|
|
Demolar - El Gibi
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde ozan kırarslan yazmıştı: uyurkenmi söyledin :)) Hayır sadece duygusunu vererek söyledim, sende eksik olan şey yani... Hoş sen de ses de yoktu zaten dmi pardon :)
-HeLeNa- - 4.04.2012 13:34:07
|
21 Mart 2012 Çarşamba tarihinde Gitar Delisi xD yazmıştı: güzel olmuş kardeşim
söyleyen degılim ben kardeşim sadece kemanı çalanım
masterwrk - 4.04.2012 13:07:46
|
Anketler - Grup kursanız hangi tarz müzik çalmak isterdiniz??
milyon çeşit metal bir blues ve bir pop var hayatta sanırım sadece . objektif ol bari :D
onder88 - 4.04.2012 11:33:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - İstanbul İstanbul Olalı ver 4 - AKOR
vay be şu ana kadar gördüğüm n orjinal akorlar kardeşim harika çıkarmışsın ;)
acosistan - 4.04.2012 11:33:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla ver 3 - AKOR
çok güzel emeğine sağlık arkadaşım. :) bide ritminde yardımcı olursanız arkadaşlar size zahmet :)
Free RoCkK - 4.04.2012 08:51:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Deniz Seki - Suya Hapsettim - AKOR
ŞİMDİ DİNLEDİM A Y Y A Y GALİBA.
BaNDRoLSüZ - 4.04.2012 02:02:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Deniz Seki - Suya Hapsettim - AKOR
yanılmıyorsam full arpej.
BaNDRoLSüZ - 4.04.2012 01:58:06
|
Demolar - Yalçın,Ahmet-Zifiri
güzel maşallah o zman :)
m_turkmen_78 - 4.04.2012 00:32:26
|
Demolar - ATAKAN Şimdi Hayat
güzel olmuş diyim de fıtık olsun okuyanlar :D:D arkadaşın mizah anlayışı taktire şayan... çünkü bunu yapan pek kişi yok :)))
tuuuuutttuuuuuuum söndürdüm avuçlarııııııııııııııımm daaaa yee ee hhh :D:D
knightci34 - 4.04.2012 00:24:40
|
Demolar - İsyan - Halil Sezai Paracıkoğlu
03 Nisan 2012 Salı tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: :D müdür bodrumdamı çaldın ses cok kötü..sesin iyi ama hocam yok ya mic. çok kotuydu kusura bakma :D
mavez17 - 4.04.2012 00:18:03
|
Demolar - bir elmanın yarısı
03 Nisan 2012 Salı tarihinde lügrun yazmıştı:
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde lügrun yazmıştı:
18 Mart 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı: bencede sesin cok hoş ama tellere yüklenmişsin. barışa katılıyorum.. ama anlamadıgım bişey var ; puanlama neden 1 ? :D:D bilmem ki :D :D çok teşekkür ederim :) bence bunları kendin 1puan vermişsin :) kendim versem 5 verirdim :D :D butun sarkılarının 1-2 yıldızolması imkansız :D
mavez17 - 4.04.2012 00:01:55
|
Demolar - ATAKAN Şimdi Hayat
bu ne ya :) şaka gibi ,karaoke desem karoke değil demo desem demo değil :)
bariscapt - 3.04.2012 23:29:58
|
|
|