|
|
Demolar - Geçen Sene... Kendi Bestem :)
ritim güzele benziyor. bide dinleyebilseydik:) tavsiyem telefonundan ses kaydı yap güzel ses çıkıyor.
sessizz1 - 3.04.2012 19:40:58
|
Demolar - Sinan-Off..
çook,, çook çook fazla beğendim ben bunuu <3 :)
bluemusıc - 3.04.2012 19:38:25
|
|
halil sezai tadı var sesinde güzel...
kerasus - 3.04.2012 19:27:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Taner Kaya - Ayrılsak Ölürüz Biz - AKOR
ritmi bilen yazsa
azra_ - 3.04.2012 18:53:42
|
Demolar - Yalçın,Ahmet-Zifiri
03 Nisan 2012 Salı tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı: :) bu arada zifirinin ritmini nasıl attın bu demoda kardeşim. Biraz karışık geldi de çözemedim şunu belirtmek isterim biz kurs felan almadık kulaktan yapıyoruz bilgimiz yok bu konularda
yalçıntr - 3.04.2012 18:31:24
|
|
teşekkürler arkadaşlar :)
resoxx - 3.04.2012 18:19:05
|
03 Nisan 2012 Salı tarihinde MusicalParadoX yazmıştı: helal size mükemmel olmuş... teşekkürler :)
resoxx - 3.04.2012 18:16:58
|
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Çok başarılı olmuş kardeşim ağzına sağlık... teşekkür ederim kardeşim :)
resoxx - 3.04.2012 18:16:40
|
03 Nisan 2012 Salı tarihinde EasyGuitar yazmıştı: Harika. Abi birşey rica edicem bakalım çalabilcekmisin :) slipknot psychosocial tab. Harika şarkı bi bak kolayda abi :) aklımda ;)
resoxx - 3.04.2012 18:16:10
|
03 Nisan 2012 Salı tarihinde denizismygirl yazmıştı: Sen harikasın ya :) acayip iyisin Sezai'nin şarkılarının albüm versiyonunu en ince ayrıntısına kadar söylemişsin ve çalmışsın çok tebrik ederim. çok teşekkür ederim , elimden geleni yapmaya çalışıyorum :)
resoxx - 3.04.2012 18:15:39
|
Anketler - En beğenerek izlediğiniz müzi kanalı ?
Kral Pop
GuitarHero1903 - 3.04.2012 18:07:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Bir Melek Diliyorum - AKOR
Çalarken kapoyu beşinci perdeye getirin arkadaşlar. Orjinal ton oluyor.
GuitarHero1903 - 3.04.2012 18:05:03
|
|
|