|
|
Demolar - Unutmuş çoktan
Abi hangi kayıt programını kullanıyosun yaa ses süper geliyo..
Espoir05 - 31.03.2012 17:05:46
|
Demolar - Solo Çalışması
harkuladeee :))
zamansızım - 31.03.2012 17:03:21
|
Demolar - Unutmuş çoktan
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde telepaty yazmıştı: Tırnağımı kırdım. Yoksa sololarını da kaydedecektim ama neyse artık. Sağol Li Paris abi benim tırnaklar sağlam ben solo atamıyorum ama :D.bu arada tebrikler tekrar:D.
Li Paris Man - 31.03.2012 16:54:12
|
Demolar - Unutmuş çoktan
Tırnağımı kırdım. Yoksa sololarını da kaydedecektim ama neyse artık. Sağol Li Paris
telepaty - 31.03.2012 16:22:11
|
Demolar - Beş (Gripin) - Çağdaş BOY
Muhteşem!
Başlangıçtaki arpej nedir?
A..Yildirim - 31.03.2012 16:18:50
|
Demolar - Unutmuş çoktan
abi gene süper olmuş:)eline sağlık:).
Li Paris Man - 31.03.2012 16:14:17
|
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: eline sağlık güzel olmş kardeşim.bnde düzenleyip koyacam..:) gitara ilk başladığımda çalmıştım baya önce :) dostm teşekkürler yap da dinleyelim:).
Li Paris Man - 31.03.2012 15:44:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Nerden Bileceksiniz? - AKOR
çok güzel eline sağlıık
ahmethakan - 31.03.2012 15:41:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Acıyor ver 2 - AKOR
güzel olmuş.. ayaykyay gibi
Denizcan! - 31.03.2012 15:02:00
|
Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde StreetBoi yazmıştı: şarkıyı söyleseymişsin süper olacakmış ama yinede baya güzel :D
sesimin çok kötü olduğu düşüncesinden dolayı söylemedim :D teşekkür ederm :))
LeXTaLioN - 31.03.2012 14:59:45
|
|
teşekkür ederim
Boraberk - 31.03.2012 14:29:59
|
Demolar - Snn-Fırtına//Özgür Çevik
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde Saadet:) yazmıştı: çok begendim :) tebrikler Çok teşekkürler :)
Si41 - 31.03.2012 14:28:40
|
|
|