Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3643]  [3644]  [3645]  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [ 3650 ]  [3651]  [3652]  [3653]  [3654]  [3655]  [3656]  [3657] 
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde emekdeniz99 yazmıştı:
Çok Başarılı :)
Teşekkürler :)


Espoir05 - 31.03.2012 19:42:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Toygar Işıklı - Sen Eşittir Ben  ver 6 - AKOR
mi minörü güzel görmüşsün tebrikler


basss - 31.03.2012 19:09:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Selçuk Şarbalkan - Sana Değmezmiş  - AKOR
ritim a yxayyxay şeklinde


cooltikky07 - 31.03.2012 18:20:55

Demolar - Unutmuş çoktan
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde acemigitarist2 yazmıştı:
ritmini öğrenebilir miyim? arpejiyle beraber
pima mim şeklinde 1. vuruşta pima 2. vuruşta mim çalacaksın. a ya gelen nota değeri yarım vuruş yani diğerlerine göre biraz daha uzun çalacaksın. Dinlersen büyük ihtimalle halledersin. Kolay gelsin.


telepaty - 31.03.2012 18:14:31

Demolar - Unutmuş çoktan
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde Espoir05 yazmıştı:
Abi hangi kayıt programını kullanıyosun yaa ses süper geliyo..
kayıt netliğinin programla alakası yoktur. Netlik ses kartın ve ses kartına bağlantınla alakalıdır.Ben elektro klasik kullanıyorum.Yine de soruna cevap vereyim. Vegas pro 4.0 kullanıyorum.


telepaty - 31.03.2012 18:09:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Kafama Sıkar Giderim  ver 2 - AKOR
saol kardeşim


gitaryazılımcı - 31.03.2012 18:09:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  ver 6 - TAB
bunda nası ritim atcaz peki


aragorn111 - 31.03.2012 17:56:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Boş Yere  - AKOR
çok iyi olmuş beğendim


dedee - 31.03.2012 17:44:42

Demolar - Değmesin ellerimiz
ritmini ve arpejini ögrenebilir miyim


acemigitarist2 - 31.03.2012 17:37:27

Demolar - Unutmuş çoktan
ritmini öğrenebilir miyim? arpejiyle beraber


acemigitarist2 - 31.03.2012 17:32:09

Anketler - michael jackson'ın en iyi parçası hangisi?
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde paul joey yazmıştı:
earth song
kesinlikle o da çok güzel


dedee - 31.03.2012 17:24:42

Anketler - michael jackson'ın en iyi parçası hangisi?
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde hbatuhan yazmıştı:
Just pide bence :D
:D


dedee - 31.03.2012 17:24:00

Sayfalar:  [3643]  [3644]  [3645]  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [ 3650 ]  [3651]  [3652]  [3653]  [3654]  [3655]  [3656]  [3657] 

Anket
ibrahim_iyi soruyor:
Akustik gitarla hangi şarkıcının şarkıları güzel olur?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,17 saniye.