09 Temmuz 2010 Cuma tarihinde 3kin yazmıştı: Arkadaşlar buna giden en güzel Ritm<br/> <br/> A A Y A Y --- Her Akorda 2 kere vurun =)<br/> <br/> veya A Y Y A Y<br/> <br/> 2 side güzel gidiyor =)<br/> <br/> <br/>
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Nolito yazmıştı:
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde sevgilisi var yazmıştı: beyler ben yeni katıldım gitara kadıköy halk eğitimde okuyorum bu şarkı ilk başlayanlar için çok iyi bir alışltırma 10 dakkada öğrendim saolun
hakkatden cok iyi sharki gitari yeni oyrenenler icin cok guzel
bende yeni başladım gerçekten bu yeni başlayanlar için olmalı .