Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3658]  [3659]  [3660]  [3661]  [3662]  [3663]  [3664]  [ 3665 ]  [3666]  [3667]  [3668]  [3669]  [3670]  [3671]  [3672] 
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde Kral1 yazmıştı:
Cok güzel olmus kardesim, tebrikler
çok teşekkürler :)


togaykurtulus - 29.03.2012 13:35:20

sesin güzel, sanırım nakaratı ritme uydurmaya çalışmışsın ama çok kasmışsın bırak nasıl çıkıyosa öyle gelsin :)


ahmetcan61 - 29.03.2012 13:33:10

Cok güzel olmus kardesim, tebrikler


Kral1 - 29.03.2012 13:26:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Şahan - Tiki  - AKOR
abi siz nasıl bişeysiniz helal olsun valla :D


Enkokorec - 29.03.2012 12:58:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Alpay - Fabrika Kızı  ver 2 - TAB
benim verdiğim akorlarda şarkıya uyuyor..


drongserdar - 29.03.2012 12:39:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - One  ver 3 - TAB
Güzel :D


Enkokorec - 29.03.2012 12:20:55

29 Mart 2012 Perşembe tarihinde by_CEA yazmıştı:
eksiksiz olmuş tebrikler
teşekkürler dostum :)


togaykurtulus - 29.03.2012 12:16:34

eksiksiz olmuş tebrikler


by_CEA - 29.03.2012 12:14:52

29 Mart 2012 Perşembe tarihinde sahle yazmıştı:
bravo çok iyi olmuş elinize ağzınıza sağlık
teşekkürler :)


togaykurtulus - 29.03.2012 12:08:51

bravo çok iyi olmuş elinize ağzınıza sağlık


sahle - 29.03.2012 12:05:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 4 - AKOR
28 Mart 2012 Çarşamba tarihinde *YosemiTe* yazmıştı:
dmaj7 yerine D olsa daha iyi oluyor denedinmi bilmiyorum.
daha iyi olmuyor çünki şarkıya tadı veren tonlar 7 li pop kalıbı akorlar. ama evet kullanamazsın diye birşey yok ister 7 li akorların hepsini normal basabilirsin fakat bu sefer tonlar çok sade kalır aynı tadı vermez ;)


!!!ultrAslan!!! - 29.03.2012 11:42:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Alpay - Fabrika Kızı  ver 2 - TAB
Akoru İspanyolla çalınıyor Am G F Em


Enkokorec - 29.03.2012 10:41:18

Sayfalar:  [3658]  [3659]  [3660]  [3661]  [3662]  [3663]  [3664]  [ 3665 ]  [3666]  [3667]  [3668]  [3669]  [3670]  [3671]  [3672] 

Anket
scnpjwnk soruyor:
Gitar Çalmayı Bırakmayı Düşündünüz Mü?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.