|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kırık Gitar - Gözlerime Cizdim Seni - AKOR
DOSTUM EN BAŞINDA G#m ile B arasına bi akor gelmesi lazım gibi. O boşluk biraz fazla duruyo gibi. Tek eksik bence orası gerisi 10 numara olmuş eline sağlık
m_turkmen_78 - 2.04.2012 13:51:24
|
|
CİDDEN HE :) YİNE SENDEN HABERSİZ DİYO KOPTUM XD
m_turkmen_78 - 2.04.2012 13:43:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tuna Tabu - Gözlerime Çizdim Seni - AKOR
KAPO 2 SÜPER BENİM SESİME DE 2 GİDİYO BRAVO ELİNE SAĞLIK DOSTUM
m_turkmen_78 - 2.04.2012 13:42:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Kekilli - Sevmişsem ver 2 - AKOR
gayet basarili tesekkürler paylasim icin
Almanyali - 2.04.2012 13:24:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Soğuk Odalar ver 2 - AKOR
arpeji ne abi bunun
bycece - 2.04.2012 12:57:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Ben Bir Palyaçoyum - AKOR
abi ritm lazm ya
bycece - 2.04.2012 12:54:44
|
Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Olsun
02 Nisan 2012 Pazartesi tarihinde rogueee yazmıştı: çok güzel ;) teşekkürler begenmene sevindim =)
emrektunca - 2.04.2012 09:38:23
|
Demolar - Gökhan Türkmen - Dön (XySubSkyline)
Teşekkür ederim herbirinize :)
XySubSkyline - 2.04.2012 03:38:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Neşe Karaböcek - Artık Sevmeyeceğim ver 3 - TAB
E-0-1-3-1-0---0-/-0-1-3-5-3-7-5-/-7-8-10-8-7-5-3-3/-5-7-8-7-5-3-1-1/-0-1-3-1-0---000-111-333-1-3-1-0 A-----------3---/-------------/----------------/---------------/--------------------------------3------
benim kulagıma böyle daha hoş geliyor.
Fatih Efe - 2.04.2012 01:27:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - İntizar ver 3 - AKOR
Eyvallah kardeşim :) Sağolasın.. Bana pek tırmalayıcı gelmedi ama olabilir tabi. Şuan gitar elimde değil ama onun yerine direk F#m ile devam etsek de sorun olmaz herhâlde :)
AlperenGTR - 2.04.2012 01:26:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları - TAB
e-------------------1------------------------------| B---4/5-6-6-8--10\----3----------------------------| G-7-----7-7-7---7\------2--------------------------| D--------------------------------------------------| A--------------------------------------------------| E--------------------------------------------------| Sanki burda bir yanlışlık var http://www.youtube.com/watch?v=_Z_lAjt-gMw&feature=related bu videoda aynı ilerliyor ama bu ritime gelince farklı bir akor basıyor
garez35 - 2.04.2012 01:13:16
|
Demolar - bariscapt-----Susma ( Gökhan Türkmen )
02 Nisan 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: çok çok güzel bir düzenleme olmus abi ama aşkın nur yengi yerine gökhan türkmen yazmanın nedeni gökhan türkmen in soyledigi gibi mi olması??dinlemedim de gökhan dan ondan soruyorum...
yine çok başarılı olmus abi müzigine yüregine saglık bravo... :) tesekkur ederim emre ya bu sarkiyi hazirlamadan once gokhan turkmenin akustik versiyonunu dinledim cok hosuma gitti dogru diosun sarkinin baya bi eveliyati var eski sarkisi askin nuryenginin ama ben dinlemem pek askin gokhani trcih ettigim icin yazdim sanirim aslinda farkinda bile degili ehe sen soyliynce farkettim
bariscapt - 2.04.2012 00:44:11
|
|
|