Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3644]  [3645]  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [3650]  [ 3651 ]  [3652]  [3653]  [3654]  [3655]  [3656]  [3657]  [3658] 
Demolar - Unutmuş çoktan
Abi hangi kayıt programını kullanıyosun yaa ses süper geliyo..


Espoir05 - 31.03.2012 17:05:46

Demolar - Solo Çalışması
harkuladeee :))


zamansızım - 31.03.2012 17:03:21

Demolar - Unutmuş çoktan
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde telepaty yazmıştı:
Tırnağımı kırdım. Yoksa sololarını da kaydedecektim ama neyse artık. Sağol Li Paris
abi benim tırnaklar sağlam ben solo atamıyorum ama :D.bu arada tebrikler tekrar:D.


Li Paris Man - 31.03.2012 16:54:12

Demolar - Unutmuş çoktan
Tırnağımı kırdım. Yoksa sololarını da kaydedecektim ama neyse artık. Sağol Li Paris


telepaty - 31.03.2012 16:22:11

Demolar - Beş (Gripin) - Çağdaş BOY
Muhteşem!

Başlangıçtaki arpej nedir?


A..Yildirim - 31.03.2012 16:18:50

Demolar - Unutmuş çoktan
abi gene süper olmuş:)eline sağlık:).


Li Paris Man - 31.03.2012 16:14:17

31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
eline sağlık güzel olmş kardeşim.bnde düzenleyip koyacam..:) gitara ilk başladığımda çalmıştım baya önce :)
dostm teşekkürler yap da dinleyelim:).


Li Paris Man - 31.03.2012 15:44:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Nerden Bileceksiniz?  - AKOR
çok güzel eline sağlıık


ahmethakan - 31.03.2012 15:41:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Acıyor  ver 2 - AKOR
güzel olmuş.. ayaykyay gibi


Denizcan! - 31.03.2012 15:02:00

Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde StreetBoi yazmıştı:
şarkıyı söyleseymişsin süper olacakmış ama yinede baya güzel :D
sesimin çok kötü olduğu düşüncesinden dolayı söylemedim :D teşekkür ederm :))


LeXTaLioN - 31.03.2012 14:59:45

teşekkür ederim


Boraberk - 31.03.2012 14:29:59

Demolar - Snn-Fırtına//Özgür Çevik
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde Saadet:) yazmıştı:
çok begendim :) tebrikler
Çok teşekkürler :)


Si41 - 31.03.2012 14:28:40

Sayfalar:  [3644]  [3645]  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [3650]  [ 3651 ]  [3652]  [3653]  [3654]  [3655]  [3656]  [3657]  [3658] 

Anket
EbrarD soruyor:
Fender Strat iyi mi sizce ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.