|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma Veda Ederken ver 3 - AKOR
01 Nisan 2012 Pazar tarihinde Entelist yazmıştı: hiç bi alakası yok. (şarkıyla ilgili demiyorum) Kardeş senin sesinin tonu öyleymiş ona transpoze etmişin. Orjinal tonu değil bu. mesela bende ses tonuma uymayanları C# e transpoze ediyorum. bu arada Fm akorunu yapamayan yada bilmeyen olursa her ihtimale karşı söyleyim F akorunu basın ve sonra orta parmağınızı 3. telden çekin. kardes vıdeosunu ızlersen orgı olup olmadıgını anlarsın ben sadece c akorunu kullanmadım.... fm akorunu cogu kısı yalnıs bılıo galıba fm ler yalnıs dıolar... bı anlam veremıorum ama en c harıc en yakın akor bu kım ne derse desın... yıne de cok sag ol sende
gTaRiST. AnL - 3.04.2012 22:44:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ozan - Sönmüyor Ateşimiz - AKOR
Arkadaşlar bana özel sorularınız için www.twitter.com/umuttarman adresinden ulaşabilirsiniz... Güzel yorumlarınızı bekliyorum...
umuttarman - 3.04.2012 22:42:46
|
Anketler - Sizce Dünyanın Gelmiş Geçmiş En İyi Rock Grubu
pehh metalicaymış ben daha 19 yaşındayım ve guns in roses yada beatles hatta led zeppelin metalicaya bin basar siz metalicayı boşverin metalica iyi ama guns.led zeplin,ve beatles 3 ü dünyayı ayağa kaldıran milyonların sevgilise efsanevi gruplar bunlar !!
Slash14 - 3.04.2012 22:40:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak ver 2 - AKOR
re yerine la olsun anlamayanlar için dm yerine am kullanılabilir daha iyi olurr
selennur - 3.04.2012 22:23:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Red Hot Chili Peppers - Californication - AKOR
lütfen biri ritmini söylesin introsu arpej ama şarkının içinde ritmi bulamadım yardım edin lütfeeeeeen
benim sitem - 3.04.2012 22:22:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak ver 2 - AKOR
akorlar çok çok çok yanlışş
selennur - 3.04.2012 22:20:56
|
03 Nisan 2012 Salı tarihinde kerasus yazmıştı: halil sezai tadı var sesinde güzel... bunları duymak çok güzel , teşekkür ederim :)
resoxx - 3.04.2012 22:04:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Moğollar - Selvi Boylum Al Yazmalım - TAB
Arkadaşlar bide benim çıkardığım tabları deneyin benim hoşuma gitti umarım beğenirsiniz (9h109h10p kısmında hoşunuza gittigi kadar ard arda hammer on ve pull of yapicaksiniz)
E -0-12-11-12-9h10p9h10--9-5-9-77-7777-9-7-4-5-4-5h7-4----- B ------------------------------------------------------------------------7-7 G ----------------------------------------------------------------------------- D ----------------------------------------------------------------------------- A ----------------------------------------------------------------------------- E ----------------------------------------------------------------------------
Selviboylum - 3.04.2012 20:54:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma ver 5 - AKOR
Bm7 den sonra gelen C'ler Cm7 olması lazım onun dışındaki notalar birebir ve orjinal ton eline saglık kardesim...
ilkan06 - 3.04.2012 20:31:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Korkarım - AKOR
E ((((((((((((( D9 ))))))))))))))))) Gözüm baharlara , yüzüm yağmurlara
D9 Akoru Nasıl Basılıyor Varmı Boyle Bı akor
KemaListt - 3.04.2012 20:21:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça - TAB
güzel olmus..
x_XGiTaRisTX_x - 3.04.2012 20:09:40
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Si41 yazmıştı:
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde Buseorkun yazmıştı: Sigara kullanıyor musun bilmiyorum ama kullandığını düşünüyorum . :) Tabi buna karışamam ama ya yanlış parça seçimi olmuş , ton ile alakalı ya da sigara kullandığından dolayı sesinden hafif hava geliyor. Parçayı dinlemedim hiç ama yorum güzel. Sadece şancı olduğumdan dolayı ses olayına daha çok dikkat ederim,kullanış tarzına vb.. ve eğer evde org ya da piyanon var ise ya da gitarla da olabilir bir do majör gam ile parça kayıtlarından önce ya da şarkı söylemeden önce muhakkak ses açmanı tavsiye ederim . Daha saf bir sesle söylersin . Beğendim ama bunlara dikkat edersen daha da iyi olacağını düşünüyorum,umarım yararlı olurum . Saygılar Saol tavsiyelerin için ama sigara falan kullanmıyorum yanlış tespit koymuşsun. :) piyano yada org vs de yok bu işi profesyonelleşmek için deil sadece zevkim için yapıyorum..hatam elbette olacak :) zevk ya da iş. müzik paylaşımda.müzik müzikse müzik.rica ederim.herkes hata yapar tespit tutmamış olabilir,düşünce özgürlüğüne açıksın ki paylaşımdasın,güzel demek için güzel demek yerine begeniye sunulmuş bir paylaşımın eksiklerine yardım etsem daha iyi olur.ben ettim tavsiyemi,hadi bakalım başarılar.
Buseorkun - 3.04.2012 20:07:24
|
|
|