29 Mart 2012 Perşembe tarihinde Gitar Delisi xD yazmıştı:olmamış kardeş malesef :S
gTaRiST. AnL - 29.03.2012 19:06:13
berkergl - 29.03.2012 18:48:28
Gitar Delisi xD - 29.03.2012 18:40:46
GitaristOgn41 - 29.03.2012 18:37:49
GitaristOgn41 - 29.03.2012 18:36:37
GitaristOgn41 - 29.03.2012 18:31:26
togaykurtulus - 29.03.2012 18:29:08
BarışAkarsuFan - 29.03.2012 17:54:08
BarışAkarsuFan - 29.03.2012 17:54:07
ByShADoW - 29.03.2012 17:39:51
Silent Shadow - 29.03.2012 17:39:35
ByShADoW - 29.03.2012 17:29:57