|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Soğuk Odalar - AKOR
akor ları bareli çalarsanız daha bi tatlı oluyo özellikle Fmaj7 yi emeğine sağlık hocam her zaman ki gibi muhteşemsin..
alperekinci - 5.04.2012 13:14:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Her Şeyi Yak - GP3
remix olmuş.
MuKo_Kt - 5.04.2012 13:14:08
|
|
ne çaldığın bile belli değil , hiç olmamış ama yüzün çok güzel
by_jackle - 5.04.2012 13:01:12
|
Demolar - ißrahim-Susma(Gökhan Türkmen) >Barış Abi Alt Yapı<
05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
04 Nisan 2012 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı: ibrahim guzel yorum olmus agzına saglık,ama bukadar magdur olma degil bukadar mağrur olma olcak:) Abi cok dikkat ediyorum soylerken tamamen sitedeki paylasan adamin hatasi :) yalnis yazilmis sozler :) onun için sarkını orjınalı dinleyip sozlerini yazmanı tavsiye ederim kimseye guvenme:) Haklisin :)
quitar_ibrahim - 5.04.2012 13:00:28
|
Demolar - tolga zorlu - sen yoksun
fena olmamış ama daha çok çalışmalısın koç
by_jackle - 5.04.2012 12:59:16
|
onur koçun şarkısı olan nasıl unuturum seni parçasının akorlarını paylaşır mısınız?
karapapatyam - 5.04.2012 10:21:19
|
Demolar - yandım yandım
gayet başarılı.tebrikler.
gynthonique - 5.04.2012 01:46:44
|
Demolar - Geçen Sene... Kendi Bestem :)
Sağolasın :) Dinleyebilseydik derken Ses Kalitesi kötü o konuda dedin heralde :)
ToGePi93 - 5.04.2012 01:07:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı ver 3 - AKOR
e-------------------------------------------------------- b----8-7-5-7-8-7-5\3------------------------3h5---------------- g--5-----------------------5(sus)5(sus)-7-----------7-5-4--------- D-------------------------------------------------------- A-------------------------------------------------------- E--------------------------------------------------------
e-------------------------------------------------------- b-/8--12--12--10--8------------------5-5------------------- g------------------------11-9------/5----------7-5-4----------- D-------------------------------------------------------- A-------------------------------------------------------- E--------------------------------------------------------
dorusu budur arkadaşım çok bozuk notalar yazmışın .. gitarının akordu kaçmış galiba :)
Minör Majör - 5.04.2012 00:41:33
|
|
ses rengin güzel fakat nakrata kadar olan vurguların cok sert kelimeleri daha yumusak vurgularsan daha güzel olur..başarılar yine de buradaki cogu demodan ve sesten ii
emrektunca - 5.04.2012 00:39:06
|
Demolar - ißrahim-Susma(Gökhan Türkmen) >Barış Abi Alt Yapı<
05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
04 Nisan 2012 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı: ibrahim guzel yorum olmus agzına saglık,ama bukadar magdur olma degil bukadar mağrur olma olcak:) Abi cok dikkat ediyorum soylerken tamamen sitedeki paylasan adamin hatasi :) yalnis yazilmis sozler :) onun için sarkını orjınalı dinleyip sozlerini yazmanı tavsiye ederim kimseye guvenme:)
bariscapt - 5.04.2012 00:23:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Indochine - Un Singe En Hiver - TÜRKÇE ÇEVİRİ
Çevirinin altında kaynak belirttiğiniz için teşekkür ederim.Son derece güzel ve yakışan bir davranış..Bundan sonraki alıntılarda da aynen devam etmesini diliyorum.
AhmetKadi - 5.04.2012 00:20:26
|
|
|