|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yusuf Güney - İki Romantik Deli ver 2 - AKOR
güzel olmuş :D
antonioo - 30.03.2012 13:19:41
|
30 Mart 2012 Cuma tarihinde bariscapt yazmıştı:
30 Mart 2012 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı: oglm cok severim bu sarkıyı harıka olmus tesekkurler....eline saglık barış abiiiiii :) çok teşekkür ederim çok sevindim beğendiğine:) alt yapılı yapsana abi baştaki solosuyla şöyle kulağımızın pasını sil akustik ve flütle :):). tamam yapmaya calısırım bi ara şimdi baska sarkıyla ugrasıyorum...:) iyi çalısmalar abi merakla bekliyorum şarkını o değil tüyo da vermiyosun bi gün bi bakıyorum patlatıyosun şarkıyı 8 10 kez dinliyorum akşama kadar :D.sana da iyi çalışmalar barış abi:)senin işin daha zor benimkinden :D.
Li Paris Man - 30.03.2012 13:10:59
|
30 Mart 2012 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı: oglm cok severim bu sarkıyı harıka olmus tesekkurler....eline saglık barış abiiiiii :) çok teşekkür ederim çok sevindim beğendiğine:) alt yapılı yapsana abi baştaki solosuyla şöyle kulağımızın pasını sil akustik ve flütle :):). tamam yapmaya calısırım bi ara şimdi baska sarkıyla ugrasıyorum...:) iyi çalısmalar
bariscapt - 30.03.2012 12:56:05
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ağır Ağır - AKOR
Arkadaşlar ritim nedir yardımcı olurmusunuz lütfen :/
ömür_demir - 30.03.2012 11:30:42
|
Anketler - Sizce Hangi Yabancı Gitarist Daha İyi?
vai ve joe satriani nasıl burada olmaz. İyi gitarist demek artistlik yapmaksa vet güzel bir liste olmuş. Andy mckee nin olduğu listede igor presnyakov olmamasıda enterasan tek kişilik orkestra adam :)
taxim21 - 30.03.2012 11:22:48
|
30 Mart 2012 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: ağzına sağlık kardeşim. dostm sağol çok teşekkürler güzel yorumun için.
Li Paris Man - 30.03.2012 03:11:29
|
|
ağzına sağlık kardeşim.
quitar_ibrahim - 30.03.2012 02:10:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yürekten - AKOR
10
gokhanyapar_ - 30.03.2012 01:12:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Ne Yapardım Bilmem - AKOR
ben su an oh olsun adlı parcayı dinliyorum tuna velibasıoğlu mu yapmıs yanlıs söylediysem affedin seksendört'ün solisti.
Nikolakiss - 30.03.2012 00:27:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Ne Yapardım Bilmem - AKOR
kime ne,oh olsun,başkası,20'li yaşlarım,sorma neden diye,...vs diğer şarkıların orijinal akorları var mı?
Nikolakiss - 30.03.2012 00:26:35
|
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde LeXTaLioN yazmıştı: Temiz ve detonesiz.Tebrikler...:) dostm çok teşekkür ederim beğenmene sevindim:).
Li Paris Man - 30.03.2012 00:19:18
|
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı: oglm cok severim bu sarkıyı harıka olmus tesekkurler....eline saglık barış abiiiiii :) çok teşekkür ederim çok sevindim beğendiğine:) alt yapılı yapsana abi baştaki solosuyla şöyle kulağımızın pasını sil akustik ve flütle :):).
Li Paris Man - 30.03.2012 00:18:48
|
|
|