Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3623]  [3624]  [3625]  [3626]  [3627]  [3628]  [3629]  [ 3630 ]  [3631]  [3632]  [3633]  [3634]  [3635]  [3636]  [3637] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - BASS TAB
süper tam çıkıo çok beğendim harika


gitaristrh - 4.04.2012 16:22:18

Demolar - Yalçın,Ahmet-Zifiri
04 Nisan 2012 Çarşamba tarihinde m_turkmen_78 yazmıştı:
güzel maşallah o zman :)
:)))


yalçıntr - 4.04.2012 16:05:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Can Bonomo - Bana Bir Saz Verin  - AKOR
ritimde saz a değilde darbukaya uyarsanız daha iyi sonuç alırsınız.


womenon - 4.04.2012 15:53:57

Demolar - ATAKAN Şimdi Hayat
arkadaşlar daha önce dinlediğim bir şarkı değil di alt yapısını bulunca kayıt almak istedim aldığım kayıt ev kayıtı zaten ve ben kendi tarzım da okuurm hep ,1 sever kayıt aldım deneme vs yapmadığım için tarzı farklı okumak istedim :) 3 kanal olarak kullandım kayıtları da :9


atakanermutlu - 4.04.2012 15:16:34

Demolar - Pinhani - beni al ( Arkadaşlar kusura bakmayın 2. günüm heycan yaptım :) )
03 Nisan 2012 Salı tarihinde HalfEvil333 yazmıştı:
Caddelerde rüzgar'ı dene. Ben ilk onu çalmıştım.
Çalışcam ona demo yapmayı düşünüyorum abi.


EasyGuitar - 4.04.2012 15:15:34

Ben knight online bagımlısıyım 5-6 senedir knight oynuyorum ws atarken slipknot linkin park dinlerdim büyüledin beni artık ws atarken senin demolarını dinliyorum :D


EasyGuitar - 4.04.2012 15:11:19

Süpersin sesinde güzel sana yakısan grup pinhani bence . :)


EasyGuitar - 4.04.2012 15:09:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Yanıma Gel  ver 3 - AKOR
Sağol kardeşim ellerine sağlık.10 Dakika kazandırdın bana ;)


sRcn.# - 4.04.2012 15:04:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Hani Benim Gençliğim  - AKOR
gayet başarılı arkadaşım.emeğine sağlık


gossow - 4.04.2012 14:58:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Mandalinalar  - AKOR
eline sağlık


tek2n - 4.04.2012 14:40:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Kurban - YALAN  - TAB
slide olacak bu şarkıda


prenlukas - 4.04.2012 14:21:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Efulim  - AKOR
25 Mart 2012 Pazar tarihinde regly974 yazmıştı:
Kapo 2'de cok iyi cıkıyor eline saglık...
bu arada ritim 4/4 AUUAU
kafanıza göre uydurmayn ritminiz hiç güzel olmamaış


LeqenD1 - 4.04.2012 14:06:26

Sayfalar:  [3623]  [3624]  [3625]  [3626]  [3627]  [3628]  [3629]  [ 3630 ]  [3631]  [3632]  [3633]  [3634]  [3635]  [3636]  [3637] 

Anket
againnkidrauhl soruyor:
9 Yıldır Klasik Gitar Çalıyorum Akustiğe Geçmek İstiyorum Lag T66 Ace Almalı Mıyım ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.