Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3618]  [3619]  [3620]  [3621]  [3622]  [3623]  [3624]  [ 3625 ]  [3626]  [3627]  [3628]  [3629]  [3630]  [3631]  [3632] 
Demolar - Snn-Fırtına//Özgür Çevik
04 Nisan 2012 Çarşamba tarihinde azerbaycan20 yazmıştı:
cok guzel basharilar dilerim.
Teşekkürler komşum :)


Si41 - 5.04.2012 15:43:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Arsmahal - Olmuyor  - AKOR
Aga fm7 nasıl basılıyo ?


Espoir05 - 5.04.2012 15:14:39

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Ele Güne Karşı  - AKOR
akorlar yanlış
ama emege saygı


ThEspanyol - 5.04.2012 15:06:37

Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Annen Evde Mi  - TAB
Başı güzel de sonrasında değişik geliyor ama yinede eline sağlık burdan bile yola çıkrak orjinali bulunabilir


yabani3535 - 5.04.2012 14:56:47

Akor|Tab|Söz|Nota - System Of A Down - Chop Suey!  - TAB
Güzelde soad holy mountains'i yapmıyaydı çalardım yoksa güzel çıkarılmış..


yabani3535 - 5.04.2012 14:53:21

Demolar - yandım yandım
05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde gynthonique yazmıştı:
gayet başarılı.tebrikler.
teşekkürler...


silence__ - 5.04.2012 14:43:24

Anketler - siz olsanız hangi gitarı alırsınız (bunların arasında)
washburn candır.


merterci - 5.04.2012 14:43:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Kim  ver 2 - TAB
çok hoşuma gitti dostum ellerine sağlık.


merterci - 5.04.2012 14:21:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Cengiz Kurtoğlu - Yorgun Yıllarım  - AKOR
02 Nisan 2012 Pazartesi tarihinde SavasASIK yazmıştı:
Kardeşim eline sağlık. Çaldım. Gayet başarılı çıkartmışsın akorları. Bu arada da Türkçeyi düzgün bir şekilde kullandığın için ayrıca teşekkür ediyorum.
Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.


SAHINNNNNN - 5.04.2012 14:21:35

Gitarın akordu neden DADGBE yapmışsın ki ?


ibrahim92 - 5.04.2012 13:44:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Soğuk Odalar  - AKOR
arkadaşlar sadece Fmaj7 liyi bareli basın oda şu oluyo
5. perde 1bare 3D7 4A8(1 3 4 parmak numaraları 7 8 perdeler 2 numaralı parmak boş)
zaten şarkıyı dinlerken tellerin cıyaklama sesi geliyor Em ile Fmaj7 arasındaki geçişlerde..


alperekinci - 5.04.2012 13:22:38

05 Nisan 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı:
ses rengin güzel fakat nakrata kadar olan vurguların cok sert kelimeleri daha yumusak vurgularsan daha güzel olur..başarılar yine de buradaki cogu demodan ve sesten ii
teşekkürler


etiler33 - 5.04.2012 13:20:15

Sayfalar:  [3618]  [3619]  [3620]  [3621]  [3622]  [3623]  [3624]  [ 3625 ]  [3626]  [3627]  [3628]  [3629]  [3630]  [3631]  [3632] 

Anket
mi-sol-fa soruyor:
Yeni elektro akustik gitar alacağım sizce hangisi ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.