Nağmeler aşırı olmaz diyen arkadaşlara sesleniyorum..Açında bi haktan dinleyin bakalım!! ;) ağzı olan konuşuo ya.. hiç detonelik yok ve ayrıca ben çok beğendim..
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Güzel. laptop unun markası ne bu arada ?
yeni pc'im packard bell var bide Lenovo var ama eski bi laptop 6.7 senesi var rahat :):) fakat diğeri kadar iyi kayıt yapmıyo yeni olan :) şaşırtıcı.. o yüzden diğerini atamıyorummm :):):)