Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3649]  [3650]  [3651]  [3652]  [3653]  [3654]  [3655]  [ 3656 ]  [3657]  [3658]  [3659]  [3660]  [3661]  [3662]  [3663] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Yine Yazı Bekleriz  - AKOR
arkadaşlar 5 li akorların çalış yonetemı ve bunlarla ilgili kolay yollar varsa rica etsem aydınlatsanız ?


klasikadam - 30.03.2012 22:34:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Seni Beklemek  - SÖZ
akorlarını paylaşır mısınız ?


ramazan35 - 30.03.2012 22:30:06

:D çok güzel olmuş yine grubun en sevdiğim şarkılarındandır gerçekten tebrik ederim:) eline sağlık


kemanist- - 30.03.2012 22:26:33

30 Mart 2012 Cuma tarihinde Barış Kayalar yazmıştı:
keyifli :D
teşekkürler:).


Li Paris Man - 30.03.2012 22:13:18

Demolar - İkinci bahar
30 Mart 2012 Cuma tarihinde Si41 yazmıştı:
Helal.. Çok beğendim.. :)
Teşekkür ettim :)


orangeroom - 30.03.2012 22:12:36

Demolar - Feridun Düzağaç-Alev Alev
30 Mart 2012 Cuma tarihinde Emree1997 yazmıştı:
Gitar çok güzel ama ses olmamış .
zaten sesde çok iddalı değilim öylesine soylüyorum:) Gitarı beğendiğin içinde sevindim) Teşekkür ederim:)


orxan7 - 30.03.2012 21:54:05

Demolar - Feridun Düzağaç-Alev Alev
Gitar çok güzel ama ses olmamış .


Emree1997 - 30.03.2012 21:46:39

Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
30 Mart 2012 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
güzel:).
teşekürler :)


LeXTaLioN - 30.03.2012 21:28:51

Demolar - Paramparça ( Halil Sezai Paracıkoğlu ) - Çağdaş BOY
Tebrikler, güzel olmuş. :)


ramazangun - 30.03.2012 21:01:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Dipteyim Sondayım Depresyondayım  ver 3 - AKOR
eline sağlık güzel olmuş..


viperxxl - 30.03.2012 20:51:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Yıldızların Altında  - AKOR
↓↑es↑↑es↑ hızlı bir şekilde bu ritm atılabilir (çeşit isteyenlere) (hiç bir vuruşun ardından bekleme yoktur hepsi arka arkaya seri bir şekilde oturtursanız ritmi güzel oluyor ) =)


Ataberk0607 - 30.03.2012 20:36:31

Demolar - Hayır Olamaz
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde GitaristOgn41 yazmıştı:
gıtarın markası ne ?
admira paloma dostum..


telepaty - 30.03.2012 19:58:12

Sayfalar:  [3649]  [3650]  [3651]  [3652]  [3653]  [3654]  [3655]  [ 3656 ]  [3657]  [3658]  [3659]  [3660]  [3661]  [3662]  [3663] 

Anket
Cold Night soruyor:
Başlangıç için hangisi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.