|
|
Demolar - Snn-Fırtına//Özgür Çevik
04 Nisan 2012 Çarşamba tarihinde azerbaycan20 yazmıştı: cok guzel basharilar dilerim. Teşekkürler komşum :)
Si41 - 5.04.2012 15:43:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Arsmahal - Olmuyor - AKOR
Aga fm7 nasıl basılıyo ?
Espoir05 - 5.04.2012 15:14:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Ele Güne Karşı - AKOR
akorlar yanlış ama emege saygı
ThEspanyol - 5.04.2012 15:06:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Annen Evde Mi - TAB
Başı güzel de sonrasında değişik geliyor ama yinede eline sağlık burdan bile yola çıkrak orjinali bulunabilir
yabani3535 - 5.04.2012 14:56:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - System Of A Down - Chop Suey! - TAB
Güzelde soad holy mountains'i yapmıyaydı çalardım yoksa güzel çıkarılmış..
yabani3535 - 5.04.2012 14:53:21
|
Demolar - yandım yandım
05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde gynthonique yazmıştı: gayet başarılı.tebrikler. teşekkürler...
silence__ - 5.04.2012 14:43:24
|
Anketler - siz olsanız hangi gitarı alırsınız (bunların arasında)
washburn candır.
merterci - 5.04.2012 14:43:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Kim ver 2 - TAB
çok hoşuma gitti dostum ellerine sağlık.
merterci - 5.04.2012 14:21:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cengiz Kurtoğlu - Yorgun Yıllarım - AKOR
02 Nisan 2012 Pazartesi tarihinde SavasASIK yazmıştı: Kardeşim eline sağlık. Çaldım. Gayet başarılı çıkartmışsın akorları. Bu arada da Türkçeyi düzgün bir şekilde kullandığın için ayrıca teşekkür ediyorum. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.
SAHINNNNNN - 5.04.2012 14:21:35
|
|
Gitarın akordu neden DADGBE yapmışsın ki ?
ibrahim92 - 5.04.2012 13:44:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Soğuk Odalar - AKOR
arkadaşlar sadece Fmaj7 liyi bareli basın oda şu oluyo 5. perde 1bare 3D7 4A8(1 3 4 parmak numaraları 7 8 perdeler 2 numaralı parmak boş) zaten şarkıyı dinlerken tellerin cıyaklama sesi geliyor Em ile Fmaj7 arasındaki geçişlerde..
alperekinci - 5.04.2012 13:22:38
|
05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: ses rengin güzel fakat nakrata kadar olan vurguların cok sert kelimeleri daha yumusak vurgularsan daha güzel olur..başarılar yine de buradaki cogu demodan ve sesten ii teşekkürler
etiler33 - 5.04.2012 13:20:15
|
|
|