Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3617]  [3618]  [3619]  [3620]  [3621]  [3622]  [3623]  [ 3624 ]  [3625]  [3626]  [3627]  [3628]  [3629]  [3630]  [3631] 
Demolar - Taner Yıldırım - Hiç Kimse (deneme-beste)
iyi bi kayıtla çok güzel hale gelebilir. :))


cramatorium - 5.04.2012 16:28:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Gripin - Gidenin Dostu Olmaz  - AKOR
07 Mayıs 2011 Cumartesi tarihinde SebebsizAşk yazmıştı:
arkadaşlar ritm bilen yok mu yaa??
başlangıçta arpej nakarat 4/4 lük


tremol - 5.04.2012 16:26:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Gripin - Gidenin Dostu Olmaz  - AKOR
08 Eylül 2011 Perşembe tarihinde herşeyi yak yazmıştı:
başlangıçtaki arpej nasıl ?
teller=51235123


tremol - 5.04.2012 16:26:15

Demolar - Taner&Mustafa - Talihim Yok Bahtım Kara (Cover)
keşke "şu dünyanın gam yükünü" kısmında F#m yerine A kullansaydın... kulağa daha hoş gelirdi. ;))


cramatorium - 5.04.2012 16:23:55

Demolar - Bertuğ Cemil - Geldim Gördüm Sevdim(Sözsüz-Gitar Altyapı)
05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde cramatorium yazmıştı:
bassla davul istiyo, keşke söyleseymişsin taner :))
bası hallederim davul gönder :)), söyleyecektim de kulaklık yok malesef :) alayım hele


rockçı-gitarist - 5.04.2012 16:22:15

Demolar - Taner Yıldırım - Hiç Kimse (deneme-beste)
bu güzel olmuş taner, bass biraz cılız ama cajon güzel doldurmuş :))


cramatorium - 5.04.2012 16:18:50

Demolar - Sıla-Boş Yere
05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde by_chawush yazmıştı:
Güzel olmuş Kardeşim :) zevk aldım.
eyvallah abi senin beğenmen önemli :) yeni kayıt koymuyorsun kaç zamandır bekliyoruz :)


emrektunca - 5.04.2012 16:18:14

Demolar - Bertuğ Cemil - Geldim Gördüm Sevdim(Sözsüz-Gitar Altyapı)
bassla davul istiyo, keşke söyleseymişsin taner :))


cramatorium - 5.04.2012 16:11:00

Demolar - Sıla-Boş Yere
Güzel olmuş Kardeşim :) zevk aldım.


by_chawush - 5.04.2012 16:10:01

ele inat derken biraz daha ince söylemelisin bence bu şarkıya göre sesin kalın olmuş ama gtarı çok güzel çalıyorsun :)


gülersu - 5.04.2012 16:05:35

Demolar - Seni Çektim İçime ( Halil Sezai) - Nihat Kalem
Belirtmek isterim şarkıyı çok severim hatta soft olsun diye nereden baksan 2 3 ton alttan okudum çok sert bir parça olmasın diye. Gitarı arkadaşım çalıyo ben okuyorum ve belirtmek isterim hayatında ilk defa dinleyip ilk defa çalmıştır :)


by_chawush - 5.04.2012 15:56:54

Demolar - Seni Çektim İçime ( Halil Sezai) - Nihat Kalem
Yuh resmen kıskanmışlar boşver nihat sen aldırma onlara çok başarılı her zamanki gibi soft ve güzel olmuş :D


MusicalParadoX - 5.04.2012 15:51:44

Sayfalar:  [3617]  [3618]  [3619]  [3620]  [3621]  [3622]  [3623]  [ 3624 ]  [3625]  [3626]  [3627]  [3628]  [3629]  [3630]  [3631] 

Anket
lomkabilesi soruyor:
Karadeniz Rock-Duman-Haluk Levent Tarzım Hangi Gitar Daha İyi Olur?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.