|
|
Anketler - Manga Bir Linkinpark Özentisi Mi?
zaza tam saçmalamışsın ortak :D Linkin park ın teması o zaten rap+rock farketmeden destekliyosun özenti oldugu fikrini zaten .. ki internette bulursunuz Ferman onlardan etkilendiklerini kabul ediyor ;) yine de özenti demek büyük haksızlık...
rasmus103 - 29.03.2012 22:41:00
|
Demolar - Boş Bardak - Fetyah Can
24 Mart 2012 Cumartesi tarihinde mavez17 yazmıştı: Fakat bu on numara olmuş!! saol kardeşim :)
quny - 29.03.2012 22:40:07
|
Demolar - Uzun ince bir yoldayım - Solo Gitar
26 Mart 2012 Pazartesi tarihinde slashguitar yazmıştı: süper :)
quny - 29.03.2012 22:39:38
|
Demolar - Değmesin ellerimiz
Harika !! :D
ⓚⓐⓡⓖⓐ - 29.03.2012 22:10:21
|
Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
31 Ocak 2012 Salı tarihinde gitaristrh yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde dariius yazmıştı: bi müziği orjinal haliyle babamı koysam aylarca uğraşır yine de çalar..önemli olan kendi ellerinden kanından birşeyleri hisetirebilmektir kulaklara ki çok farklı güzel bi yorum bence ellerine ve yüreğine sağlık ;)
bn daha orjjinalini çalamıom .d
aslında orjinali daha basit
ⓚⓐⓡⓖⓐ - 29.03.2012 21:53:47
|
Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde Volkan_97 yazmıştı: Sungha Jung la bu :D yok abi sadece aynı tabdan çalmış gitarın sesi farklı :D
ⓚⓐⓡⓖⓐ - 29.03.2012 21:52:05
|
Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde ahmedy00 yazmıştı: Geyik olsn diye söyledim ayrıca yorumlarıma yazdığın cevapları özelden bildirmene gerek yok hotmaile geliyor ;D Özelden mesaj atmamın sebebi; :D Benim hotmail faceden dolayı 2-3 günde 90-100 ileti oluyo aralarında yanlışlıkla siliyorum senin de benim gibi yapma ihtimalinden dolayı özelden msj attım :))
LeXTaLioN - 29.03.2012 21:11:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cüneyt Tek - Olmazsa Olmazımsın ver 2 - AKOR
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde GitaristOgn41 yazmıştı: valla bende elektro akustik var kapo 2 daha iyi klasige taktıgımda ise kapo 3 :) Gitarların akord ları farklıdır birinde 2 birinde 3 diyorsan :D
corstikmania - 29.03.2012 21:02:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cüneyt Tek - Olmazsa Olmazımsın ver 2 - AKOR
valla bende elektro akustik var kapo 2 daha iyi klasige taktıgımda ise kapo 3 :)
GitaristOgn41 - 29.03.2012 21:00:05
|
Anketler - En iyi yerli rock grup kim?
Athenayı koyun abiicim buraya ayıp oluor
ahmedy00 - 29.03.2012 20:55:40
|
Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
Geyik olsn diye söyledim ayrıca yorumlarıma yazdığın cevapları özelden bildirmene gerek yok hotmaile geliyor ;D
ahmedy00 - 29.03.2012 20:55:04
|
Demolar - Duman-Aman Aman
ya şimdi hem ritim hem solo olunca o tür kaydırmalar zor oluyor genede saol
ahmedy00 - 29.03.2012 20:52:35
|
|
|