yabani3535 - 3.04.2012 14:37:50
brkkrkmz - 3.04.2012 14:35:39
solomonn - 3.04.2012 14:14:59
m_turkmen_78 - 3.04.2012 14:13:30
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:çok iyi yaa.. sesin çok hoş tebrikler.
lügrun - 3.04.2012 14:10:04
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:01 Nisan 2012 Pazar tarihinde lügrun yazmıştı:18 Mart 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:bencede sesin cok hoş ama tellere yüklenmişsin. barışa katılıyorum.. ama anlamadıgım bişey var ; puanlama neden 1 ? :D:Dbilmem ki :D :D çok teşekkür ederim :)bence bunları kendin 1puan vermişsin :)
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde lügrun yazmıştı:18 Mart 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:bencede sesin cok hoş ama tellere yüklenmişsin. barışa katılıyorum.. ama anlamadıgım bişey var ; puanlama neden 1 ? :D:Dbilmem ki :D :D çok teşekkür ederim :)
18 Mart 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:bencede sesin cok hoş ama tellere yüklenmişsin. barışa katılıyorum.. ama anlamadıgım bişey var ; puanlama neden 1 ? :D:D
lügrun - 3.04.2012 14:09:30
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:ses tonu çok iyi bence..
lügrun - 3.04.2012 14:07:44
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:dehşet :d
lügrun - 3.04.2012 14:07:10
La La La. - 3.04.2012 13:46:41
MusicalParadoX - 3.04.2012 13:43:57
04 Aralık 2006 Pazartesi tarihinde chetolga yazmıştı:mükemmel bir ses ya. ilkay akkaya, kazım koyuncu, grup yorum, düş sokağı sakinleri vs...
anestezist.007 - 3.04.2012 13:29:54
quitar_ibrahim - 3.04.2012 13:24:30