Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3640]  [3641]  [3642]  [3643]  [3644]  [3645]  [3646]  [ 3647 ]  [3648]  [3649]  [3650]  [3651]  [3652]  [3653]  [3654] 
emeğinize sağlık gayet başarılı:)


akmova - 1.04.2012 11:57:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Beni Bırakma  - AKOR
01 Temmuz 2009 Çarşamba tarihinde rocq_eyLem yazmıştı:
Bm akoru nasıl basılıyordu
2. perdeye bare basarak Am bas


BarışAkarsuFan - 1.04.2012 11:46:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - AKOR
A Am D )
Never cared for what they do )
A Am D )
Never cared for what they know ) M
A D Em )
But I know )

C A Am D )
Never cared for what they say )
A Am D )
Never cared for games they play )
A Am D )
Never cared for what they do ) M2
A Am D )
Never cared for what they know )
A D Em )
But I know


sr.Furious - 1.04.2012 11:15:03

01 Nisan 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
on numara olmuş eline agzına saglık!!!!!!!!!!!!!
Bu arada cevap yazarken 'bu yoruma cevap ver ' kısmını tıklarsan karsındaki de yazdıgın cevabı gorebilir yoksa bir daha sayfana girip bakması lazım onu da hatırlatim dedim
müzikle kal....bravo
çok teşekkürler kardeşim , daha iyi olabilirdi vokaller ama mikrofonum malüm kulaklık mikrofonu :)


resoxx - 1.04.2012 10:22:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Kubat - Yar Yarası  - AKOR
RİTMİ NASIL


NAİLÇAVUŞ - 1.04.2012 10:01:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Kalp Kalbe Karşı Derler  - AKOR
bence akorlar doğru ellerine sağlık ritim

A E Y E Y A Y ben böyle çalıyorm


srcn7 - 1.04.2012 09:27:37

31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde babür09 yazmıştı:
bayıldım dostum
:D
ehehehe teşekkürler :)


Espoir05 - 1.04.2012 09:04:37

01 Nisan 2012 Pazar tarihinde fucking_hell yazmıştı:
dostum biraz daha armonsine dikkat et edersen güzel oolmuşş ...
anladım hocam saol


Espoir05 - 1.04.2012 09:03:58

31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde VendettaForV yazmıştı:
sadece ritim kısmı hoş kardeşim bende ne yazıkki diğer kısımları senin kadar calabiliyorum ama bu kadar caldığına göre daha iyisini yapabilirsin hoş bide amfiden biraz uzakta tut mikrofonu ;)
teşekkürler amfiye bağlı değil bilgisayara bağladım :)


Espoir05 - 1.04.2012 09:02:28

dostum biraz daha armonsine dikkat et edersen güzel oolmuşş ...


fucking_hell - 1.04.2012 08:12:34

bir kez daha 5 yıldız bravo


emrektunca - 1.04.2012 02:48:44

Anketler - En İyi Gitarist?
hiçbiri .s


jklş - 1.04.2012 01:26:23

Sayfalar:  [3640]  [3641]  [3642]  [3643]  [3644]  [3645]  [3646]  [ 3647 ]  [3648]  [3649]  [3650]  [3651]  [3652]  [3653]  [3654] 

Anket
freewarrior soruyor:
Sizce Türkiye'de Rock Müzik Hakettiği Yerde Mi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.