Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3619]  [3620]  [3621]  [3622]  [3623]  [3624]  [3625]  [ 3626 ]  [3627]  [3628]  [3629]  [3630]  [3631]  [3632]  [3633] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Soğuk Odalar  - AKOR
akor ları bareli çalarsanız daha bi tatlı oluyo özellikle Fmaj7 yi
emeğine sağlık hocam her zaman ki gibi muhteşemsin..


alperekinci - 5.04.2012 13:14:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Her Şeyi Yak  - GP3
remix olmuş.


MuKo_Kt - 5.04.2012 13:14:08

ne çaldığın bile belli değil , hiç olmamış ama yüzün çok güzel


by_jackle - 5.04.2012 13:01:12

Demolar - ißrahim-Susma(Gökhan Türkmen) >Barış Abi Alt Yapı<
05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
04 Nisan 2012 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı:
ibrahim guzel yorum olmus agzına saglık,ama bukadar magdur olma degil bukadar mağrur olma olcak:)
Abi cok dikkat ediyorum soylerken tamamen sitedeki paylasan adamin hatasi :) yalnis yazilmis sozler :)
onun için sarkını orjınalı dinleyip sozlerini yazmanı tavsiye ederim kimseye guvenme:)
Haklisin :)


quitar_ibrahim - 5.04.2012 13:00:28

Demolar - tolga zorlu - sen yoksun
fena olmamış ama daha çok çalışmalısın koç


by_jackle - 5.04.2012 12:59:16

onur koçun şarkısı olan nasıl unuturum seni parçasının akorlarını paylaşır mısınız?


karapapatyam - 5.04.2012 10:21:19

Demolar - yandım yandım
gayet başarılı.tebrikler.


gynthonique - 5.04.2012 01:46:44

Demolar - Geçen Sene... Kendi Bestem :)
Sağolasın :) Dinleyebilseydik derken Ses Kalitesi kötü o konuda dedin heralde :)


ToGePi93 - 5.04.2012 01:07:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  ver 3 - AKOR

e--------------------------------------------------------
b----8-7-5-7-8-7-5\3------------------------3h5----------------
g--5-----------------------5(sus)5(sus)-7-----------7-5-4---------
D--------------------------------------------------------
A--------------------------------------------------------
E--------------------------------------------------------


e--------------------------------------------------------
b-/8--12--12--10--8------------------5-5-------------------
g------------------------11-9------/5----------7-5-4-----------
D--------------------------------------------------------
A--------------------------------------------------------
E--------------------------------------------------------



dorusu budur arkadaşım çok bozuk notalar yazmışın .. gitarının akordu kaçmış galiba :)


Minör Majör - 5.04.2012 00:41:33

ses rengin güzel fakat nakrata kadar olan vurguların cok sert kelimeleri daha yumusak vurgularsan daha güzel olur..başarılar yine de buradaki cogu demodan ve sesten ii


emrektunca - 5.04.2012 00:39:06

Demolar - ißrahim-Susma(Gökhan Türkmen) >Barış Abi Alt Yapı<
05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
04 Nisan 2012 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı:
ibrahim guzel yorum olmus agzına saglık,ama bukadar magdur olma degil bukadar mağrur olma olcak:)
Abi cok dikkat ediyorum soylerken tamamen sitedeki paylasan adamin hatasi :) yalnis yazilmis sozler :)
onun için sarkını orjınalı dinleyip sozlerini yazmanı tavsiye ederim kimseye guvenme:)


bariscapt - 5.04.2012 00:23:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Indochine - Un Singe En Hiver  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
Çevirinin altında kaynak belirttiğiniz için teşekkür ederim.Son derece güzel ve yakışan bir davranış..Bundan sonraki alıntılarda da aynen devam etmesini diliyorum.


AhmetKadi - 5.04.2012 00:20:26

Sayfalar:  [3619]  [3620]  [3621]  [3622]  [3623]  [3624]  [3625]  [ 3626 ]  [3627]  [3628]  [3629]  [3630]  [3631]  [3632]  [3633] 

Anket
slipknotcıherif soruyor:
Line 6 Spider Iv 15 Mi? Roland Cube 20xl Mi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.