31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde acemigitarist2 yazmıştı: ritmini öğrenebilir miyim? arpejiyle beraber
pima mim şeklinde 1. vuruşta pima 2. vuruşta mim çalacaksın. a ya gelen nota değeri yarım vuruş yani diğerlerine göre biraz daha uzun çalacaksın. Dinlersen büyük ihtimalle halledersin. Kolay gelsin.
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde Espoir05 yazmıştı: Abi hangi kayıt programını kullanıyosun yaa ses süper geliyo..
kayıt netliğinin programla alakası yoktur. Netlik ses kartın ve ses kartına bağlantınla alakalıdır.Ben elektro klasik kullanıyorum.Yine de soruna cevap vereyim. Vegas pro 4.0 kullanıyorum.