Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3629]  [3630]  [3631]  [3632]  [3633]  [3634]  [3635]  [ 3636 ]  [3637]  [3638]  [3639]  [3640]  [3641]  [3642]  [3643] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Marşlar - Apaçi Marşi  - TAB
:D:D allahım yarabimm dı rı nınt gibi birşey eklemek lazım araya ama güzel olmuş eline sağlık.


yabani3535 - 3.04.2012 14:37:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bana Hediye  ver 2 - AKOR
gayet iyi olmuş kardeşim


brkkrkmz - 3.04.2012 14:35:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Beni Al  - GP5
çok iyi


solomonn - 3.04.2012 14:14:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Hakan Peker - Artık Sevmeyeceğim  ver 2 - AKOR
berbat


m_turkmen_78 - 3.04.2012 14:13:30

Demolar - feridun düzağaç-hayat neden şekil yapıyor
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
çok iyi yaa.. sesin çok hoş tebrikler.
çok teşekkür ederim :)


lügrun - 3.04.2012 14:10:04

Demolar - bir elmanın yarısı
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde lügrun yazmıştı:
18 Mart 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
bencede sesin cok hoş ama tellere yüklenmişsin. barışa katılıyorum.. ama anlamadıgım bişey var ; puanlama neden 1 ? :D:D
bilmem ki :D :D çok teşekkür ederim :)
bence bunları kendin 1puan vermişsin :)
kendim versem 5 verirdim :D :D


lügrun - 3.04.2012 14:09:30

Demolar - Geceler
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
ses tonu çok iyi bence..
teşekkürler :)


lügrun - 3.04.2012 14:07:44

Demolar - kerim tekin-kara gözlüm
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde mavez17 yazmıştı:
dehşet :d
:D :D


lügrun - 3.04.2012 14:07:10

Güzel olmuş dostum tebriklerr ..


La La La. - 3.04.2012 13:46:41

Demolar - Godfather olmadı arkadaşlar çalışıyorum üstünde sizede gösteriym dedim :)
fena değil bence birkaç ayda kaparsın sen bu işi... :D ama çok alıştırma yapman gerek tabi


MusicalParadoX - 3.04.2012 13:43:57

Akor|Tab|Söz|Nota - İlkay Akkaya - Bir Şehri Düşlemek  - AKOR
04 Aralık 2006 Pazartesi tarihinde chetolga yazmıştı:
mükemmel bir ses ya. ilkay akkaya, kazım koyuncu, grup yorum, düş sokağı sakinleri vs...
Rica etsem şarkının ritim ve arpejlerini yazar mısın?


anestezist.007 - 3.04.2012 13:29:54

Demolar - İsyan - Halil Sezai Paracıkoğlu
:D müdür bodrumdamı çaldın ses cok kötü..sesin iyi ama


quitar_ibrahim - 3.04.2012 13:24:30

Sayfalar:  [3629]  [3630]  [3631]  [3632]  [3633]  [3634]  [3635]  [ 3636 ]  [3637]  [3638]  [3639]  [3640]  [3641]  [3642]  [3643] 

Anket
4lp3R! soruyor:
Türk müziğinde sevdiğiniz tarz







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.