|
|
Demolar - Ne olur Gitme ( Nara ) Grup Nara
05 Mart 2012 Pazartesi tarihinde burakca yazmıştı: solist trafik kazasında öldü malesef :( Mekanı cennet olsun, çok üzüldüm :(
orangeroom - 1.04.2012 01:15:04
|
Demolar - senden öğrendim funda arar
harika......
bariscapt - 1.04.2012 01:12:40
|
Demolar - Unutmuş çoktan
cok guzel olmus gitar ve vokal harika geliyor kulaga tebrikler
bariscapt - 1.04.2012 01:09:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Senden Sonra ver 4 - AKOR
yorumlarınız için teşekkürler Arkadaşlar..
mcskarar - 1.04.2012 00:44:42
|
|
parçayı çok güzel söylemişsin kardeş ağzına sağlık :)) (5) ;)
LeXTaLioN - 1.04.2012 00:42:57
|
Demolar - Artık sevmiyecegim ^_^
31 Mart 2012 Cumartesi tarihinde EasyGuitar yazmıştı: Bir görüş yazın gitarı alalı 1 gün oluyor :) Gitarın akorsuz akort yap sonra tekrar çal o zaman daha iyi performans çıkarabilirsin.fena değilsin kardeş :) başarılı.
LeXTaLioN - 1.04.2012 00:39:11
|
on numara olmuş eline agzına saglık!!!!!!!!!!!!! Bu arada cevap yazarken 'bu yoruma cevap ver ' kısmını tıklarsan karsındaki de yazdıgın cevabı gorebilir yoksa bir daha sayfana girip bakması lazım onu da hatırlatim dedim müzikle kal....bravo
emrektunca - 1.04.2012 00:38:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Bana Bir Şarkı Söyle - AKOR
Şarkının bütün sololarını bir arada toplayıp yayınlarmısnız acaba?
Redßull - 1.04.2012 00:04:00
|
|
sadece ritim kısmı hoş kardeşim bende ne yazıkki diğer kısımları senin kadar calabiliyorum ama bu kadar caldığına göre daha iyisini yapabilirsin hoş bide amfiden biraz uzakta tut mikrofonu ;)
VendettaForV - 31.03.2012 23:47:26
|
|
başarılı olmuş tebrik ederim...
531714 - 31.03.2012 23:32:13
|
bayıldım dostum :D
babür09 - 31.03.2012 23:30:28
|
|
tebrikler güzel yorum...
melek09 - 31.03.2012 23:15:53
|
|
|