Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3638]  [3639]  [3640]  [3641]  [3642]  [3643]  [3644]  [ 3645 ]  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [3650]  [3651]  [3652] 
Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Hatırla Sevgili  - TAB
Merhaba bir şey söylemek istiyorum. Bir oyunun müziğini tab olarak çıkartabilir misiniz acaba? http://www.bilardooyna.com/super-bilardo.html


GuitarBeginner - 1.04.2012 20:19:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Sema - Fikrimin İnce Gülü  - AKOR
arkadaşlar ritim yada arpej(tab) söyleyebilecek var mı???


ege_mj - 1.04.2012 20:08:06

Demolar - Snn-Fırtına//Özgür Çevik
güzel yorum yüreğinize saglık


esrana - 1.04.2012 19:44:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  ver 3 - TAB
3. Satırdaki son kısmı 10-9-7 yerine 10-7-9 yapman gerekiyordu ama genel olarak güzel olmuş ellerine sağlık.... 8-D


Marlock - 1.04.2012 19:33:26

Demolar - NihaBand- Habersiz Gel
Ilk yorum benden gelsin. Cok basarili, sesde cok güzel


Kral1 - 1.04.2012 19:21:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Güntaç Özdemir - Benimle Yan  ver 2 - AKOR
ritim ne?


humeyraesen - 1.04.2012 17:18:19

Demolar - bir elmanın yarısı
18 Mart 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
bencede sesin cok hoş ama tellere yüklenmişsin. barışa katılıyorum.. ama anlamadıgım bişey var ; puanlama neden 1 ? :D:D
bilmem ki :D :D çok teşekkür ederim :)


lügrun - 1.04.2012 16:56:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Ümmüşen - Gönül Geçmiyor  - AKOR
dağlar kardan geçti ve bülbül gülden geçti .. buralar Em ile girilirse daha hoş oluyor


serki_18 - 1.04.2012 16:44:22

15 Mart 2012 Perşembe tarihinde LeXTaLioN yazmıştı:
Eline sağlık kardeş.Gerçekten sabır gerektiren çalışmalardan birisi.Şahsen ben bu parçayı çalışmaya üşeniyorum gerçekten çok ayrıntılı bir parça fakat yapılması mümkün :) her zaman derim hak edene hakkını vermek lazım 5 üzerinden 5 :))
Çok teşekkür ederim :)


guitar_hero_ozi - 1.04.2012 16:13:05

güzel olmuş kayııtta ne kullandın


çağan-90 - 1.04.2012 15:44:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Britney Spears - Criminal  - TAB
ben çok beğenmedim şarkıya tam uygun deil. yinede emeğine sağlık


yatukre - 1.04.2012 15:18:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Gittiğinden Beri  ver 2 - AKOR
Güzel olmuş bence eline sağlık...


mrzfrkn - 1.04.2012 15:06:00

Sayfalar:  [3638]  [3639]  [3640]  [3641]  [3642]  [3643]  [3644]  [ 3645 ]  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [3650]  [3651]  [3652] 

Anket
SarıPapatyam16 soruyor:
Sizce Hangisinin daha güzel sesi var ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.