Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [3650]  [3651]  [3652]  [ 3653 ]  [3654]  [3655]  [3656]  [3657]  [3658]  [3659]  [3660] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Senden Sonra  ver 3 - AKOR
24 Mayıs 2011 Salı tarihinde deniz_77 yazmıştı:
18 Mart 2011 Cuma tarihinde tolga61 yazmıştı:
bu parçanın ritim ve arpejini öğrenebilir miyim lütfe. bi paylaşım yapıyosunuz tam yapın bari
Arpej Pimamia yada Pimiami
benden çıkıyoo :) çok rahat hemde :D


UnToUcH4bL3 - 31.03.2012 12:38:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Söz  ver 2 - AKOR
10 versiyon var sitede ve içlerinde en güzeli bu. Kapo 3 veya 4 çok iyi. Ayrıca ver. 6'yı da bi inceleyebilirsiniz.


myasinay - 31.03.2012 11:41:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Beni Yak  - TAB
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde Officer yazmıştı:
uzaktan yakından alakası yok.
Katılıyorum. Ben böyle çalıyorum:
G--7-7-9-5-5-5-0-3-3-0-2-2-2----|
D--0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0----|


Miraculous - 31.03.2012 11:24:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Artık Kısa Cümleler Kuruyorum  - AKOR
19 Ocak 2012 Perşembe tarihinde bonitorock yazmıştı:
orjinalini söyleyim bu değil tabi orjinali...

Am akorunun ilk basış şekli varya. onu 6 perdede basın yani

E 0
B 6
G 7
D 7
A 0
E

BUNU ARPEJ YAPIYORUZ. A DAN BAŞALAYIN İKİ KERE AŞAĞI YUKARI YAYAPIN. 3. TURDA İSE "B" DEKİ 6 YI KALDIRIN 0 YAPIN ONUDA İKİ KERE GİDİN GELİN.. ŞARKI BOYUNCA BUNU TEKRARLAYIN ;)
Birinci akor Am akorunun basılış şeklinin 6.perdede basılışı. Yani ;

E 0
B 6
G 7
D 7
A 0
E 0 olarak basın.

İkinci akor E akorunun basılış şeklinin yine 6.perdede basılışı. Yani ;

E 0
B 0
G 6
D 7
A 7
E 0 olarak basın. Ve arpeji tel isimlerini baz alırsak yukarıdan aşagı doğru ve sonrasında geri çıkın. Böyle ;

A-D-G-B-E-B-G-D

Nakarattaki ritim ise : aayayaayayaay ' dir.

Bunları uygulayın doğru oldugunu anlarsınız zaten.


Modell - 31.03.2012 11:12:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Yatağın Soğuk Tarafı  ver 2 - AKOR
Çok iyi kardeşim. Eline kulağına sağlık


mkarabag3 - 31.03.2012 10:54:01

Demolar - Gökhan Türkmen - Dön (XySubSkyline)
eline ağzına sağlık kardeşim :)


resoxx - 31.03.2012 10:27:50

Anketler - Yüksek Sadakat'ın En Güzel Şarkısı ?
aklımın iplerini saldım.


AneqTod[Günes] - 31.03.2012 10:27:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Beni Unutma  - AKOR
Site görüp göreceğiniz en iyi akorlardan birisidir... (:


LetMeLoveYou - 31.03.2012 10:22:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Büyük Ev Ablukada - Çıldırmıcam  - AKOR
A A Y ilk A yı bas tellere vur :)


ByShADoW - 31.03.2012 09:05:46

Demolar - Snn-Fırtına//Özgür Çevik
Hoş,dinlenesi olmuş :)


TNK. - 31.03.2012 08:42:45

Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Dostum Dostum  - AKOR
15 Ocak 2010 Cuma tarihinde rumuzumrumuz yazmıştı:
güzel :D
yalnız bir önerim olabiir, başta Em ler ile D nin yeri değişirse daha hoş sanki
Bir oneri de bebden. Bastaki D lerin yerine A ya da A7 calinirsa daha guzel gibi


alpilka - 31.03.2012 07:24:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Bir Melek Vardı  ver 2 - AKOR
ritminide atabilirmisin a-y olacak şekilde


souljacker - 31.03.2012 02:58:26

Sayfalar:  [3646]  [3647]  [3648]  [3649]  [3650]  [3651]  [3652]  [ 3653 ]  [3654]  [3655]  [3656]  [3657]  [3658]  [3659]  [3660] 

Anket
g_t_r soruyor:
Orta Seviye 750-1000 Tl Arasındaki Akustik Gitarlarda Genel Olarak Fender Mi Takamine Mi Daha İyidir?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.