Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3659]  [3660]  [3661]  [3662]  [3663]  [3664]  [3665]  [ 3666 ]  [3667]  [3668]  [3669]  [3670]  [3671]  [3672]  [3673] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol  - AKOR
28 Mart 2012 Çarşamba tarihinde toronto34 yazmıştı:
SEN OLMASAN BU MÜZİK DERSİ GEÇMEZDİ SAOL KARDEŞ ELLERİNE SAĞLIK :D
Sen de sağ ol.. Merak ettim müzik derlerine nasıl bir faydası oldu acaba?


ustegnah - 29.03.2012 09:57:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Kime Ne  ver 3 - TAB
eline sağlık fena olmamış...


Erm@n - 29.03.2012 02:45:37

sesin güzel olmuş bazı yerlerde detonu olmuş şarkıyı biraz daha dinle anlarsın.hele nakarat cok değişik olmuş başka şarkı gibi :) ama sesini beğendim.


quitar_ibrahim - 29.03.2012 02:07:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Başaran - Sana Ölürüm  ver 2 - AKOR
29 Ocak 2006 Pazar tarihinde lale15 yazmıştı:
fena deil eline sağlık
ARKADAŞIM ELİNE YÜREĞİNE SAĞLIK AMA BU HİÇ OLMAMIŞ ORJİNAL TON Fm#.


gouşa - 29.03.2012 01:56:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Başaran - Sana Ölürüm  ver 2 - AKOR
MERHABA ARKADAŞLAR ŞARKININ GERÇEK TONU Fm# BEN YAZDIM EKLEDİM Bİ BAKIN NASIL OLMUŞ.


gouşa - 29.03.2012 01:53:14

24 Mart 2012 Cumartesi tarihinde Zaz. yazmıştı:
Sesini gerçekten çok beğendim , tonu çok güzel sesinin. Emeğine sağlık :)
çok teşekkürler yorum için beğenmene sevindim:).


Li Paris Man - 29.03.2012 01:19:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Ebru Gündeş - Beyaz  ver 2 - AKOR
sagol Tibet :)


seha93 - 29.03.2012 00:34:49

Demolar - Kafile (Yüksek Sadakat)
28 Mart 2012 Çarşamba tarihinde ⓚⓐⓡⓖⓐ yazmıştı:
Güzel :)
Teşekkürler..


i.cosgun08 - 29.03.2012 00:34:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Seni Beklerken  - AKOR
arkadaslar bunun ritmi nasıl tam olarak yeni sayılırım da


cengiz_1212 - 28.03.2012 23:03:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol  - AKOR
SEN OLMASAN BU MÜZİK DERSİ GEÇMEZDİ SAOL KARDEŞ ELLERİNE SAĞLIK :D


toronto34 - 28.03.2012 23:02:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
arpeji pimami


ardıl - 28.03.2012 22:59:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
Arkadaşlar Şarkının Ritme A (yukarı tellerden) ayay (Aşagı tellerden)


ThEspanyol - 28.03.2012 22:46:34

Sayfalar:  [3659]  [3660]  [3661]  [3662]  [3663]  [3664]  [3665]  [ 3666 ]  [3667]  [3668]  [3669]  [3670]  [3671]  [3672]  [3673] 

Anket
vort soruyor:
Piano çalmak zormudur?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.