28 Mart 2012 Çarşamba tarihinde toronto34 yazmıştı:SEN OLMASAN BU MÜZİK DERSİ GEÇMEZDİ SAOL KARDEŞ ELLERİNE SAĞLIK :D
ustegnah - 29.03.2012 09:57:35
Erm@n - 29.03.2012 02:45:37
quitar_ibrahim - 29.03.2012 02:07:23
29 Ocak 2006 Pazar tarihinde lale15 yazmıştı:fena deil eline sağlık
gouşa - 29.03.2012 01:56:19
gouşa - 29.03.2012 01:53:14
24 Mart 2012 Cumartesi tarihinde Zaz. yazmıştı:Sesini gerçekten çok beğendim , tonu çok güzel sesinin. Emeğine sağlık :)
Li Paris Man - 29.03.2012 01:19:30
seha93 - 29.03.2012 00:34:49
28 Mart 2012 Çarşamba tarihinde ⓚⓐⓡⓖⓐ yazmıştı:Güzel :)
i.cosgun08 - 29.03.2012 00:34:38
cengiz_1212 - 28.03.2012 23:03:22
toronto34 - 28.03.2012 23:02:53
ardıl - 28.03.2012 22:59:35
ThEspanyol - 28.03.2012 22:46:34