Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3626]  [3627]  [3628]  [3629]  [3630]  [3631]  [3632]  [ 3633 ]  [3634]  [3635]  [3636]  [3637]  [3638]  [3639]  [3640] 
Demolar - Geçen Sene... Kendi Bestem :)
ritim güzele benziyor. bide dinleyebilseydik:)
tavsiyem telefonundan ses kaydı yap güzel ses çıkıyor.


sessizz1 - 3.04.2012 19:40:58

Demolar - Sinan-Off..
çook,, çook çook fazla beğendim ben bunuu <3 :)


bluemusıc - 3.04.2012 19:38:25

halil sezai tadı var sesinde güzel...


kerasus - 3.04.2012 19:27:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Taner Kaya - Ayrılsak Ölürüz Biz  - AKOR
ritmi bilen yazsa


azra_ - 3.04.2012 18:53:42

Demolar - Yalçın,Ahmet-Zifiri
03 Nisan 2012 Salı tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı:
:) bu arada zifirinin ritmini nasıl attın bu demoda kardeşim. Biraz karışık geldi de çözemedim
şunu belirtmek isterim biz kurs felan almadık kulaktan yapıyoruz bilgimiz yok bu konularda


yalçıntr - 3.04.2012 18:31:24

teşekkürler arkadaşlar :)


resoxx - 3.04.2012 18:19:05

03 Nisan 2012 Salı tarihinde MusicalParadoX yazmıştı:
helal size mükemmel olmuş...
teşekkürler :)


resoxx - 3.04.2012 18:16:58

01 Nisan 2012 Pazar tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Çok başarılı olmuş kardeşim ağzına sağlık...
teşekkür ederim kardeşim :)


resoxx - 3.04.2012 18:16:40

03 Nisan 2012 Salı tarihinde EasyGuitar yazmıştı:
Harika. Abi birşey rica edicem bakalım çalabilcekmisin :) slipknot psychosocial tab. Harika şarkı bi bak kolayda abi :)
aklımda ;)


resoxx - 3.04.2012 18:16:10

03 Nisan 2012 Salı tarihinde denizismygirl yazmıştı:
Sen harikasın ya :) acayip iyisin Sezai'nin şarkılarının albüm versiyonunu en ince ayrıntısına kadar söylemişsin ve çalmışsın çok tebrik ederim.
çok teşekkür ederim , elimden geleni yapmaya çalışıyorum :)


resoxx - 3.04.2012 18:15:39

Anketler - En beğenerek izlediğiniz müzi kanalı ?
Kral Pop


GuitarHero1903 - 3.04.2012 18:07:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Bir Melek Diliyorum  - AKOR
Çalarken kapoyu beşinci perdeye getirin arkadaşlar. Orjinal ton oluyor.


GuitarHero1903 - 3.04.2012 18:05:03

Sayfalar:  [3626]  [3627]  [3628]  [3629]  [3630]  [3631]  [3632]  [ 3633 ]  [3634]  [3635]  [3636]  [3637]  [3638]  [3639]  [3640] 

Anket
gürkanz soruyor:
Hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,09 saniye.