Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3666]  [3667]  [3668]  [3669]  [3670]  [3671]  [3672]  [ 3673 ]  [3674]  [3675]  [3676]  [3677]  [3678]  [3679]  [3680] 
ayyreeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnn..!!!!!!!!!!!1


k_m_i - 27.03.2012 17:12:21

Güzel olmuş


@Gitarist - 27.03.2012 16:56:25

Emeğine sağlık güzel yorumlamışsın


gitar46 - 27.03.2012 16:56:09

Güzel olmuş kardeşim emeğine sağlık :)


gitar46 - 27.03.2012 16:55:44

Akor|Tab|Söz|Nota - İbrahim Tatlıses - Ağrı Dağın Eteğinde  ver 2 - AKOR
Beğenmedikleriniz olursa bana solemeyın ben degişmem kopyalayın pc ye düzeltin


BlaCKDraGon67 - 27.03.2012 15:48:03

Nedense çok tanıdık geldi :D


egesukru - 27.03.2012 15:38:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Marşlar - Onuncu Yıl Marşı  - TAB
güzel, tebrikler


GitaristDeep - 27.03.2012 15:30:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Şenay - Hayat Bayram Olsa  - AKOR
10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde FlyingTurk yazmıştı:
kapama ne ?
ya bak mesela aşağı yaptın yaptıktan sonra hemen telleri kapatıosn hepsini


princess23 - 27.03.2012 14:44:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Kardeş Türküler - Denize Yakılan Türkü  ver 2 - AKOR
bu şarkının ritmi nedir ya :S


efect - 27.03.2012 14:44:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Kardeş Türküler - Denize Yakılan Türkü  ver 2 - AKOR
bu şarkının ritmi nedir ya :S


efect - 27.03.2012 14:43:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar  - AKOR
09 Temmuz 2010 Cuma tarihinde 3kin yazmıştı:
Arkadaşlar buna giden en g&uuml;zel Ritm<br/>
<br/>
A A Y A Y --- Her Akorda 2 kere vurun =)<br/>
<br/>
veya&nbsp; A Y Y A Y<br/>
<br/>
2 side g&uuml;zel gidiyor =)<br/>
<br/>
<br/>
bence ayyay daha iyi :)


princess23 - 27.03.2012 14:40:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar  - AKOR
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Nolito yazmıştı:
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde sevgilisi var yazmıştı:
beyler ben yeni katıldım gitara kadıköy halk eğitimde okuyorum bu şarkı ilk başlayanlar için çok iyi bir alışltırma 10 dakkada öğrendim saolun
hakkatden cok iyi sharki gitari yeni oyrenenler icin cok guzel
bende yeni başladım gerçekten bu yeni başlayanlar için olmalı .


princess23 - 27.03.2012 14:36:09

Sayfalar:  [3666]  [3667]  [3668]  [3669]  [3670]  [3671]  [3672]  [ 3673 ]  [3674]  [3675]  [3676]  [3677]  [3678]  [3679]  [3680] 

Anket
bLaa. soruyor:
Aerosmith nasıl bi grup









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.