmm :'') eline sanatına sağlıkk... bu şarkıya ağlanır... erkekliğe ... sürülür ağlanır... vahap1_89


Bu Yoruma Cevap Ver
Vahap Taştan | 08 Mart 2007 Perşembe 16:01
ÇOK İYİ ELİNE SAĞLIK


Bu Yoruma Cevap Ver
polo34 | 02 Mart 2007 Cuma 18:36
(susma nasıldı) (hani yıllar aşka çare olurdu) olcak arkadaşlar ordaki iki yeri yanlış yazmışım :)


Bu Yoruma Cevap Ver
gkhnkrhn | 30 Ocak 2007 Salı 23:10


Siz de Görüş Bildirin

Yorum yazma alanı Akor Merkezi üyelerine özel bir bölümdür. (Giriş Yap / Üye Ol / Şifremi Hatırlat)




Anket
Tmrsmy soruyor:
Sizce Klasik Gitarla En Güzel Kimin Şarkıları Çalınıyor?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler




Radyo Dinle
AkorMerkezi.com © 2019
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,05 saniye.