|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sibel Bilgiç - Alışamadım ver 3 - AKOR
hangi ritimle calinsa daha güzel olur yardimci olurmusunuz lütfen ?
esrabozkurt - 3.04.2012 13:22:31
|
Demolar - Bana bir masal anlat baba .
tele vururken tek parmak ile değil de i ve m parmakları ile yani işaret ve orta parmağını kullanarak vur eğer pena kullanıyorsan biraz daha hızlan :) ve müziği dinleyerek çalış daha iyi olacağına eminim :)
quvenmGb - 3.04.2012 13:07:20
|
Demolar - Bana bir masal anlat baba .
Yorumlarınızı esirgemeyin. :D
EasyGuitar - 3.04.2012 12:55:09
|
|
helal size mükemmel olmuş...
MusicalParadoX - 3.04.2012 12:44:31
|
|
Harika. Abi birşey rica edicem bakalım çalabilcekmisin :) slipknot psychosocial tab. Harika şarkı bi bak kolayda abi :)
EasyGuitar - 3.04.2012 12:32:34
|
Demolar - Pinhani - beni al ( Arkadaşlar kusura bakmayın 2. günüm heycan yaptım :) )
02 Nisan 2012 Pazartesi tarihinde HalfEvil333 yazmıştı: Bence sen çok kısa zamanda ilerleme katedeceksin. Vazgeçme bu azminle devam et. Yanlış notaya basıyosun ama sonra düzeltirsin önemli değil. Yanlış nota değilse akortu bozuk gitarın Ap tuner programın indir çok basit kullanımı onla akort et. Evet abi indirdimde. ayarladım pek olmadı bide ben tab çalmak istemiyorum akor çalmak istiyorum ama çalamıyorm online derslere baktım biraz zor insan anlamıyor
EasyGuitar - 3.04.2012 12:25:50
|
|
Sen harikasın ya :) acayip iyisin Sezai'nin şarkılarının albüm versiyonunu en ince ayrıntısına kadar söylemişsin ve çalmışsın çok tebrik ederim.
denizismygirl - 3.04.2012 11:43:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cevdet Bağca - Al Ömrümü ver 3 - AKOR
Fa değil ton. La ton . girişte 2 kez Am çalıp sonra başla...
neyzenigitarist - 3.04.2012 10:59:00
|
çok güzel ağzına sağlık.
hasan505 - 3.04.2012 10:57:57
|
Demolar - Demir Demirkan - Aşktan öte
sen bi daha şarkı söyleme
hasan505 - 3.04.2012 10:55:16
|
Demolar - Ben Sende Tutuklu Kaldım
02 Nisan 2012 Pazartesi tarihinde bodozarme yazmıştı: akorlar yanlış..ritm yanlış...gerisi güzel.. doğrudur yanlış olabilir profesyönel değilim... doğru akor ve ritim ne olmalıydı ???
melek09 - 3.04.2012 05:50:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ziynet Sali - Beş Çayı - AKOR
arada Fa major olmalı
s3vket - 3.04.2012 04:04:43
|
|
|