Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3661]  [3662]  [3663]  [3664]  [3665]  [3666]  [3667]  [ 3668 ]  [3669]  [3670]  [3671]  [3672]  [3673]  [3674]  [3675] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Giden Günlerim Oldu  ver 8 - TAB
kardeşim ellerine emeğine sağlık süper muhteşem olmuş :)


Eniscan - 28.03.2012 19:49:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Yağmur  - AKOR
Çok hoş. :)


takvim27 - 28.03.2012 19:47:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Afili Yanlızlık  ver 2 - AKOR
ritim:A0YY0Y


İkilem2 - 28.03.2012 19:37:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Soğuk Odalar  ver 2 - AKOR
28 Mart 2012 Çarşamba tarihinde Free RoCkK yazmıştı:
şarkı mükemmel... ellerine sağlık usta :)
Beğendiysen ne mutlu bana :)


'DoGuS - 28.03.2012 19:36:23

abi çok teşekkür ederim boşver yapılmasın:)biz müziğimizi yapmaya devam edelim şu gitarı geliştirsem bu arada süper olcak :D.


Li Paris Man - 28.03.2012 19:33:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol  - AKOR
her şekilde ellerine sağlık :)


ibolyy - 28.03.2012 19:31:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Son Aşkım  - AKOR
kapolu çalabilirmiyiz yaa :P


emreyim - 28.03.2012 19:24:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Kara Sevda  - AKOR
22 Mart 2007 Perşembe tarihinde troy yazmıştı:
copy paste emek yok...
Am Dm am
Kara sevda bu merhem ne çare
bence bole daha uygun


stalaze - 28.03.2012 19:14:06

Demolar - Gerilim Müziği.Bi dinleyin ;)
:D


mrzfrkn - 28.03.2012 19:11:35

vokal guzel olmus kardeşim,güzel olmuşta dinleyene......siteden ayrılmama az kaldı:) sadece demo ekliyorlar yorum yapan yok :) neyse tebrikler tekrar


bariscapt - 28.03.2012 19:04:01

Demolar - Gerilim Müziği.Bi dinleyin ;)
gerilim müziği olmus ama dinleyemediğim için gerildim ses gelmiyor ekledigin sarkdan :)


bariscapt - 28.03.2012 18:50:58

Akor|Tab|Söz|Nota - İrem Yağcı - Ne Olur Anla  - AKOR
bence akorlar yanlıs diyenler gitarın g sinden anlamıo o kadar diim bence 4 4 luk olmus sarkıyı akorlar yanlıs diyenlere önerim aynı arpejle akorları şarkıyı açıp denemenizdir. saygılarımla...


takehun - 28.03.2012 18:48:43

Sayfalar:  [3661]  [3662]  [3663]  [3664]  [3665]  [3666]  [3667]  [ 3668 ]  [3669]  [3670]  [3671]  [3672]  [3673]  [3674]  [3675] 

Anket
Cioross soruyor:
İbanez Talman Tyc10 Mu Yoksa İbanez Aeg8e Mi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.