|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Doğuş - Yalancı - AKOR
Dm Em Dikenli bu yollar Em G Ne huzur ne gül var F E Dikenli bu yollar Böyle daha iyi kardeşim emeğe saygı....
kelly - 29.03.2012 23:54:36
|
|
oglm cok severim bu sarkıyı harıka olmus tesekkurler....eline saglık
bariscapt - 29.03.2012 23:50:53
|
|
Temiz ve detonesiz.Tebrikler...:)
LeXTaLioN - 29.03.2012 23:42:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Doğuş - Bozuk - AKOR
01 Ekim 2006 Pazar tarihinde aNaDoLuPuNk yazmıştı: am dm sanmıştım benimsin seni yanılmışım C Bb Am bilmiyordum kalpsiz ve bozuk olduğunu
olması lazım nıye bazı eksıkler var emegıne saglık sagol.. dostum oradaki Am Dm değil Am Bb olacak saygılar...
kelly - 29.03.2012 23:39:47
|
|
AKORLARI LAZIM ACİL DÜZGÜN AKOR ATARMISINIZ!
Sertacc - 29.03.2012 23:24:47
|
|
AKORLARI LAZIM ACİL DÜZGÜN AKOR ATARMISINIZ!
Sertacc - 29.03.2012 23:24:44
|
|
AKORLARI LAZIM ACİL DÜZGÜN AKOR ATARMISINIZ!
Sertacc - 29.03.2012 23:24:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Susma Veda Ederken ver 3 - AKOR
Hiç orjinal tona benzemiyor, hele Fm uyumsuz çalıyor :(
MeZaR_88 - 29.03.2012 23:16:29
|
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde ⓚⓐⓡⓖⓐ yazmıştı: PERFECT :D teşekkürler :D
togaykurtulus - 29.03.2012 22:56:50
|
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde torbacısirin yazmıştı: soyle bi 5 bastim tereddut etmeden teşekkürler dostum.. ankaradaysan sahnemize de bekleriz
togaykurtulus - 29.03.2012 22:56:33
|
|
soyle bi 5 bastim tereddut etmeden
torbacısirin - 29.03.2012 22:51:08
|
18 Mart 2012 Pazar tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
18 Mart 2012 Pazar tarihinde ahmedy00 yazmıştı: İntroda ufak bi hata var onun dışında mükemmel grup kaç kişi ayıptır sorması :D TEŞEKKÜRLER :d biz 4 kişiyiz.. sanırım introda çift tel olayını söylediniz.. şarkının orjinalini dinleyince bizim de dikkatimizi çekti :D saygılar bi nota farkli galiba orijinalden ama iyi olmus baya elinize saglik
torbacısirin - 29.03.2012 22:47:19
|
|
|