Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3654]  [3655]  [3656]  [3657]  [3658]  [3659]  [3660]  [ 3661 ]  [3662]  [3663]  [3664]  [3665]  [3666]  [3667]  [3668] 
Anketler - Manga Bir Linkinpark Özentisi Mi?
zaza tam saçmalamışsın ortak :D Linkin park ın teması o zaten rap+rock farketmeden destekliyosun özenti oldugu fikrini zaten .. ki internette bulursunuz Ferman onlardan etkilendiklerini kabul ediyor ;) yine de özenti demek büyük haksızlık...


rasmus103 - 29.03.2012 22:41:00

Demolar - Boş Bardak - Fetyah Can
24 Mart 2012 Cumartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
Fakat bu on numara olmuş!!
saol kardeşim :)


quny - 29.03.2012 22:40:07

Demolar - Uzun ince bir yoldayım - Solo Gitar
26 Mart 2012 Pazartesi tarihinde slashguitar yazmıştı:
süper
:)


quny - 29.03.2012 22:39:38

Demolar - Değmesin ellerimiz
Harika !! :D


ⓚⓐⓡⓖⓐ - 29.03.2012 22:10:21

Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
31 Ocak 2012 Salı tarihinde gitaristrh yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde dariius yazmıştı:
bi müziği orjinal haliyle babamı koysam aylarca uğraşır yine de çalar..önemli olan kendi ellerinden kanından birşeyleri hisetirebilmektir kulaklara ki çok farklı güzel bi yorum bence ellerine ve yüreğine sağlık ;)
bn daha orjjinalini çalamıom .d
aslında orjinali daha basit


ⓚⓐⓡⓖⓐ - 29.03.2012 21:53:47

Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde Volkan_97 yazmıştı:
Sungha Jung la bu :D
yok abi sadece aynı tabdan çalmış gitarın sesi farklı :D


ⓚⓐⓡⓖⓐ - 29.03.2012 21:52:05

Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde ahmedy00 yazmıştı:
Geyik olsn diye söyledim ayrıca yorumlarıma yazdığın cevapları özelden bildirmene gerek yok hotmaile geliyor ;D
Özelden mesaj atmamın sebebi; :D
Benim hotmail faceden dolayı 2-3 günde 90-100 ileti oluyo aralarında yanlışlıkla siliyorum senin de benim gibi yapma ihtimalinden dolayı özelden msj attım :))


LeXTaLioN - 29.03.2012 21:11:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Cüneyt Tek - Olmazsa Olmazımsın  ver 2 - AKOR
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde GitaristOgn41 yazmıştı:
valla bende elektro akustik var kapo 2 daha iyi klasige taktıgımda ise kapo 3 :)
Gitarların akord ları farklıdır birinde 2 birinde 3 diyorsan :D


corstikmania - 29.03.2012 21:02:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Cüneyt Tek - Olmazsa Olmazımsın  ver 2 - AKOR
valla bende elektro akustik var kapo 2 daha iyi klasige taktıgımda ise kapo 3 :)


GitaristOgn41 - 29.03.2012 21:00:05

Anketler - En iyi yerli rock grup kim?
Athenayı koyun abiicim buraya ayıp oluor


ahmedy00 - 29.03.2012 20:55:40

Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
Geyik olsn diye söyledim ayrıca yorumlarıma yazdığın cevapları özelden bildirmene gerek yok hotmaile geliyor ;D


ahmedy00 - 29.03.2012 20:55:04

Demolar - Duman-Aman Aman
ya şimdi hem ritim hem solo olunca o tür kaydırmalar zor oluyor genede saol


ahmedy00 - 29.03.2012 20:52:35

Sayfalar:  [3654]  [3655]  [3656]  [3657]  [3658]  [3659]  [3660]  [ 3661 ]  [3662]  [3663]  [3664]  [3665]  [3666]  [3667]  [3668] 

Anket
swiftiegırl soruyor:
İdolünüz kim ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.