Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3624]  [3625]  [3626]  [3627]  [3628]  [3629]  [3630]  [ 3631 ]  [3632]  [3633]  [3634]  [3635]  [3636]  [3637]  [3638] 
Demolar - El Gibi
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde ozan kırarslan yazmıştı:
uyurkenmi söyledin :))
Hayır sadece duygusunu vererek söyledim, sende eksik olan şey yani... Hoş sen de ses de yoktu zaten dmi pardon :)


-HeLeNa- - 4.04.2012 13:34:07

21 Mart 2012 Çarşamba tarihinde Gitar Delisi xD yazmıştı:
güzel olmuş kardeşim
söyleyen degılim ben kardeşim sadece kemanı çalanım


masterwrk - 4.04.2012 13:07:46

Anketler - Grup kursanız hangi tarz müzik çalmak isterdiniz??
milyon çeşit metal bir blues ve bir pop var hayatta sanırım sadece . objektif ol bari :D


onder88 - 4.04.2012 11:33:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - İstanbul İstanbul Olalı  ver 4 - AKOR
vay be şu ana kadar gördüğüm n orjinal akorlar kardeşim harika çıkarmışsın ;)


acosistan - 4.04.2012 11:33:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla  ver 3 - AKOR
çok güzel emeğine sağlık arkadaşım. :) bide ritminde yardımcı olursanız arkadaşlar size zahmet :)


Free RoCkK - 4.04.2012 08:51:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Deniz Seki - Suya Hapsettim  - AKOR
ŞİMDİ DİNLEDİM A Y Y A Y GALİBA.


BaNDRoLSüZ - 4.04.2012 02:02:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Deniz Seki - Suya Hapsettim  - AKOR
yanılmıyorsam full arpej.


BaNDRoLSüZ - 4.04.2012 01:58:06

Demolar - Yalçın,Ahmet-Zifiri
güzel maşallah o zman :)


m_turkmen_78 - 4.04.2012 00:32:26

Demolar - ATAKAN Şimdi Hayat
güzel olmuş diyim de fıtık olsun okuyanlar :D:D
arkadaşın mizah anlayışı taktire şayan... çünkü bunu yapan pek kişi yok :)))

tuuuuutttuuuuuuum söndürdüm avuçlarııııııııııııııımm daaaa yee ee hhh :D:D


knightci34 - 4.04.2012 00:24:40

Demolar - İsyan - Halil Sezai Paracıkoğlu
03 Nisan 2012 Salı tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
:D müdür bodrumdamı çaldın ses cok kötü..sesin iyi ama
hocam yok ya mic. çok kotuydu kusura bakma :D


mavez17 - 4.04.2012 00:18:03

Demolar - bir elmanın yarısı
03 Nisan 2012 Salı tarihinde lügrun yazmıştı:
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde lügrun yazmıştı:
18 Mart 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
bencede sesin cok hoş ama tellere yüklenmişsin. barışa katılıyorum.. ama anlamadıgım bişey var ; puanlama neden 1 ? :D:D
bilmem ki :D :D çok teşekkür ederim :)
bence bunları kendin 1puan vermişsin :)
kendim versem 5 verirdim :D :D
butun sarkılarının 1-2 yıldızolması imkansız :D


mavez17 - 4.04.2012 00:01:55

Demolar - ATAKAN Şimdi Hayat
bu ne ya :) şaka gibi ,karaoke desem karoke değil demo desem demo değil :)


bariscapt - 3.04.2012 23:29:58

Sayfalar:  [3624]  [3625]  [3626]  [3627]  [3628]  [3629]  [3630]  [ 3631 ]  [3632]  [3633]  [3634]  [3635]  [3636]  [3637]  [3638] 

Anket
nbr knk soruyor:
Yaşa Göre Grup Oluştursak Nasıl Olur?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.