|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Acıyor ver 5 - AKOR
C#M basıp sadece orta parmak kalkıcak ^^
CanCeyhan07 - 31.03.2012 22:47:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Senden Sonra ver 4 - AKOR
Ritim oturtamadım ya ...
Semih61 - 31.03.2012 22:18:12
|
Demolar - Artık sevmiyecegim ^_^
Bir görüş yazın gitarı alalı 1 gün oluyor :)
EasyGuitar - 31.03.2012 21:40:54
|
Gitarcıyızzz diyorsan seni de buraya bekliyoruzzz => www.facebook.com/gitar97 <=
asercan - 31.03.2012 21:22:51
|
Gitarcıyızzz diyorsan seni de buraya bekliyoruzzz => www.facebook.com/gitar97 <=
asercan - 31.03.2012 21:22:08
|
Gitarcıyızzz diyorsan seni de buraya bekliyoruzzz => www.facebook.com/gitar97 <=
asercan - 31.03.2012 21:20:09
|
Gitarcıyızzz diyorsan seni de buraya bekliyoruzzz => www.facebook.com/gitar97 <=
asercan - 31.03.2012 21:16:57
|
Gitarcıyızzz diyorsan seni de buraya bekliyoruzzz => www.facebook.com/gitar97 <=
asercan - 31.03.2012 21:16:12
|
Gitarcıyızzz diyorsan seni de buraya bekliyoruz => www.facebook.com/gitar97 <=
asercan - 31.03.2012 21:12:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar - TAB
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde birtanesi__ yazmıştı: E 7-7-7-7--8-7---7-7-7-7--8-7---5-5-5-5-7-5---5-5-5-7-5---3-3-3-5-3---3-3-3-5-3---2-2-2-3-2---2-2-2-3-2-0 G------------------------------------------------------------------------------------------------------ D------------------------------------------------------------------------------------------------------ B------------------------------------------------------------------------------------------------------ A------------------------------------------------------------------------------------------------------ E------------------------------------------------------------------------------------------------------ güzel olmuş.Teşekkür ederim
küçük enes - 31.03.2012 21:12:03
|
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde asercan yazmıştı: EĞer sende bizim gibi gitarcıyızzz diyorsan buraya => www.facebook.com/gitar97 <= Hadi sizide sayfama bekliyorum
asercan - 31.03.2012 21:10:20
|
Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
süpersin kardeşim :))
emre242 - 31.03.2012 20:48:06
|
|
|