Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3671]  [3672]  [3673]  [3674]  [3675]  [3676]  [3677]  [ 3678 ]  [3679]  [3680]  [3681]  [3682]  [3683]  [3684]  [3685] 
Demolar - Snn-Yemin ederim // Onur koç..
gitar gerçekten çok iyi ama vokal için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :))


zamansızım - 26.03.2012 12:52:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Britney Spears - Criminal  - TAB
Olmamış


n1dq - 26.03.2012 12:46:51

Demolar - Uzun ince bir yoldayım - Solo Gitar
süper


slashguitar - 26.03.2012 11:44:30

Demolar - Solo Çalmaya Çalışmam :)
iyi güzelde solo biraz yavaş geldi


slashguitar - 26.03.2012 11:43:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Beni Unutma  - AKOR
Gripin e yazıklar olsun...


hacker27cw - 26.03.2012 11:35:32

Demolar - Solo Çalmaya Çalışmam :)
Nothing else metters :)


gitarist67e - 26.03.2012 11:06:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Ayrılsak Ölürüz Biz  ver 2 - AKOR
özür dileyerek soruyorum ritmi bulamadım :(


Drumline - 26.03.2012 04:37:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Cüneyt Ergün - Teleften Bir Gece Masalı  - AKOR
eyvallah :)


oLYmpOs - 26.03.2012 03:26:29

Biri bu çocuğa gitar askısı hediye etsin izlerken ben acı çektim :/


ClownfaCe - 26.03.2012 01:13:22

Demolar - Kafile (Yüksek Sadakat)
25 Mart 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı:
bazi yerlere akor daha iyi olur mu diye sordum kendi kendime keyifli olmus elinize saglik
Haklısın dostum gitar daha iyi olabilirdi. Teşekkürler.


i.cosgun08 - 26.03.2012 01:00:48

Demolar - Uzun ince bir yoldayım - Solo Gitar
25 Mart 2012 Pazar tarihinde Espoir05 yazmıştı:
Harika eline sağlık usta :)
SAOL KARDEŞİM :)


quny - 26.03.2012 00:34:01

Demolar - Uzun ince bir yoldayım - Solo Gitar
25 Mart 2012 Pazar tarihinde ByDuman yazmıştı:
Mükemmel :)
SAOL DOSTUM.. :)


quny - 26.03.2012 00:33:47

Sayfalar:  [3671]  [3672]  [3673]  [3674]  [3675]  [3676]  [3677]  [ 3678 ]  [3679]  [3680]  [3681]  [3682]  [3683]  [3684]  [3685] 

Anket
tt12345 soruyor:
Hangisini tavsiye edersiniz ? (çıplak ses ön planda )











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.