Akor|Tab|Söz|Nota - Melis Danişmend - Her Şey Normal ver 2 - AKOR
Nakaratta ilk anladım derken Bm değil D basıyoruz. Son nakaratta da yine aynı şekilde C#m yerine Em basıyoruz.Eline sağlık :)
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma ver 4 - AKOR
C'ler yerine Cmaj7 li basılırsa tam orjinal ton olur.gökhan türkmenin joytürk videosunda bastıgı akorda odur.emegine saglık