zamansızım - 26.03.2012 12:52:38
n1dq - 26.03.2012 12:46:51
slashguitar - 26.03.2012 11:44:30
slashguitar - 26.03.2012 11:43:41
hacker27cw - 26.03.2012 11:35:32
gitarist67e - 26.03.2012 11:06:52
Drumline - 26.03.2012 04:37:22
oLYmpOs - 26.03.2012 03:26:29
ClownfaCe - 26.03.2012 01:13:22
25 Mart 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı:bazi yerlere akor daha iyi olur mu diye sordum kendi kendime keyifli olmus elinize saglik
i.cosgun08 - 26.03.2012 01:00:48
25 Mart 2012 Pazar tarihinde Espoir05 yazmıştı:Harika eline sağlık usta :)
quny - 26.03.2012 00:34:01
25 Mart 2012 Pazar tarihinde ByDuman yazmıştı:Mükemmel :)
quny - 26.03.2012 00:33:47