Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3655]  [3656]  [3657]  [3658]  [3659]  [3660]  [3661]  [ 3662 ]  [3663]  [3664]  [3665]  [3666]  [3667]  [3668]  [3669] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Ne Yapardım  - AKOR
şarkı re minör kardeşim.


cahuita - 29.03.2012 20:52:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Lord Of The Rings  - TAB
E|-3-0-------------------1-3-4-3-1---3-1------------------------------1-3-4--|
B|------3--1----------1--------------4-----4-3-1--1------------1--------------|
G|-----------3--3-3------------------------------------3--3-3------------------|
D|--------------------------------------------------------------------------------|
A|--------------------------------------------------------------------------------|
E|---------------------------------------------------------------------------------|


I-DO - 29.03.2012 20:43:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Hele Bi Gel  - AKOR
7/8 parça AxYAYA çalabilene çok güzel.


bariscntrk - 29.03.2012 20:35:06

Demolar - İßrahim-Gönül(Fikret Kızılok)
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
cok guzel soylemişsin ibrahim ama biraz reverb ver vokale daha guzel olur bence,ayrıca ben teşekkür ederim.......
doğal olsun istedim abi :) reverb düşündüm yoksa.:)


quitar_ibrahim - 29.03.2012 20:23:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Adem Şimşek - Seni Özlüyorum Hayal Ediyorum  - AKOR
arkadaşım ritim uymuyor ve arpej


by.gitarist01 - 29.03.2012 20:20:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Adem Şimşek - Seni Özlüyorum Hayal Ediyorum  - AKOR
arkadaşım ritim uymuyor ve arpej


by.gitarist01 - 29.03.2012 20:20:24

Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
29 Mart 2012 Perşembe tarihinde ahmedy00 yazmıştı:
Bu sayede hatalar fark edilmemiş :D
:D Farkettiğin hataları yazmakta serbestsin :)))Eleştiriye kesinlikle açığım :)))


LeXTaLioN - 29.03.2012 20:12:18

Demolar - Yatağın Soğuk Tarafı ~ Kolpa (COVER)
Bu sayede hatalar fark edilmemiş :D


ahmedy00 - 29.03.2012 20:07:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Yatağın Soğuk Tarafı  - AKOR
28 Mart 2012 Çarşamba tarihinde prenlukas yazmıştı:
yanlış hacı bu
neresi yanlış?


Walker390 - 29.03.2012 20:04:35

Anketler - Gitar Çalan Bir Erkek Kızların Gözünde Nasıl Bir Hale Bürünür?
söz konusu kızların etkilenmesi ise kızlar: sırf kızları etkilemek için gitar çalan birinden çok
müziği sevdiği için gitar çalanlardan daha fazla etkilenir.çünkü söz konusu müziği müzik yapan bizim içimizi huzurla doldurup bizi buralardan tüm sorunlarımızdan uzaklaştırmasıdır
bunu en iyi yapacak olan dediğim gibi müziği sevdiği için gitar çalanlar olacaktır.


Mega-Gitar - 29.03.2012 19:42:29

Demolar - İßrahim-Gönül(Fikret Kızılok)
cok guzel soylemişsin ibrahim ama biraz reverb ver vokale daha guzel olur bence,ayrıca ben teşekkür ederim.......


bariscapt - 29.03.2012 19:27:43

29 Mart 2012 Perşembe tarihinde ahmetcan61 yazmıştı:
sesin güzel, sanırım nakaratı ritme uydurmaya çalışmışsın ama çok kasmışsın bırak nasıl çıkıyosa öyle gelsin :)
o aslında yorum farkı sadece uydurma konusu değil ama dediğinde bi bakıma dogru yinede cok saol


VendettaForV - 29.03.2012 19:27:10

Sayfalar:  [3655]  [3656]  [3657]  [3658]  [3659]  [3660]  [3661]  [ 3662 ]  [3663]  [3664]  [3665]  [3666]  [3667]  [3668]  [3669] 

Anket
guitarmuitar soruyor:
Klasik Gitarım Var Sadece Tab Çalabiliyorum Yeni Gitar Alacağım?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,19 saniye.