Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3633]  [3634]  [3635]  [3636]  [3637]  [3638]  [3639]  [ 3640 ]  [3641]  [3642]  [3643]  [3644]  [3645]  [3646]  [3647] 
Demolar - Al Baharları
Sesin güzel gitar çalışın güzel harikasın .


EasyGuitar - 2.04.2012 19:12:26

Demolar - al baharları
Mauseyi tutuyordumm birden alalalalo diye bir ses geldi mauseyi fırlattım can çekişiyor. Yavaş ol şampiyon.


EasyGuitar - 2.04.2012 19:10:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Vale - Düşe Kalka  - SÖZ
VALENİN AKORLARI YOKMU.....


NAİLÇAVUŞ - 2.04.2012 19:04:44

Kardeşim senin sesin hafif açık gibi tam uymamış şarkıya Sana rock Yakışıyor :)


EasyGuitar - 2.04.2012 19:04:16

Demolar - Godfather olmadı arkadaşlar çalışıyorum üstünde sizede gösteriym dedim :)
Yorum ve görüşlerinize hazırım biliyorum kötü olmuş 2.gün gitarı daha yeni aldım elime sayılır :)


EasyGuitar - 2.04.2012 18:29:57

Anketler - en iyi zil markası hangisi ?
18 Mart 2012 Pazar tarihinde gcp yazmıştı:
24 Şubat 2012 Cuma tarihinde sirius_black yazmıştı:
11bin küsür kişi istanbul demiş.. bu 11bin kişi, dünyanın en büyük gruplarının zildjian kullandığından haberi yok sanırım. bu arada zildjian, isminden de anlaşıldığı gibi, (zilciyan), merkezi şuan amerika'da olan ama İstanbul'dan göçme bir yahudi ailenin şirketidir. İlk üretim yerleri de İstanbuldur. Bir nevi Türkiye kökenli bir markadır.
Dostum yanlışın var zildjian yahudi bir ailenin değildi 2 Türk kardeş bu zil markasını kurdu. Osmanlı'nın mehter takımına zil üretmek için, bir süre sonra bu 2 kardeşten bir tanesi Amerika'ya gitti ve zildjian ismiyle devam etti daha sonra diğer kardeşi İstanbul'da kalıp istanbul zillerini üretmeye devam etti. Hatta Amerika'nın ilk aile şirketi zildjian'dır (1643) ve Türk aile şirketi olarak kayıtlara geçer.
dostum seninde yalnisin var onlar turk degil ermenilerdi ;)


\m/ PaRaDoX \m/ - 2.04.2012 18:24:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  - AKOR
04 Mart 2012 Pazar tarihinde git4risT yazmıştı:
A E Bm
Yalanla yüz göz olamıyorum


Daha iyi oluyor bu şekilde deneyin .

Ayrıca emegine saglık .
sondaki akor uymuyo


aaplota92 - 2.04.2012 17:59:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Selim Gülgören - Cennet  - AKOR
kapo 4 orjinal tonalitesi ancak akorlar orjinale yakın da olsa eksikler var fakat yine de iyi..


54L1H - 2.04.2012 17:49:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara  ver 6 - AKOR
Ritim kısmında kapatırsanız daha hoş oluyo bence AKYYAY gibi akorlar güzel eline sağlık


astkw - 2.04.2012 17:42:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Aşk Durdukça  ver 2 - AKOR
emeğe saygı...


isorman - 2.04.2012 17:32:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Gencebay - Akşam Güneşi  ver 2 - AKOR
kardeş daha iyisi nasıl olur,var mıdır bilemicem ama sitedeki diğer versiyonlara göre en iyisi bu gibi geldi bana
teşekkürler .


kopila - 2.04.2012 16:45:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Özlem Özdil - Ak Göğsünde  - SÖZ
çok güzel bi şarkı ya dinle dinle bıkmazsın biricik aşkıma armağan olsun


hasretim ona - 2.04.2012 16:37:11

Sayfalar:  [3633]  [3634]  [3635]  [3636]  [3637]  [3638]  [3639]  [ 3640 ]  [3641]  [3642]  [3643]  [3644]  [3645]  [3646]  [3647] 

Anket
Baki Yoldaş soruyor:
Sizce en iyi gitar çalan sanatçı kimdir ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.