Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3631]  [3632]  [3633]  [3634]  [3635]  [3636]  [3637]  [ 3638 ]  [3639]  [3640]  [3641]  [3642]  [3643]  [3644]  [3645] 
Demolar - Yalçın,Ahmet-Zifiri
:) bu arada zifirinin ritmini nasıl attın bu demoda kardeşim. Biraz karışık geldi de çözemedim


m_turkmen_78 - 3.04.2012 01:14:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Tövbe  - AKOR
5'li akor demek üstten sadece 3 tele vur demek. rock müzkte çok kullanılır. ritm atmak için


gokhanyapar_ - 3.04.2012 01:14:10

Demolar - Snn-Fırtına//Özgür Çevik
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde esrana yazmıştı:
güzel yorum yüreğinize saglık
Teşekkr ederm.


Si41 - 3.04.2012 00:00:05

Demolar - Ben Sende Tutuklu Kaldım
akorlar yanlış..ritm yanlış...gerisi güzel..


bodozarme - 2.04.2012 23:47:52

Anketler - Sizce en iyi akustik gitar markası hangisi?
06 Temmuz 2010 Salı tarihinde Sephinroth yazmıştı:
Abi Takamine bu işin ehli siz neden bahsediyosunuz adamlar akustiğin ustası yaa
takamineyi fender üretiyor.


Desperado27 - 2.04.2012 23:27:11

Anketler - Sizce en iyi akustik gitar markası hangisi?
elektroda gibson akustikte fender bass ta ibanez klasikta antonio sanchez i tek geçerim.bu adamlar ellerine fender kingman 10 alsalar ibanezin i sini unuturlar.ibanez iyi gitar ama fenderi geçemez tutulmasının tek sebebi ucuz olması al bakıyım 400 litaya ağaç fender alamazsın hep fiber nato gitarları.ama ver 800 900 tl gitarın babasını alırsın fenderden.


Desperado27 - 2.04.2012 23:26:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Soğuk Odalar  ver 2 - AKOR
Arpej: P-i-m-i-a-m-i-m

Ritm: A---Y-A-Y-A-Y


'DoGuS - 2.04.2012 23:24:02

Demolar - Böyle Ayrılık Olmaz-Kolpa
ses çok berbat, senin sesin duyulmuyor gitar sesi çok boğuk geliştirilmeli


serkan1151 - 2.04.2012 23:18:28

Anketler - müzik mi? aşk mı? para mı?
müzik diyen kolpalara sesleniyorum paranız olursa zaten müzik olur en iyi yerlerde en iyi ensütrmanlarla en iyi eğitimi alırsınız :D


Desperado27 - 2.04.2012 23:18:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - AKOR
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde sr.Furious yazmıştı:
A Am D )
Never cared for what they do )
A Am D )
Never cared for what they know ) M
A D Em )
But I know )

C A Am D )
Never cared for what they say )
A Am D )
Never cared for games they play )
A Am D )
Never cared for what they do ) M2
A Am D )
Never cared for what they know )
A D Em )
But I know
saçmalamışın.


Desperado27 - 2.04.2012 23:16:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Hatun  - TAB
25 Temmuz 2011 Pazartesi tarihinde OliverSykes yazmıştı:
C#5 ve F#5 akorları nasıl oluyor ? yardımcı olurmusunuz
C#5 x-4-6-6-x-x F#5 2-4-4-x-x-x şeklinde basacaksın kardeşim.


Eddy412 - 2.04.2012 23:13:55

Demolar - Pinhani - beni al ( Arkadaşlar kusura bakmayın 2. günüm heycan yaptım :) )
Bence sen çok kısa zamanda ilerleme katedeceksin. Vazgeçme bu azminle devam et. Yanlış notaya basıyosun ama sonra düzeltirsin önemli değil. Yanlış nota değilse akortu bozuk gitarın Ap tuner programın indir çok basit kullanımı onla akort et.


HalfEvil333 - 2.04.2012 21:52:34

Sayfalar:  [3631]  [3632]  [3633]  [3634]  [3635]  [3636]  [3637]  [ 3638 ]  [3639]  [3640]  [3641]  [3642]  [3643]  [3644]  [3645] 

Anket
Dr Yaban soruyor:
Sizce en iyi yabancı sarkıcı ??










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.