Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3636]  [3637]  [3638]  [3639]  [3640]  [3641]  [3642]  [ 3643 ]  [3644]  [3645]  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [3650] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Ölmez - Su Misali  ver 8 - AKOR
Kardeşim hiçbir zaman akorlar alta yazılmaz hep üstte tutulur bunu unutma.
Emeğin için teşekkürler.


gitarist67e - 2.04.2012 00:40:36

Demolar - bariscapt-----Susma ( Gökhan Türkmen )
çok çok güzel bir düzenleme olmus abi ama aşkın nur yengi yerine gökhan türkmen yazmanın nedeni gökhan türkmen in soyledigi gibi mi olması??dinlemedim de gökhan dan ondan soruyorum...

yine çok başarılı olmus abi müzigine yüregine saglık bravo...


emrektunca - 2.04.2012 00:35:42

01 Nisan 2012 Pazar tarihinde LeXTaLioN yazmıştı:
parçayı çok güzel söylemişsin kardeş ağzına sağlık :)) (5) ;)
dostm çok teşekkürler sağolasın:).


Li Paris Man - 2.04.2012 00:22:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Kayahan - Onsuz Olmuyor  - AKOR
Bm Cm Dm Em ( bareler ) de cuk oturuyor. isteyen ordan da daha ince tondan çalabilir


metehan610 - 2.04.2012 00:13:51

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Olsun
çok güzel ;)


rogueee - 2.04.2012 00:03:11

Demolar - kerim tekin-kara gözlüm
dehşet :d


mavez17 - 1.04.2012 23:58:08

Çok başarılı olmuş kardeşim ağzına sağlık...


quitar_ibrahim - 1.04.2012 23:55:38

Demolar - bariscapt-----Susma ( Gökhan Türkmen )
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
abi sen bir dahisin :) mükemmel eline sağlık :)
eyvallah kardeşim.... saolasın


bariscapt - 1.04.2012 23:51:16

Demolar - bir elmanın yarısı
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde lügrun yazmıştı:
18 Mart 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
bencede sesin cok hoş ama tellere yüklenmişsin. barışa katılıyorum.. ama anlamadıgım bişey var ; puanlama neden 1 ? :D:D
bilmem ki :D :D çok teşekkür ederim :)
bence bunları kendin 1puan vermişsin :)


mavez17 - 1.04.2012 23:48:24

Demolar - bariscapt-----Susma ( Gökhan Türkmen )
abi sen bir dahisin :) mükemmel eline sağlık :)


quitar_ibrahim - 1.04.2012 23:47:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla  ver 3 - AKOR
Tabı da yazdım.. Umarım kısa sürede onaylanır.


ramazangun - 1.04.2012 23:32:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Hakkında Kerşeyi Duymak İstiyorum  - AKOR
en iisi bu olmuş tşkler


>>>gitarist<<< - 1.04.2012 23:30:09

Sayfalar:  [3636]  [3637]  [3638]  [3639]  [3640]  [3641]  [3642]  [ 3643 ]  [3644]  [3645]  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [3650] 

Anket
beko0 soruyor:
Hangi Gitar Daha İyi ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.