|
|
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde Kral1 yazmıştı: Cok güzel olmus kardesim, tebrikler çok teşekkürler :)
togaykurtulus - 29.03.2012 13:35:20
|
|
sesin güzel, sanırım nakaratı ritme uydurmaya çalışmışsın ama çok kasmışsın bırak nasıl çıkıyosa öyle gelsin :)
ahmetcan61 - 29.03.2012 13:33:10
|
|
Cok güzel olmus kardesim, tebrikler
Kral1 - 29.03.2012 13:26:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Şahan - Tiki - AKOR
abi siz nasıl bişeysiniz helal olsun valla :D
Enkokorec - 29.03.2012 12:58:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Alpay - Fabrika Kızı ver 2 - TAB
benim verdiğim akorlarda şarkıya uyuyor..
drongserdar - 29.03.2012 12:39:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - One ver 3 - TAB
Güzel :D
Enkokorec - 29.03.2012 12:20:55
|
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde by_CEA yazmıştı: eksiksiz olmuş tebrikler teşekkürler dostum :)
togaykurtulus - 29.03.2012 12:16:34
|
|
eksiksiz olmuş tebrikler
by_CEA - 29.03.2012 12:14:52
|
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde sahle yazmıştı: bravo çok iyi olmuş elinize ağzınıza sağlık teşekkürler :)
togaykurtulus - 29.03.2012 12:08:51
|
|
bravo çok iyi olmuş elinize ağzınıza sağlık
sahle - 29.03.2012 12:05:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak ver 4 - AKOR
28 Mart 2012 Çarşamba tarihinde *YosemiTe* yazmıştı: dmaj7 yerine D olsa daha iyi oluyor denedinmi bilmiyorum. daha iyi olmuyor çünki şarkıya tadı veren tonlar 7 li pop kalıbı akorlar. ama evet kullanamazsın diye birşey yok ister 7 li akorların hepsini normal basabilirsin fakat bu sefer tonlar çok sade kalır aynı tadı vermez ;)
!!!ultrAslan!!! - 29.03.2012 11:42:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Alpay - Fabrika Kızı ver 2 - TAB
Akoru İspanyolla çalınıyor Am G F Em
Enkokorec - 29.03.2012 10:41:18
|
|
|