Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3645]  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [3650]  [3651]  [ 3652 ]  [3653]  [3654]  [3655]  [3656]  [3657]  [3658]  [3659] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Göklerde Kartal Gibiydim  ver 3 - AKOR
mapushanelerde demire E yerine Am ile girmek daha iyi gibi geldi bana ama akorlar bence başarılı.


muluturk - 31.03.2012 14:04:33

arkadaşlar nergis parçasının akorlarını bilen varmı gönderirse sevinirim acill


wolf43 - 31.03.2012 13:57:26

arkadaşlar nergis parçasının akorlarını bilen varmı gönderirse sevinirim acill


wolf43 - 31.03.2012 13:57:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Nerden Bileceksiniz?  - AKOR
nakaratlarda dm bb aracına birde c sıkıştırın sanki ahengi artırıyor ve emegine saglık güzel olmuş


cure-shot - 31.03.2012 13:56:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Berkay - Dile Kolay  - AKOR
orjinal tonları demeseydin be keşke ben hiç begenmedim kusura bakma ve tamamen sıkın tonlarda ...


cure-shot - 31.03.2012 13:53:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Ortaçgil - Denize Doğru  - AKOR
parça yanlış yerde mustafa sandalın şarkısı


ilyo78 - 31.03.2012 13:41:42

Demolar - Snn-Fırtına//Özgür Çevik
çok begendim :) tebrikler


Saadet:) - 31.03.2012 13:40:30

Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
şarkıyı söyleseymişsin süper olacakmış ama yinede baya güzel :D


StreetBoi - 31.03.2012 13:21:26

mükemmel bence...


ukalagitarci - 31.03.2012 13:15:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Gel Benimle  ver 2 - AKOR
söz veriyorum kısmı F bas gerisi güzel


mehmet188 - 31.03.2012 13:02:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma Veda Ederken  ver 3 - AKOR
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde MeZaR_88 yazmıştı:
Hiç orjinal tona benzemiyor, hele Fm uyumsuz çalıyor :(
kardes sen bı bu sarkıyı trans et asaya yaz, bakalım nasıl akor cıkıcak... edebılırsın basıt zaten...


gTaRiST. AnL - 31.03.2012 12:56:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Mete - Bu Aşktan Gidiyorum  ver 2 - AKOR
kapo-4 takarsanız aynın sese çok yakın


mehmet188 - 31.03.2012 12:47:24

Sayfalar:  [3645]  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [3650]  [3651]  [ 3652 ]  [3653]  [3654]  [3655]  [3656]  [3657]  [3658]  [3659] 

Anket
metehantekin soruyor:
Sizce Gitarım Başlangıç İçin Nasıl ? Valencia CG-160 Classic Guitar








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.