Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3651]  [3652]  [3653]  [3654]  [3655]  [3656]  [3657]  [ 3658 ]  [3659]  [3660]  [3661]  [3662]  [3663]  [3664]  [3665] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Dizi Müzikleri - Kurtlar Vadisi Cendere  - TAB
bune abi sdfgnsdlfg :D


CanCeyhan07 - 30.03.2012 16:36:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Dizi Müzikleri - Çemberimde Gül Oya  - GP5
çok güzel teşekkürler


CanCeyhan07 - 30.03.2012 16:30:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Yatağın Soğuk Tarafı  - AKOR
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde Walker390 yazmıştı:
28 Mart 2012 Çarşamba tarihinde prenlukas yazmıştı:
yanlış hacı bu
neresi yanlış?
Bb ler yanlış bence onlar başka bişi olacak


prenlukas - 30.03.2012 16:21:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Çemberimde Gül Oya  ver 4 - AKOR
parçada Fm yokki kardş


m_turkmen_78 - 30.03.2012 16:15:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Dursun Zaman (Akustik)  - AKOR
eline koluna emeğine sağlık süpersin dostum harika olmuş


m_turkmen_78 - 30.03.2012 15:31:09

Nağmeler aşırı olmaz diyen arkadaşlara sesleniyorum..Açında bi haktan dinleyin bakalım!! ;) ağzı olan konuşuo ya.. hiç detonelik yok ve ayrıca ben çok beğendim..


Si41 - 30.03.2012 15:22:10

Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Güzel. laptop unun markası ne bu arada ?
yeni pc'im packard bell var bide Lenovo var ama eski bi laptop 6.7 senesi var rahat :):) fakat diğeri kadar iyi kayıt yapmıyo yeni olan :) şaşırtıcı.. o yüzden diğerini atamıyorummm :):):)


Si41 - 30.03.2012 15:12:50

Demolar - İkinci bahar
Helal.. Çok beğendim.. :)


Si41 - 30.03.2012 14:32:53

çok iyi:).


Li Paris Man - 30.03.2012 14:05:23

Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
güzel:).


Li Paris Man - 30.03.2012 14:04:59

ben eğlendin valla iyi dinlemeler :D. ( dip not: dinleyen olursa :D ).


Li Paris Man - 30.03.2012 13:42:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Cevapsız Sorular  ver 3 - AKOR
Eb ler E yerine C olsa daha ii gibi arkadaşlar bi deneyin. E biraz tonu düşürüyo


m_turkmen_78 - 30.03.2012 13:38:47

Sayfalar:  [3651]  [3652]  [3653]  [3654]  [3655]  [3656]  [3657]  [ 3658 ]  [3659]  [3660]  [3661]  [3662]  [3663]  [3664]  [3665] 

Anket
Megan soruyor:
Klasik gitarda hangi renk daha güzeldir ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.