Demolar - Seni Çektim İçime ( Halil Sezai) - Nihat Kalem
Belirtmek isterim şarkıyı çok severim hatta soft olsun diye nereden baksan 2 3 ton alttan okudum çok sert bir parça olmasın diye. Gitarı arkadaşım çalıyo ben okuyorum ve belirtmek isterim hayatında ilk defa dinleyip ilk defa çalmıştır :)